Korozja: Progi, tylna klapa Mercedes

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Thisisawesome
Posty: 8
Rejestracja: 1 lut 2015, o 15:41
Lokalizacja: Łódzkie

Korozja: Progi, tylna klapa Mercedes

Post autor: Thisisawesome »

Witam,
otrzymałem w spadku po ojcu Mercedesa W210 E220. Jest u nas już około 7 lat, a w chwili obecnej nie stać mnie na żadne auto. Jak widać na załączonych zdjęciach "Ruda Grażyna" strasznie go dotknęła. Samochód nie był garażowany, ponieważ strasznie ciekło z Lucasa. Pojawiły się również purchle na drzwiach. Jako, że jest to biały kolor strasznie rzuca się to w oczy. Mieliśmy zrobić wszystkie prace blacharskie, ponieważ tata się w tym specjalizował ale nigdy nie miał czasu na własny samochód.
Teraz moje pytanie. Gdzie poza Allegro mogę znaleźć owe błotniki najlepiej w kolorze białym. Wiem, że graniczy to trochę z cudem aby znaleźć bez korozji ale może jednak macie jakieś źródła. Samochód ma również kilka innych usterek ale to w innych działach.

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Pozdrawiam.
Oliva

Post autor: Oliva »

Jeśli nie ma dziur to ja bym oczyścił z rdzy ,prysnął podkładem w sprayu i na koniec pomalował też sprayem. Kolor można zamówić dobrany do auta.
Podejrzewam że znalezienie "zdrowych" błotników, tym bardziej w kolorze może graniczyć z cudem :D
Thisisawesome
Posty: 8
Rejestracja: 1 lut 2015, o 15:41
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Thisisawesome »

Wsadziłem sobie tam rączkę, pod ten błotniczek i żadnych dziur tam nie ma. Gorzej jak przy szlifowaniu, okaże się że cały błotnik zacznie się rozpadać :D
Farba w sprayu to naprawdę dobry pomysł ?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Thisisawesome pisze:Farba w sprayu to naprawdę dobry pomysł ?
Jeśli nie masz kasy na fachowca lakiernika to spray jest de best :)
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Thisisawesome
Posty: 8
Rejestracja: 1 lut 2015, o 15:41
Lokalizacja: Łódzkie

Post autor: Thisisawesome »

Pytałem się tak z ciekawości. Posiadam odpowiedni sprzęt do malowania, więc Spray zbędny. Jednakże bardziej zależałoby mi na nowych błotnikach, bo tak jak wspomniałem, nie chce nadepnąć na mine przy szlifowaniu.
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Post autor: kid »

te błotniki to już były robione, skoro wychodzi z pod szpachli znowu - to do wywalenia... albo do ponownego klajstrowania... biała farba po taniości jest...
:hyhy:
Obrazek
d1tomas
Posty: 792
Rejestracja: 27 gru 2014, o 21:14
Lokalizacja: Wiązów

Post autor: d1tomas »

Jeśli te błotniki są jeszcze oryginalne to pokusiłbym się o uratowanie ich. Zeszlifuj te parchy lamelką na kątówce i zobaczysz czy niema dziur.
vin WDB2100101A153256
Mr.Brightside
Posty: 180
Rejestracja: 30 lis 2012, o 09:13
Lokalizacja: Kołobrzeg

Post autor: Mr.Brightside »

Hej! Ja na Twoim miejscu szukałbym punktów kasacji pojazdów lub szrotów. Widzę że jesteś z Łodzi więc za bardzo chyba nie pomogę chyba że przedzwonię w jedno miejsce.Mam w okolicach Kołobrzegu uczciwego i fajnego znajomka który ma kasację pojazdów,sporo 210-tek juz zdemontował i ma naprawdę fajne i uczciwe ceny. Ja kupiłem u niego oryginalny czujnik ABS prawego tylnego koła,czujnik sterowania iglicą BAS który idzie w okolicy serwa pod machą za grosze,wszystko oryginały ATE.Blacharki troche też miał. Albo podam Tobie numer tel. na PRIW i sam zadryndasz,powiesz że jesteś ode mnie. W ogóle ten znajomek ma dużo klamotów do GWIAZD.
Mr.Brightside WDB2100171A450824
pająk
Posty: 92
Rejestracja: 26 sty 2015, o 19:23
Lokalizacja: Kraków

Post autor: pająk »

szpachla, szpachla, szpachla :) A tak na serio jeśli chcesz pojeździć najlepiej zainwestować w lakiernika :)
TurboCustoms
Posty: 93
Rejestracja: 19 paź 2014, o 17:24
Lokalizacja: BWM/BI

Post autor: TurboCustoms »

Jeżeli chodzi o spray to są to najgorsze podkłady. Szkoda pieniędzy, bo za chwilę i tak wyjdzie rdza. Trzeba dokładnie to poczyścić, dać podkład reaktywny, akrylowy nie z puszki i na to bazę. Jak są wżery to najlepiej wyciąć i wspawać nowy kawałek. To jedyne rozwiązanie żeby po pół roku nie powtarzać całej operacji...
d1tomas
Posty: 792
Rejestracja: 27 gru 2014, o 21:14
Lokalizacja: Wiązów

Post autor: d1tomas »

Taki podkład w spraju jest chyba bez utwardzacza, clar też ,więc jak to ma wytrzymać.
vin WDB2100101A153256
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości