[W124] Mercedes W124 Coupe 3.2

Problemy dotyczące pozostałych Mercedesów W211, W124, W220, W140, W202 itd.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

[W124] Mercedes W124 Coupe 3.2

Post autor: Grzechoo »

Witam
Znajomy upodobal sobie takie autko. Nie mam doswiadczenia z tym modelem. Na co go uczulic ?

http://otomoto.pl/mercedes-320-C14840062.html
Ostatnio zmieniony 2 mar 2011, o 20:14 przez Grzechoo, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gradzik
VIP
Posty: 422
Rejestracja: 30 sie 2008, o 12:07
Lokalizacja: Opoczno/Warszawa

Post autor: Gradzik »

elektryka (moduł komfortu), niech sprawdzi czy wszystko działa inaczej będzie miał problem
ex: E 220 CDI '00
Awatar użytkownika
Milosh
Posty: 352
Rejestracja: 12 kwie 2010, o 14:04
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Milosh »

Wiazka el. silnika - to wielki bol w W124 200, 220, 280, 320E/CE/TE.

Niech zwroci uwage na stan tylnego mostu, bo przy takiej mocy mogl on dostac w dupe.
BMW E39 520i 1997
W123 240D 1981
W210 E290 Manual
WDB2100171A264474
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

Lachon konktretny!
Za czapkę gruszek! Podoba mi się!
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

Znajomemu takze sie podoba. Jutro jedzie ogladac. A nie powiem ze jest calkiem calkiem ;-)
Troche jak dla mnie za duzo drobnych "bajerkow" no ale coz ....

A jak z gazem? Na cos szczegolnego zwrocic uwage ?

Piszcie jak najwiecej bo dzisiaj musze dac mu znac na co ma patrzec.
Dzieki
Awatar użytkownika
Milosh
Posty: 352
Rejestracja: 12 kwie 2010, o 14:04
Lokalizacja: Będzin

Post autor: Milosh »

te motorki lpg znosza calkiem godnie (pod warunkiem poprawnego montazu). W korkach letnich lubia sobie zlapac temp. Zreszta nawet ten egz. ma wysoka temperautre - wystarczy spojrzec na zegary.

Z tego co pamietam to w tych motorach (jak i w 280E) po ok. 200tys. trzeba bylo wymieniac uszczelke pod glowica.

Psuja sie podajniki pasow (wycierajaca sie zebatka), psuje sie pneumatyczne blokowanie foteli (szczegolnie fajnie jak sie spsuje podczas jazdy).

Ten tylny blotnik nie wyglada za fajnie - mialem to samo u siebie. Trzeba bylo wstawiac caly pas z blachy (choc tu moze tak zle nie bedzie).

Nie podoba mi sie ta wersja "shadow" czyli przysniecie grilla czarnym matem (ale to akurat tanim kosztem mozna przywrocic do oryginalu).

Dla mnie za ta kase wcale szalu nie ma.
BMW E39 520i 1997
W123 240D 1981
W210 E290 Manual
WDB2100171A264474
Awatar użytkownika
misza
Posty: 522
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 18:42
Lokalizacja: PL

Post autor: misza »

zawory klepia, mineralny w silniku, uderzony z przodu, ekstremalnie niski (ponoc od kata do asfaltu nie ma 10 cm a wlasciciel stwierdzil ze wali katem na progach zwalniajacych ale nie ma sie co przejmowac bo kat jest z potrojnej blachy :mrgreen: ) na kolorowych amorach i sprezynach, no i zgnity w bagazniku... to na tyle bo wczoraj go kumpel ogladal, drzwi pasazera nie maja luzu a opadaja...

z gory mowie ze ja go nie ogladalem tylko kumpel :roll:

oczywiscie kolega odpuscil sobie ten egzemplarz...
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

za taka kase są ładniejsze, złom
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

serdecznie dzieki

jeszcze jeszcze jeszcze :mrgreen:
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

z przodu nie ma tych grzybków trzymających reflektory, w stacyjce wisi jakas kura :lol:
wg mnie ktoś długo tym autem nie jeździł pewnie kupiony rok temu z wadami, zrobił pare rzeczy bo auto sie sypało, rdza zaczeła wychodzic, silnik zajechany na tym gazie i puszcza dalej do żyda
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

merlin pisze:za taka kase są ładniejsze, złom
--sam jestes złom!
Za te dutki chcecie jaja kwadratowe mieć?? To stare pudło! Wiecie ile to kosztowało w sklepie??
A od czego jest targowanie się??
Wiadomo że na starcie trzeba będzie min. 5 tys dołożyć. A potem sie turlać.

Jak kto chce po prostu jeździć, niech sobie Skode kupi! za 10 tys. można poprzebierać.
Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Awatar użytkownika
danloop
Posty: 661
Rejestracja: 29 mar 2010, o 18:23
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: danloop »

baca pisze: A od czego jest targowanie się??
Wiadomo że na starcie trzeba będzie min. 5 tys dołożyć. A potem sie turlać.
na przy takich założeniach to możena sporo hebli kupić :) A wiadomo że znalezienie zadbnaego nie jest łatwe jedank potem sie odpłaca :)
E290 - od święta, na codzień -> BJ
WDB2100171A800044
Awatar użytkownika
sanon
Posty: 1168
Rejestracja: 24 mar 2009, o 04:24
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: sanon »

A czy w tym modelu nie jest ten sam silnik co w pierwwszych W210?? czyli R6 3.2
Bo z tego co wiem to ten silnik nie jest juz na K-jettronicu, prosze mnie poprawic bo tez rozglaadam sie za tym autem.
Awatar użytkownika
misza
Posty: 522
Rejestracja: 8 wrz 2009, o 18:42
Lokalizacja: PL

Post autor: misza »

tak Kolego masz racje ;-) nie ma juz KE jest elektronika ;-) jedynie w 3.0 M104 (300-24V) jest jeszcze mechaniczny wtrysk :roll:
W202 C280
W201 2.0 D
Łamaga 2.5 TD
Awatar użytkownika
Grzechoo
Posty: 512
Rejestracja: 20 sty 2010, o 21:17

Post autor: Grzechoo »

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości