Próba naprawy cieknącej pompy 300TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Owszem - ojczulek w swojej c-klasie kiedyś już od zmysłów odchodził skąd tam powietrze w paliwie, choć oringi wszystkie miesiąc wcześniej wymieniane. Dodatkowo dwa dni wcześniej skończył walkę z niedostatkiem paliwa dla silnika - nie uwierzysz - łuska rdzy w przewodzie powrotnym na tyle potrafiła zablokować powrót paliwa, że w całym układzie wtryskowym zrobiło się ciśnienie wsteczne... silnik nie mógł wejść na obroty...Gawra pisze:czesc wraz z oringiem pozostala w gniezdzie zaworu gaszenia. Pisze bo ciekaw jestem, czy ktokolwiek spotkal sie z takim zdarzeniem
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
To sa meandry techniki.(zadziwjajace czasami)-sorry za odrobine offtopku
[ Dodano: 2012-03-01, 09:25 ]
Rozb ierajac zawor gaszenia(gaszak) dobralem sie do termistorka( co (podobno jak zepsuty) klekot powoduje) Pomierzylem rezystancje i jest OK!
[ Dodano: 2012-03-01, 09:25 ]
Rozb ierajac zawor gaszenia(gaszak) dobralem sie do termistorka( co (podobno jak zepsuty) klekot powoduje) Pomierzylem rezystancje i jest OK!
- Załączniki
-
- Gaszak z termistorkiem.jpg (14.74 KiB) Przejrzano 6838 razy
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Który z wymienionych wyżej przewodów to zaznaczony na foto poniżej ?grzegorz2404 pisze:Przewody paliwowe:
606 070 04 32 - oring= 8x2,5 do filtra-10x2,5
605 070 08 32 - oring= 8x2,5
605 070 07 32 - oring= 8x2,5
605 070 15 32 - oring= 8x2,5
Cieknie mi z niego i zastanawiam się czy można kupić w ASO sam oring czy cały wężyk czy sugerując się wymiarami wyżej podanymi dobrać w sklepie moto oring 8X2,5 ?
Wydaje mi sie, ze to przewod pompka wstepna - gaszak(6050700832)
(foto)
(foto)
- Załączniki
-
- 6050700832 pompka-gaszak.png (71.1 KiB) Przejrzano 6146 razy
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Wszystko ładnie i pięknie.
Zwaliłem kolektor,dostałem sie do pompy.
Wymieniłem oringi na przewodach paliwowych ale za skarby nie mogłem zdjąć gaszaka z pompy.Próbowałem podważać,ciągnąć do siebie i nic z tego.Jak siedział tak siedzi.Nie chciałem za mocno podchodzić do tematu żeby nie połamać go bo nowy kosztuje 700 PLN.
Poradżcie jak dostać sie do tego oringu na króćcu wchodzącym do pompy.Może jest jakiś patent na zdemontowanie gaszaka bez uszkodzenia go.
Aaaa...no i mam problem z odpięciem wtyczki.W jaki sposób odpina ją się.
To są moje pierwsze prace przy mieczysławie wiec jeszcze nie znam wszystkich tajników
Teraz po oczyszczeniu tam wszystkiego widze że cieknie mi właśnie pomiędzy pompą a gaszakiem.Co prawda jak silnik rozgrzeje sie to przestaje kapać ale to nie o to przecież chodzi
Zwaliłem kolektor,dostałem sie do pompy.
Wymieniłem oringi na przewodach paliwowych ale za skarby nie mogłem zdjąć gaszaka z pompy.Próbowałem podważać,ciągnąć do siebie i nic z tego.Jak siedział tak siedzi.Nie chciałem za mocno podchodzić do tematu żeby nie połamać go bo nowy kosztuje 700 PLN.
Poradżcie jak dostać sie do tego oringu na króćcu wchodzącym do pompy.Może jest jakiś patent na zdemontowanie gaszaka bez uszkodzenia go.
Aaaa...no i mam problem z odpięciem wtyczki.W jaki sposób odpina ją się.
To są moje pierwsze prace przy mieczysławie wiec jeszcze nie znam wszystkich tajników
Teraz po oczyszczeniu tam wszystkiego widze że cieknie mi właśnie pomiędzy pompą a gaszakiem.Co prawda jak silnik rozgrzeje sie to przestaje kapać ale to nie o to przecież chodzi
misio
Gaszak zdejmiesz po odkreceniu 2 srub(torxy chyba)wirka7 pisze:ale za skarby nie mogłem zdjąć gaszaka z pompy.Próbowałem podważać,ciągnąć do siebie i nic z tego.Jak siedział tak siedzi.
Aaaa...no i mam problem z odpięciem wtyczki.W jaki sposób odpina ją się.
Wtyczke wyjmujesz lekko(ciagnac do siebie) po zwolnieniu blokady (taki druciany okragly pierscien)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
śruby oczywiście odkręciłem.Na tyle rozgarnięty jestem jeszcze.Gawra pisze:
Gaszak zdejmiesz po odkreceniu 2 srub(torxy chyba)
Wtyczke wyjmujesz lekko(ciagnac do siebie) po zwolnieniu blokady (taki druciany okragly pierscien)
Ale właśnie po odkręceniu tychże śrub gaszak siedzi sztywno i ani drgnie
Próbowałem podważac go z kilku stron ale nie dało to żadnego efektu.
W dalszym ciągu nie wiem jak go wyjąć
misio
Byc moze, ze ktos przykrecil na klej, obstukaj drewnianym kolkiem, bardziej ze strony prawej, bo po lewej jest oring z kroccem (po odkreceniu srub nic juz go nie trzyma )
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
A jednak, popatrz tylko na foto ze str 1, - sa otwory na 2 sruby i po lewej stronie otwor na krociec z oringiem( gaszak przylega na styk)
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Gawra pisze:Gaszak zdejmiesz po odkreceniu 2 srub(torxy chyba)wirka7 pisze:ale za skarby nie mogłem zdjąć gaszaka z pompy.Próbowałem podważać,ciągnąć do siebie i nic z tego.Jak siedział tak siedzi.
Aaaa...no i mam problem z odpięciem wtyczki.W jaki sposób odpina ją się.
Wtyczke wyjmujesz lekko(ciagnac do siebie) po zwolnieniu blokady (taki druciany okragly pierscien)
Jesteś pewny że są 2 śruby a nie 3.
Trzecia jest pod spodem i jest ch..y dostęp.
Najlepiej wyjąć zbiornik sprysków jest lepsze dojście.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317
(Oo\=*=/oO)
Jezeli mowimy o tym gaszaku, to sruby sa 2kakadu pisze:[
Jesteś pewny że są 2 śruby a nie 3.
Trzecia jest pod spodem i jest ch..y dostęp.
Najlepiej wyjąć zbiornik sprysków jest lepsze dojście.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości