jezeli piszemy o pojezdzie W124 200TE to TH min tarczy to 10 mm...Paszczak Junior pisze:przód ma 10,7mm
Wymiana tarcz i klocków-przód
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 132
- Rejestracja: 31 maja 2010, o 20:56
- Lokalizacja: Czermna (KTA)
tak więc jeszcze trochę zostało,niezbyt dużo ale do wiosny starczy, bo do wiosny chcę znaleźć nowego właściciela dla mojego karawanambsly pisze:jezeli piszemy o pojezdzie W124 200TE to TH min tarczy to 10 mm...
S124 200TE metallic blue-black SPRZEDANY
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
- AntekMesio
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 12:40
- Lokalizacja: Wawa
- AntekMesio
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 12:40
- Lokalizacja: Wawa
- AntekMesio
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 12:40
- Lokalizacja: Wawa
- AntekMesio
- Posty: 28
- Rejestracja: 16 lip 2012, o 12:40
- Lokalizacja: Wawa
Dla wszystkich którzy tego nie robili nigdy...
Jak Wam się trafi egzemplarz w którym przez 3-4 lata nikt nie dotykał zacisków i klocków, do tego auto garażowało pod chmurką a poprzednik nie wiedział o istnieniu smaru miedzianego (grafitowanego, kur*a jakiegokolwiek smaru czy chociażby przepalonego oleju silnikowego) proponuję oddać do mechanika bo najpierw połamiecie wszystkie klucze jakie posiadacie a przy okazji rozwalicie sobie rękę zanim puszczą śruby.
Jak Wam się trafi egzemplarz w którym przez 3-4 lata nikt nie dotykał zacisków i klocków, do tego auto garażowało pod chmurką a poprzednik nie wiedział o istnieniu smaru miedzianego (grafitowanego, kur*a jakiegokolwiek smaru czy chociażby przepalonego oleju silnikowego) proponuję oddać do mechanika bo najpierw połamiecie wszystkie klucze jakie posiadacie a przy okazji rozwalicie sobie rękę zanim puszczą śruby.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
WD40 to se mozesz do smarowania zawiasow w komorce uzywac.
Jesli taki macie w garazu, to wyrzucie natychmiast. Jest on dobry jako zmywacz, ale jako smar to lapie piasek i potrafi spowodowac korozje.
Nie wiem czy mozecie dostac PBlaster, czy Kroll. To sa odrdzewiacze znane na calym Swiecie. Musza byc uzyte dzien wczesniej aby dobrze zadzialaly.
W przypadku srub na kolach, powiiny byc uzyte od drugiej strony.
Jesli taki macie w garazu, to wyrzucie natychmiast. Jest on dobry jako zmywacz, ale jako smar to lapie piasek i potrafi spowodowac korozje.
Nie wiem czy mozecie dostac PBlaster, czy Kroll. To sa odrdzewiacze znane na calym Swiecie. Musza byc uzyte dzien wczesniej aby dobrze zadzialaly.
W przypadku srub na kolach, powiiny byc uzyte od drugiej strony.
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Piwko, ładna pogoda i jedziesz oczyść z rdzy elementy szczotką drucianą, posmaruj Locktite i jedziesz 3 na 10 pozdrawiam, Tomek.dzwilu pisze:Jak oceniacie,w skali 1do10 trudność wymiany tarcz i klocków jeśli nigdy tego nie robiłem? I ile zajmuje to czasu z pomocą kogoś kto już to sam robił.
A moze lepiej sobie odpuścić i jechać do mechaniora?
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości