Actros
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Nie wiem Kajtek1, czy w USA jest inaczej, ale w naszym "pięknym" kraju oraz w całej UE każdy pojazd mający ponad 40ton i będący szerszym aniżeli 2,55m i dłuższym jak metrów 17 ma być odpowiednio oznaczony, co określa się jako ładunek, bądź pojazd ponadnormatywny.Kajtek1 pisze:Czy rzeczywiscie ponadnormatywny?
A że Actros ciągnie 280t ? Toż to każdy europejczyk zrobi z odpowiednim zapasem mocy.
Mam kolegę, który od wielu lat pracuje z tzw. "gabarytami" i jeździ na co dzień VOLVEM 760 konnym i ciągał już podobne ładunki a może i cięższe.
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Gra slow.
Ten zestaw raczej nie byl uzywany na publicznej drodze, wiec nadwymiary dla drog publicznych tu nie maja zastosowania.
Mi chodzilo o to czy Actros ciagnal wiecej niz mu projektanci dali.
Jak mowisz nie jest to problemem technicznym.
Ja moim 23 HP traktorkiem tez potrafie 15 ton pociagnac.
Ciagle zdjecie robi wrazenie ze wzgledow gabarytowych.
Cat zaleznie od wersji ma silniki do 4000 hp
Tyle mu trzeba aby "kupke" ziemi w terenie przewiezc.
Ten zestaw raczej nie byl uzywany na publicznej drodze, wiec nadwymiary dla drog publicznych tu nie maja zastosowania.
Mi chodzilo o to czy Actros ciagnal wiecej niz mu projektanci dali.
Jak mowisz nie jest to problemem technicznym.
Ja moim 23 HP traktorkiem tez potrafie 15 ton pociagnac.
Ciagle zdjecie robi wrazenie ze wzgledow gabarytowych.
Cat zaleznie od wersji ma silniki do 4000 hp
Tyle mu trzeba aby "kupke" ziemi w terenie przewiezc.
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Jak dla mnie droga , która jest na zdjęciu wygląda na publiczną. Po za tym, jeżeli nie była by drogą publiczną to CAT nie potrzebowałby "wozidła", tylko sam by sobie pojechałKajtek1 pisze:Ten zestaw raczej nie byl uzywany na publicznej drodze, wiec nadwymiary dla drog publicznych tu nie maja zastosowania.
Więcej do tego tematu nic nie wniosę bo nie widzę sensu
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
No wiec albo droga nie jest publiczna, albo kierowca totalnie ignoruje prawo.
W USA taki ladunek jesli by wogole byl dopuszczony do przewiezienia na drogach kontrolowancych przez DOT, to tez by musial miec wiele oznaczen. Eskorta policyjna i piloci z tyczkami moga byc za kamera, ale ciagle zestaw powinien miec ogromna plansze "oversize" i czerwone choragiewki na kazdym narozniku.
Niestety nie znalazlem zadnego wyjasnienia dlaczego i gdzie ta sytuacja miala miejsce.
W USA taki ladunek jesli by wogole byl dopuszczony do przewiezienia na drogach kontrolowancych przez DOT, to tez by musial miec wiele oznaczen. Eskorta policyjna i piloci z tyczkami moga byc za kamera, ale ciagle zestaw powinien miec ogromna plansze "oversize" i czerwone choragiewki na kazdym narozniku.
Niestety nie znalazlem zadnego wyjasnienia dlaczego i gdzie ta sytuacja miala miejsce.
Ta sytuacja miala miejsce w fotoszopie .po co taka operacja jak ta wywrotka moze jechac sama o wlasnych silach .
A jesli naprawde trzeba to przewiezc to sie latwo rozbiera i przewozi w kawalkach .
Widzialem na diskowery tam tak wlasnie robili .
Koly , wanienka i osie z sinikiem na ramie oddzielnie.
Malolaty na taka fote mowia fake .
A jesli naprawde trzeba to przewiezc to sie latwo rozbiera i przewozi w kawalkach .
Widzialem na diskowery tam tak wlasnie robili .
Koly , wanienka i osie z sinikiem na ramie oddzielnie.
Malolaty na taka fote mowia fake .
\Mitsubishi pajero LONG /
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
\MB e430 AVANTgarde 2001/
\WDB2102701B350361/
Smart
Byc moze i to jest fotoszop (snoopes nie ma zadnych danych), ale tej ciezarowki tak latwo nie rozbierzesz.
Kazde kolko to 5300 kg i ponad 4 m srednicy.
Wywrotka przychodzi z fabryki w wielu kawalkach jako ze inaczej nie da jej sie dostarczyc na miejsce. Sama skrzynia przychodzi w 5 kawalkach i calosc wymaga 12-13 sztuk 40 tonowych ciezarowek do dostarczenia.
Ostateczne spawanie dokonuje fabryczna zaloga 7 spawaczy pracujacych 24/7 przez 20 dni. To oczywiscie nie wlaczajac spawania paki do kupy.
Juz nie mowiac ze takiej ciezarowki nie mozesz prowadzic po drodze, bo rowy zniszczy.
Nie wiemy czy wogole byla na chodzie
Kazde kolko to 5300 kg i ponad 4 m srednicy.
Wywrotka przychodzi z fabryki w wielu kawalkach jako ze inaczej nie da jej sie dostarczyc na miejsce. Sama skrzynia przychodzi w 5 kawalkach i calosc wymaga 12-13 sztuk 40 tonowych ciezarowek do dostarczenia.
Ostateczne spawanie dokonuje fabryczna zaloga 7 spawaczy pracujacych 24/7 przez 20 dni. To oczywiscie nie wlaczajac spawania paki do kupy.
Juz nie mowiac ze takiej ciezarowki nie mozesz prowadzic po drodze, bo rowy zniszczy.
Nie wiemy czy wogole byla na chodzie
W koncu udalo sie znalezc wiecej info.
Transport odbywal sie na pustyni w Chile i Cat nie jechal o wlasnych silach aby duze opony nie uszkodzily drogi.
Jest wideo. Komentarz po Hiszpansku, ale widok prawie wszystko wyjasnia
https://www.youtube.com/watch?v=431VopzI0L4
[ Dodano: 2014-06-06, 08:47 ]
Tu jeszcze zabawne wideo pokazujace jak rozmiar stwarza roznice
https://www.youtube.com/watch?v=vF3n_PSfuWg
Transport odbywal sie na pustyni w Chile i Cat nie jechal o wlasnych silach aby duze opony nie uszkodzily drogi.
Jest wideo. Komentarz po Hiszpansku, ale widok prawie wszystko wyjasnia
https://www.youtube.com/watch?v=431VopzI0L4
[ Dodano: 2014-06-06, 08:47 ]
Tu jeszcze zabawne wideo pokazujace jak rozmiar stwarza roznice
https://www.youtube.com/watch?v=vF3n_PSfuWg
ronin było to w Niemczech.
47-letni kierowca został złapany przez niemiecką policję w mieście Krefeld. Ciężarówką Iveco na belgijskich tablicach przewoził dwa samochody dostawcze i osobówkę. Ustawione jeden na drugim.
Policjanci wystawili kreatywnemu Polakowi mandat, zakazali też dalszej podróży z takim ładunkiem. Jak napisali w raporcie, "rażąco naruszył on zasady zabezpieczenia ładunku".
47-letni kierowca został złapany przez niemiecką policję w mieście Krefeld. Ciężarówką Iveco na belgijskich tablicach przewoził dwa samochody dostawcze i osobówkę. Ustawione jeden na drugim.
Policjanci wystawili kreatywnemu Polakowi mandat, zakazali też dalszej podróży z takim ładunkiem. Jak napisali w raporcie, "rażąco naruszył on zasady zabezpieczenia ładunku".
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Będę dociekliwy, ale ciekawi mnie jakie dokładnie złamał zasady.
No bo jeśli cały grzech kierowcy to nie zabezpieczenie ładunku przed przemieszczeniem to nie ma w tej aferze nic ciekawego.
Bardziej do wyobraźni przemawiają te auta jeden na drugim ale wg mnie gabaryty i waga wygląda ok, to jeśli tylko dobrze zabezpieczyć to w czym problem
No bo jeśli cały grzech kierowcy to nie zabezpieczenie ładunku przed przemieszczeniem to nie ma w tej aferze nic ciekawego.
Bardziej do wyobraźni przemawiają te auta jeden na drugim ale wg mnie gabaryty i waga wygląda ok, to jeśli tylko dobrze zabezpieczyć to w czym problem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości