Wskaźnik poziomu paliwa a pływak
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wskaźnik poziomu paliwa a pływak
Witam.
Mam następujący problem. Kilka dni temu zatankowałem "pod korek" samochód. Ku mojemu zdziwieniu Wskaźnik paliwa pokazywał jedynie około 80% pojemności (tankowałem do 3 odbić pistoleta).
Pomyślałem, że może stacja słabo "dobija". Następnym razem na innej stacji było to samo, jednak później poziom paliwa na wskaźniku się podniósł, jednak wciąż nie "dotykał" ostatniej kreski.
Ktoś miał podobny problem? Można sprawdzić, gdzie leży wina? Obstawiam pływak lub wskaźnik paliwa w liczniku
Mam następujący problem. Kilka dni temu zatankowałem "pod korek" samochód. Ku mojemu zdziwieniu Wskaźnik paliwa pokazywał jedynie około 80% pojemności (tankowałem do 3 odbić pistoleta).
Pomyślałem, że może stacja słabo "dobija". Następnym razem na innej stacji było to samo, jednak później poziom paliwa na wskaźniku się podniósł, jednak wciąż nie "dotykał" ostatniej kreski.
Ktoś miał podobny problem? Można sprawdzić, gdzie leży wina? Obstawiam pływak lub wskaźnik paliwa w liczniku
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Re: Wskaźnik poziomu paliwa a pływak
Praktycznie obstawiłeś wszystko więc nie wiem o co się pytasz.Nawala to co opisałeś + wtyczki el.
Sprawdzenie dosyć proste.Musisz trafić na moment kiedy jest ten objaw.Dostań się do wtyczki paliwomierza włącz zapłon i zewrzyj przewody.Paliwomierz powinien skoczyć na max. i pełne światło rezerwy.Jeżeli OK, to paliwomierz do mycia/wymiany.Ścieżkę oporową można przetrzeć delikatnym papierem ściernym.
Jeżeli dalej źle, wysunąć licznik i masz schemat poniżej.
Klucz do paliwomierza można zastąpić dobierając dwa mozliwie ciasne kołki i wkładając pomiędzy nie np: trzonek od młotka.
Gwint normalny (prawy).
Sprawdzenie dosyć proste.Musisz trafić na moment kiedy jest ten objaw.Dostań się do wtyczki paliwomierza włącz zapłon i zewrzyj przewody.Paliwomierz powinien skoczyć na max. i pełne światło rezerwy.Jeżeli OK, to paliwomierz do mycia/wymiany.Ścieżkę oporową można przetrzeć delikatnym papierem ściernym.
Jeżeli dalej źle, wysunąć licznik i masz schemat poniżej.
Klucz do paliwomierza można zastąpić dobierając dwa mozliwie ciasne kołki i wkładając pomiędzy nie np: trzonek od młotka.
Gwint normalny (prawy).
Ostatnio zmieniony 5 sie 2017, o 11:45 przez noc, łącznie zmieniany 2 razy.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Re: Wskaźnik poziomu paliwa a pływak
Gdzie znajdę wtyczkę paliwomierza?
W210 E320V6 99' SEDAN AVANTGARDE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
W210 220D 96' ELEGANCE (sprzedany)
W210 E290TD 96' SEDAN ELEGANCE (sprzedany)
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Re: Wskaźnik poziomu paliwa a pływak
Dostęp od bagażnika za zasłonką na samym środku.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Re: Wskaźnik poziomu paliwa a pływak
Jak się wyjmie pływak to wystarczy nim dać na oba zakresy i będzie wiadomo jak się zachowuje w skrajnych momentach. Ja przecierałem styki pływaka draską od zapalniczki z tego co pamiętam. Pomogło na 2-3 tankowania i dalej było to samo. Wymieniłem na nowy pływak i było okej. Klapkę w baku "odkręcałem" delikatnie młotkiem.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości