[sprinter] stuki w silniku
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
[sprinter] stuki w silniku
auto to sprinter 2.9tdi 312 sytuacja wygląda tak:
stuki słychać w głowicy , nie są metaliczne raczej takie chrobolenie i zwiekszaja się wraz z obrotami.
jak silnik chodzi na wolnych obrotach nawet cały dzień albo jak sie jezdzi powoli to stuków nie ma ale jak zacznie sie przyspieszać albo jechać pod górę to sie pojawiają i tak z dwie minuty postuka i przestaje.
wymieniłem łańcuch rozrządu - i po tym przez ok. 1000 km spokój.
potem poszły hydrauliczne regulatory zaworów i znowu 1000km spokój potem to samo.
na dwóch popychaczach z piątego cylindra były odciśnięte krzywki od wałka rozrządu a na drugim cylindrze była trochę przytarta tulejka tam gdzię chodzi regulator.
prosze o dalszę sugestie.
ściągac głowicę?
stuki słychać w głowicy , nie są metaliczne raczej takie chrobolenie i zwiekszaja się wraz z obrotami.
jak silnik chodzi na wolnych obrotach nawet cały dzień albo jak sie jezdzi powoli to stuków nie ma ale jak zacznie sie przyspieszać albo jechać pod górę to sie pojawiają i tak z dwie minuty postuka i przestaje.
wymieniłem łańcuch rozrządu - i po tym przez ok. 1000 km spokój.
potem poszły hydrauliczne regulatory zaworów i znowu 1000km spokój potem to samo.
na dwóch popychaczach z piątego cylindra były odciśnięte krzywki od wałka rozrządu a na drugim cylindrze była trochę przytarta tulejka tam gdzię chodzi regulator.
prosze o dalszę sugestie.
ściągac głowicę?
Ostatnio zmieniony 2 kwie 2011, o 06:49 przez mobili, łącznie zmieniany 1 raz.
Żeby nie zakładać nowego to się podepnę z pytaniem także dotyczącym silnika 2,9Td w sprinterze. Silnik pracował normalnie, aż po zgaszeniu i odpaleniu po 6-ciu godzinach (zapalił jak zimny z uszkodzonymi świecami, a są sprawne) zaczęło nim rzucać jakby nie palił na wszystkie gary. Na wolnych nierównych obrotach lekko dymi na niebiesko, a po dodaniu gazu na około stałych 1500 obrotów dymi na niebiesko-biało, mocno, ale obroty są równe. Wymieniono z innego silnika sprawny EGR i nic nie pomogło. W/g mnie leją wtryski, ale czy to tylko wtryski Podejrzewam także koło dwumasowe. Auto zostało w Anglii, a tam umieją tylko wymieniać, a nie diagnozować :lol: , chyba, że zatrudnią kumatego Polaka. 8-)
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
moim zdaniem coś porobiło sie z kątem wtrysku, te kolorowe spaliny śmierdzą niespalona ropa zapewne :-/kmtaxi pisze:Żeby nie zakładać nowego to się podepnę z pytaniem także dotyczącym silnika 2,9Td w sprinterze. Silnik pracował normalnie, aż po zgaszeniu i odpaleniu po 6-ciu godzinach (zapalił jak zimny z uszkodzonymi świecami, a są sprawne) zaczęło nim rzucać jakby nie palił na wszystkie gary. Na wolnych nierównych obrotach lekko dymi na niebiesko, a po dodaniu gazu na około stałych 1500 obrotów dymi na niebiesko-biało, mocno, ale obroty są równe. Wymieniono z innego silnika sprawny EGR i nic nie pomogło. W/g mnie leją wtryski, ale czy to tylko wtryski Podejrzewam także koło dwumasowe. Auto zostało w Anglii, a tam umieją tylko wymieniać, a nie diagnozować :lol: , chyba, że zatrudnią kumatego Polaka. 8-)
W210 `98 ze sprinterem pod maską, automat
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
toyota land cruiser KZJ 95
nissan patrol 4.2
nissan QQ
Ale żeby samo w sobie Jak się zagrzeje to trochę dymi mniej i tak jak mówisz spaliny śmierdzą nie spaloną ropą. Wewnątrz karteru też się coś dzieje, gdyż na wyciągniętej miarce oleju widać olej na całej długości miarki, dopiero po wytarciu całej i ponownym włożeniu jest zaznaczony normalny poziom.seburaj pisze:moim zdaniem coś porobiło sie z kątem wtrysku, te kolorowe spaliny śmierdzą niespalona ropa zapewne :-/
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
kmtaxi... gdzie w UK? Znam kogos bardzo kumatego (Polaka) w okolicach West Yorkshire. Daj znac jesli jestem ci w stanie pomoc w UK.
PS. Pracuje dla "czesci" Merc`a (ciezarowek) w Leeds.
PS. Pracuje dla "czesci" Merc`a (ciezarowek) w Leeds.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 1185
- Rejestracja: 12 sty 2012, o 21:25
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
po 4 latach już pewnie nawet nie pamięta odgrzebałeś niezłego kotleta
http://www.facebook.com/fotoskarb Lubię To!
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
http://arkadiuszkubiak.pl
Było:
w124 3.0td
w210 2,9td
w210 2,7cdi
w220 3,2cdi
w203 2,7cdi
w220 3,7 PB
Mazda 6 2.2 GH
Jest W211 lift, Volvo S80
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości