Na co sie przesiasc po W210

Problemy dotyczące pozostałych Mercedesów W211, W124, W220, W140, W202 itd.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
gepardcheester
Posty: 163
Rejestracja: 23 lut 2014, o 17:22
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: gepardcheester »

Ja przesiadłem się na w211 2008 rok i... powiem tak, skok jakościowy :) jestem zadowolony :hyhy:
Trzeba być głupim by móc stać się mądrzejszym.
VIN WDB2100061B071948
Sylwek_S
Posty: 102
Rejestracja: 13 lip 2014, o 21:30
Lokalizacja: OOL

Post autor: Sylwek_S »

Przedlifty są znacznie lepiej wykonane. Mam obydwa i róznice są widoczne na pierwszy rzut oka.
S211 E320 V6 CDI 2007
W211 E320 R6 CDI 2004
W204 220 CDI 2008
VW T5 2.5TDI 2005
Citroen Berlingo 2.0HDI 2003

ex W203 220CDI 2002
ex VW T4 2.5TDI
ex Opel Vectra B 2.0 16v LPG
ex Opel Astra 1.4 8v LPG
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Ktoś na forum W211 wymienił większość różnic, a raczej cięć budżetowych w polifcie... Sporo tego było...
Jak znajdę to wrzucę :D
Awatar użytkownika
emil.86
VIP
Posty: 457
Rejestracja: 11 lis 2010, o 16:53
Lokalizacja: Kraków

Post autor: emil.86 »

tak na szybko przed i po lift w211
lampy tył, przód
zderzak
grill
lusterka
kierownica
w210 -sprzedane :(
_______________________________________
Diagnostyka, Elektromechanika MB Kraków
www.mbpower.pl
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Coś wyszperałem:

Autor - krzysiekl
W poliftach zaoszczędzono na wygłuszeniach np bagażnika. Osłony w bagażniku są cieńsze i bardziej papierowe - chodzi o te boczne. W przedliftach osłony są zdecydowanie grubsze i solidniejsze.
Co prawda nie jeździmy w bagażniku no ale byłem zdziwiony "oszczędnoscią"...
Niektórzy również uważają że SBC to nie wada, a wręcz przeciwnie...
Z drugiej strony czytając co to SBC robi to aż dziwne że z tego zrezygnowali... :przestraszony:

Autor - TomTom
Witam!
Tryby działania i ficzery SBC:
1. Hamowanie.
2. Hamowanie z BAS (gwałtowne wciśnięcie hamulca powoduje znaczne zwiększenie ciśnienia płynu hamulcowego - wspomaganie siły hamowania).
3. Gwałtowne cofnięcie stopy z gazu powoduje zbliżenie okładzin hamulcowych do tarcz, by skrócić czas reakcji hamulców w wypadku hamowania.
4. W deszczowe dni, przy jednostajnej jeździe, co ok. 15 minut SBC zbliża okładziny do tarcz celem ich suszenia.
5. SBC-S - przy prędkości do 20 km/h pociągamy manetkę tempomatu do siebie, włącza to układ (sygnalizowane na zegarach) i od tej pory przy lekkim dodaniu gazu auto jedzie do przodu, a po cofnięciu nogi, hamuje. Po popchnięciu manetki od siebie lub przekroczeniu prędkości 60 km/h układ SBC-S wyłącza się. Ułatwienie jazdy w "korku".
6. SBC-H - po zahamowaniu głębiej dociskamy hamulec, co powoduje przytrzymanie auta (pełzania) bez konieczności utrzymywania hamulca (jest to sygnalizowane na zegarach). Ponowne naciśnięcie gazu wyłącza SBC-H. Zatrzymania pod światłami etc.
7. Hamowanie komfortowe - osłabienie siły hamowania, gdy prędkość auta spada poniżej 5 km/h celem uniknięcia szarpania po zatrzymaniu. Działa przy delikatnym hamowaniu.
8. Adaptacja parametrów hamowania - wszystkie koła hamują identycznie.
Pzdr.

P.S. Przy SBC-S i SBC-H nie staramy się wysiadać z samochodu! Co prawda otwarcie drzwi kierowcy wywala czerwony komunikat na zegarach, ale dla chcącego...
cerbera
Posty: 142
Rejestracja: 11 lip 2011, o 07:59
Lokalizacja: Kraków

Post autor: cerbera »

To może lexus gs 300 ??Fajne autko dobrze wyglada,znajomy ma ta nowsza wersje juz 6 rok i mówi że nie ma na co zmienic bo się nie psuje .
w204 250c ;-)
ex-S210 300TD Avangarde
WDB2102251A673146
A8L 4.2 Złotowłosa
+subaru wrxmy04-sprzedane
subaru legacy disel -sprzedane
evo X zabawka-sprzedane
www.chimerabulls.pl
www.cerrotorre24.pl
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

cerbera pisze:To może lexus gs 300 ??Fajne autko dobrze wyglada,znajomy ma ta nowsza wersje juz 6 rok i mówi że nie ma na co zmienic bo się nie psuje .
Jezeli juz lexusa, to GS430 najlepszy(byc moze) w gamie silnikow 8 cylindrowych?
Komfort porownywalny z MB140 :padam:
Przejechalem nim kilka tys mil. i nadal uzytkowany w rodzinie :spi:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

LS panowie... LS :padam:
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Piasek pisze:LS panowie... LS :padam:


:ups: Prawda :D (tak dawno tym nie jechawszy ze, zabyl o literkach na tylnej kalpie :wstyd: )

Dodam jeszcze ze, w tym lexusie ekran nawigacji GPS wbudowany byl w zegarach na poziomie wzroku i uwagi mimowalnej :padam:
Podczas gdy, w MB E klas ten jakze wazny szczegol zreflektowano i dopracowano w E212 itd. :wstyd:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

yellowstone2012
Posty: 1388
Rejestracja: 10 gru 2012, o 12:14
Lokalizacja: Łódź

Post autor: yellowstone2012 »

Ja choruje na Cadillaca STS w jasnej skórze 2002-2004. Nie jest to drogie auto, jedyny słuszny silnik 4.6 305 KM, ale ...napęd na przód :kwasny:
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Re: Na co sie przesiasc po W210

Post autor: rekin175 »

Czytam z zaciekawieniem cały temat gdyż sam będę podkreśla będę nie mam dylemat co po okularze kupić,
odnośnie w220 po lifcie jak tam wygląda temat z rdzą?
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Na co sie przesiasc po W210

Post autor: Piasek »

Zależy jak dbane było. Widziałem `06r i też już ranty drzwi przy progach całe w purchlach i gdzieniegdzie na rantach błotników. Jak to tylko oglądało pistolet dystrybutora i raz na kwartał łopatą z dywaników wywalili żeby hebel znaleźć...
Natomiast co do W220 to bardziej bym się mechaniki obawiał niż korozji bo tą jeszcze ogarniesz za kilkanaście stówek ale jak zacznie szaleć airmatic albo inne "matic" to szybka droga do bankructwa.
Awatar użytkownika
rekin175
Posty: 439
Rejestracja: 1 lut 2014, o 16:57
Lokalizacja: DZG

Re: Na co sie przesiasc po W210

Post autor: rekin175 »

Piasek pisze: Natomiast co do W220 to bardziej bym się mechaniki obawiał niż korozji bo tą jeszcze ogarniesz za kilkanaście stówek ale jak zacznie szaleć airmatic albo inne "matic" to szybka droga do bankructwa.
Tu racja, entuzjazm do w220 stanowczo zwalnia jak się weźmie to pod lupę.

Co myślicie o W219, w sumie to 211 z inną budą.
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Re: Na co sie przesiasc po W210

Post autor: Piasek »

Uważam że najlepsze na co się można przesiąść po W210 to W211. Dużo radości z posiadania Merca za stosunkowo nieduże jak na Merca pieniądze. A jak masz na dorzutkę - polifta. Kosztowo to niemal W210, wiadomo że ma swoje wady ale jest to już dawno rozpracowane i nie miażdży cenami jak byle pierda w W220. Śrup stary jak W210 a ceny części jak do 3-latka nawet w używce.
W220 trzeba kupować jak W140: albo dobrze utrzymane albo wcale.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 43 gości