Witajcie.
Ostatnio kupiłem w210 T w Niemczech i trafił mi się bardzo przyzwoity egzemplarz. Niestety w takich samochodach rdza to norma. Ale. Rdzę mam w popularnych miejscach takich jak nadkola, schowek na akumulator oraz na koło zapasowe i pod uszczelkami na drzwiach w niektórych miejscach. Mam też niestety pękniety zderzak z tyłu i przy okazji wgniecony błotnik. Czy zdarcie rdzy i zakonserwowanie jej specjalnym preparatem a na końcu po lakierowanie wchodzi w grę ? Od razu mówię że mam ( jak dla mnie ) dość nietypowy kolor nadwozia. W słońcu jest złoty a w garażu srebrny, sprawdzałem kolory ( ale nie po numerze VIN ) to wyszło na jakiś Silver coś tam. Druga sprawa to felgi aluminiowe które mają pęcherze pod lakierem. Jak do tego się zabrać. Inni mówią żeby zostawić a drudzy ze pobawić się w piaskowanie i na nowo pomalować. Mogę wysłać parę zdjęć jak coś
Odnowienie
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zanthonga pisze:Ostatnio kupiłem w210 T
Zanthonga pisze:To auto to prezent
Niekoniecznie. Zadbane nie mają grama rdzy. Ja miałem na klapie pod tylną wycieraczką i przy uszczelkach przednich drzwi. To były JEDYNE miejsca z rdzą.Zanthonga pisze:Niestety w takich samochodach rdza to norma
Aha. Szkoda, że nie podałeś do tej pory nr VIN...Zanthonga pisze: mam ( jak dla mnie ) dość nietypowy kolor nadwozia. W słońcu jest złoty a w garażu srebrny, sprawdzałem kolory ( ale nie po numerze VIN ) to wyszło na jakiś Silver coś tam
702 smoke silver?
Zanthonga pisze:Czy zdarcie rdzy i zakonserwowanie jej specjalnym preparatem a na końcu po lakierowanie wchodzi w grę ?
Dobremu lakiernikowi zdjęcia nie wystarczą i musi sprzętu dotknąć, a Ty nawet fotek nie wstawiłeśZanthonga pisze:Druga sprawa to felgi aluminiowe które mają pęcherze pod lakierem. Jak do tego się zabrać. Inni mówią żeby zostawić a drudzy ze pobawić się w piaskowanie i na nowo pomalować. Mogę wysłać parę zdjęć jak coś
Wrzuć coś na www.imgur.com - gdybyś miał jakiekolwiek komplikacje lub problemy, to daj znać np. na PW.
-
- Posty: 93
- Rejestracja: 19 paź 2014, o 17:24
- Lokalizacja: BWM/BI
Bez zdjęć ciężko powiedzieć...
Jaki preparat masz na myśli? Jeżeli chodzi Ci o wymysłach typu Brunox itp to odpuść sobie... Tylko porządne czyszczenie/ew. wycięcie i spawanie, potem podkład reaktywny, akrylowy, baza i lakier.Czy zdarcie rdzy i zakonserwowanie jej specjalnym preparatem
Teoretycznie felgi aluminiowe nie powinny być piaskowane, ale jeżeli potraktujesz je drobnym ścierniwem to nie będzie raczej problemu. Jeżeli wcześniej nie robiłeś takich prac, to nie wiem czy samodzielnie wszystko ogarniesz... Ale jak na razie, to wstaw zdjęcia.Druga sprawa to felgi aluminiowe które mają pęcherze pod lakierem. Jak do tego się zabrać. Inni mówią żeby zostawić a drudzy ze pobawić się w piaskowanie i na nowo pomalować.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości