Problem z kluczykiem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Problem z kluczykiem
Mam problem, nie mogę wyjąć kluczyka ze stacyjki, jest to automat e270cdi, kluczyk nie chce się do końca przekręcić w lewo żeby go wyjąć. Może ktoś z Was wie co może być tego przyczyną. Bardzo proszę o jkieś podpowiedzi.
Re: Problem z kluczykiem
Kluczyk (jak się spodziewam - rybka) można tylko wyjąć kiedy dźwgnia od zmiany przełożeń jest w pozycji P. W innym przypadku jest niejako zabezpieczony przed wyjęciem. Czy napewno w tej pozycji położenia lewarka wyjmujesz ?koala212 pisze:Mam problem, nie mogę wyjąć kluczyka ze stacyjki, jest to automat e270cdi
Jeżeli przy położeniu na P nie wychodzi to trzeba szukać dlaczego zabezpieczenie pozostaje aktwne - nie wiem czy jest mechaniczne czy elektryczne.
Pzdr.
S210 300 DT
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
W124 200 D - skasowany
W115 - oj dawno ......
Przeciez tam sam plastik i elektronika, balbym sie tam uzywac WD-40 :roll:
Kiedys upadl mi kluczyk lekko uszkodzony w snieg to musialem samochod na noc na ulicy zostawic, nastepnego dnia, po wysuszeniu kluczyka odpalil.
Przy wkladaniu kluczyka slychac dzwiek, ze stacyjka "chwyta" ten kluczyk, natomiast jesli brak jest lacznosci to czasem tego dzwieku nie ma i kluczyka nie mozna przekrecic. Byc moze tak wlasnie jest u Ciebie tylko w odwrotna strone.
Przebieg samochodu domyslam sie, ze ok. 300 ?
Kiedys upadl mi kluczyk lekko uszkodzony w snieg to musialem samochod na noc na ulicy zostawic, nastepnego dnia, po wysuszeniu kluczyka odpalil.
Przy wkladaniu kluczyka slychac dzwiek, ze stacyjka "chwyta" ten kluczyk, natomiast jesli brak jest lacznosci to czasem tego dzwieku nie ma i kluczyka nie mozna przekrecic. Byc moze tak wlasnie jest u Ciebie tylko w odwrotna strone.
Przebieg samochodu domyslam sie, ze ok. 300 ?
E 220 CDI '01 Elegance
spodziewam się że jednak jest to uszkodzenie mechaniczne stacyjki.
Skoro klucz udało sie przekręcić w stronę zapłonu, to znaczy że lustro prawidłowo ściągnęło podczerwień z kluczyka i nastąpiło zezwolenie, objawiające się właśnie tym dźwiękiem.
A tu klucza nie można przekręcić w pozycję zerową- dźwięk blokady w tej sytuacji słychać przecież dopiero po wyciągnięciu rybki.
Skoro klucz udało sie przekręcić w stronę zapłonu, to znaczy że lustro prawidłowo ściągnęło podczerwień z kluczyka i nastąpiło zezwolenie, objawiające się właśnie tym dźwiękiem.
A tu klucza nie można przekręcić w pozycję zerową- dźwięk blokady w tej sytuacji słychać przecież dopiero po wyciągnięciu rybki.
MIAŁEM:
W124 300E
W124 E320
W124 300E
W124 E320
-
- Posty: 3
- Rejestracja: 2 kwie 2008, o 10:41
- Lokalizacja: poznań
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości