Witam. Pacjent to W221 320CDI OM642 4Matic 2008r.
Sprawa pierwsza - wysokie wskazania przepływomierzy. mam 3 auta z takimi silnikami (W204 oraz W211 lift) i w każdym na biegu jałowym pokazuje ok 10g/s, po przegazowaniu więcej, a w Sklasie ok 200g/s, po przegazowaniu ponad 500g/s. Przepływomierze zamieniałem i nadal to samo, a moje w drugim aucie bez problemu. Auto na postoju po przegazowaniu poddymia.
Sprawa druga - po dłuższym postoju, gdy odpalam i wrzucam bieg auto mocno dusi, gdy puszcze hamulec auto rusza i problem po chwili przechodzi, po rozgrzaniu i zatrzymaniu np na światłach nie ma zadnego problemu gdy trzymam na hamulcu i biegu. Tylko na zimnym a w zasadzie pierwsze ruszenie auto dusi sie jak by miało zaraz zgasnąć.
Jakies sugestie?
[W221] 320CDI V6 problem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 664
- Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
- Lokalizacja: okolice Poznania
[W221] 320CDI V6 problem
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09
było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: [W221] 320CDI V6 problem
Brat miał tosamo z przepływkami.JohnyPixel pisze: ↑6 lip 2018, o 22:23 Witam. Pacjent to W221 320CDI OM642 4Matic 2008r.
Sprawa pierwsza - wysokie wskazania przepływomierzy. mam 3 auta z takimi silnikami (W204 oraz W211 lift) i w każdym na biegu jałowym pokazuje ok 10g/s, po przegazowaniu więcej, a w Sklasie ok 200g/s, po przegazowaniu ponad 500g/s. Przepływomierze zamieniałem i nadal to samo, a moje w drugim aucie bez problemu. Auto na postoju po przegazowaniu poddymia.
Sprawa druga - po dłuższym postoju, gdy odpalam i wrzucam bieg auto mocno dusi, gdy puszcze hamulec auto rusza i problem po chwili przechodzi, po rozgrzaniu i zatrzymaniu np na światłach nie ma zadnego problemu gdy trzymam na hamulcu i biegu. Tylko na zimnym a w zasadzie pierwsze ruszenie auto dusi sie jak by miało zaraz zgasnąć.
Jakies sugestie?
Pierwsze, to sprawdź szczelność dolotu, zwlaszcza rur od intercoolera i tej plastikowej, w której są przeplywki, czy nie jest pęknięta w miejscu łączenia z turbiną.
Drugie, jedź na SD i zrób test. Wejdź w bląd przeplywomierza i zrób kalibrację. U brata to pomogło, z tym, że u niego pokazywało chyba powyżej 430 czy 480.
Po kalibracji błąd zniknął, a wczesniej zakładał nową rurę z nowymi przepływkami i błąd był, po wymianie.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości