Wymiana łożyska

Tutaj będą fotorelacje i opisy własnoręcznych napraw.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

jarecki500, w Zrób to sam jest opis wymiany klocków ;-)
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

myslisz ze nie czytalem? jak przeczytasz tamten temat to doczytasz ze tyczy tylnych klocków i potrzebnej mi informacji akurat nie zawiera...
więc przez swoje doradztwo co doradziles??
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

jarecki500 pisze:więc przez swoje doradztwo co doradziles??
Nie mądrz się, tylko poszukaj, to Ci radzę. O przednich też jest temat.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

skoro twierdzisz ze jest taki temat to podaj linka albo nie pisz głupot... jest odnośnie wymiany łożyska i wątek odnośnie zacisku jest dziwnie pominięty... zresztą odkręcić cały zacisk a tylko odkręcic to "ucho" do montazu klocków to tez roznica
ale rozumiem ze nie masz nic do powiedzenia wiec to ty sie wymądrzasz...
juz nie potrzebuje...
juz sie nie sil na sztuczną pomoc... "szeroki" komplet kluczy rozwiązał sprawę... a za pomoc dzieki...
aha i nie pytaj jaki klucz bo cie odesle tam gdzie mi sam poradzles ze podobno jest
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

jarecki500, wystarczyło mi raz przeczytać pierwszy post, żeby odnaleźć ten punkt:

5) Odkręcamy część nieruchomą zacisku kluczem 18 chyba
RYSUNEK 4

Czy nadal uważasz, że się wymądrzam?

Po drugie, pytając o klucz do odkręcenia zacisków do tzw wymiany klocków, pisząc również, że wyczułeś tam śrubę typu torx, SAM ZASUGEROWAŁEŚ, że chodzi Ci o wymianę klocków.
Także postaraj się następnym razem pisać tak, by Ci co chcą pomóc, nie musieli się domyślać.

Dzięki.

[ Dodano: 2010-10-06, 19:32 ]
A to jest temat o wymianie przednich klocków:
viewtopic.php?t=8641

i jest tam napisane, jaki klucz potrzebny do zdjęcia jak to napisałeś "ucha" zacisku.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

nie wiem jak go znalazles ale tego postu po prostu nie widzialem... chyba ze byl gdziesa bardziej zagłębiony podfora... ok moja wina... oczywiscie chodzilo mi o imbus nr 7 ktorego nie ma w zadnym z małych zestawów kluczy
tylko trzeba bylo mi ten link podac wczesniej a tak wywiązała sie niepotrzebna dyskusja i nerwy :)
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
przemekcrx
Posty: 166
Rejestracja: 17 mar 2011, o 16:05
Lokalizacja: WLKP Stawiszyn

Post autor: przemekcrx »

210 330 00 51. :?:
Czy to jet numer łożyska :?: :?:
Potrzebuje numer łożyska na przód do swojej gwiazdy ....
edit:
Już kupione na alledroogo :-)
W210 3.0TD CLASSIC 98r. Automat
T4 1.9TDI
Peugeot 206 2.0HDI
bogdan11
VIP
Posty: 313
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 09:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bogdan11 »

jarecki500 pisze:nie wiem jak go znalazles ale tego postu po prostu nie widzialem..
o imbusie nr 7 jest nawet w tym wątku /pierwsza strona post 6 od góry/ :)
[w210 300td]
Awatar użytkownika
KAMELEONV
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2011, o 20:35
Lokalizacja: NAKŁO N/N-WATERFORD

Post autor: KAMELEONV »

A jak dokręcamy te łożysko aby było dobrze?
W210 AUTOMAT 2.0 KOMPRESSOR 2000R.
WDB2100482B192134
bizonek27
Posty: 242
Rejestracja: 18 cze 2010, o 11:53
Lokalizacja: warszawa

Post autor: bizonek27 »

A tylne łożysko jak się wymienia?
w202 2.2cdi 98r automat
W210 2.7CDI 99r. Avantgarde
bogdan11
VIP
Posty: 313
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 09:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bogdan11 »

Ma się jeszcze swobodnie obracać.
[w210 300td]
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

KAMELEONV, tak aby podkładkę za nakrętką zaciskową można było przesunąć np przy użyciu niewielkiej sił np wkrętakiem. Nakrętka sześciokątna 8 (NM).
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Awatar użytkownika
KAMELEONV
Posty: 55
Rejestracja: 25 mar 2011, o 20:35
Lokalizacja: NAKŁO N/N-WATERFORD

Post autor: KAMELEONV »

A czy jest możliwe że łożysko ma lekki luz i puka np na dziurach ale nie wyje?zazwyczaj jak miałem wywalone łożysko to było je słychać....
W210 AUTOMAT 2.0 KOMPRESSOR 2000R.
WDB2100482B192134
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

KAMELEONV pisze:A czy jest możliwe że łożysko ma lekki luz i puka np na dziurach ale nie wyje?zazwyczaj jak miałem wywalone łożysko to było je słychać....
podnieś auto i złap za koła czy ma luz na boki.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
bogdan11
VIP
Posty: 313
Rejestracja: 23 wrz 2008, o 09:36
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: bogdan11 »

Jest możliwe, wycie to stadium przedostatnie.
[w210 300td]
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości