naprawa pompki centralnego zamka

Tutaj będą fotorelacje i opisy własnoręcznych napraw.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

CAPADONA
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 09:57
Lokalizacja: Warszawa

naprawa pompki centralnego zamka

Post autor: CAPADONA »

Witam ! miałem kłopot z niesprawną pompką centralnego zamka strasznie irytująca sprawa, wyjąłem pompkę rozkręciłem ją i co się okazało... silniczek na końcu którego jest wiatraczek w obudowie przykręcony trzema śrubami, z racji tego, iż jest zbudowany z wirnika, czterech łopatek, które pracują i się ścierają i wytwarzają powietrze cały ten pył który powstawał przez lata zatkał wężyk gumowy który doprowadza powietrze i osłabił silnik, przez co nie mógł on się kręcić, silnik wyjąłem z plastikowej obudowy wypłukałem rozpuszczalnikiem nasmarowałem delikatnie smarem silikonowym w sprayu, oczyściłem wężyk pod kranem i złożyłem całość do kupy, silnik od razu reaguje na prąd, zobaczymy czy jest na tyle silny, żeby pompować powietrze, niemniej jednak, polecam oczyszczenie rureczki od silnika lub silnika, gdyż pomoże to uniknąć zatarcia silnika, jeśli fotki są potrzebne to dołożę, miłej zabawy !
FUCK LPG
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Post autor: mesio14 »

Wszystko mile widziane , z racji naprawy
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

Gdzies juz wstawilem zdjecia z oczyszcznia wirnika pompki. Nie wiem czy nie szukales, czy nie znalazlez?
PS usun ta profanacje ze stopki.
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Strasznie stary kotlet. Było już kiedyś opisywane przez kolegę noc.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
CAPADONA
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CAPADONA »

skoro stary kotlet, to go do kosza !
ps. a co do stopki przekonań nie zmienię !
FUCK LPG
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

To choć VIN dopisz będzie prawie jak trza :zdegustowany:

Ja też miałem problemik mały z silniczkiem, ale nie przez brud, raczej przez jakąś nieszczelność która powodowała tyle, że silniczek kręcił bardzo, bardzo długo i to widocznie od długiego czasu, bo szczotki starły się w pył...

Obrazek

Kolega miał pompkę z C Klasy - silniczek okazał się prawie identyczny - szczotki pasowały z całym elementem do którego są przymocowane :hyhy:

Nieszczelność była na tłoczku wlewu paliwa - wszystko śmiga jak ta lala
Awatar użytkownika
Kajtek1
Posty: 3096
Rejestracja: 2 lip 2013, o 19:01
Lokalizacja: rynsztoki SFrancisco

Post autor: Kajtek1 »

CAPADONA pisze: ps. a co do stopki przekonań nie zmienię !
Nikt nie domaga sie abys zmienil przekonania >>> wystarczy abys zmienil maniery.
To ze moderatorzy nie znaja innych jezykow nie jest wymowka na chamstwo.
CAPADONA
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CAPADONA »

na gaz są zapalniczki ! koniec tematu !
FUCK LPG
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Kajtek1 pisze:[
To ze moderatorzy nie znaja innych jezykow nie jest wymowka na chamstwo.
Kolega ma niepohamowana inklinacje do oceny ludzi :wstyd: Co kto zna? :hyhy:
(wlacznie z podwazaniem osobowasci)
kilku moderatorow ma wygorowane ego
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

CAPADONA, usuń to bo się jakiś dziwny OT robi, a po co podnosić sobie nawzajem ciśnienie ???
Ostatnio zmieniony 20 sty 2014, o 19:52 przez Hubi W210, łącznie zmieniany 1 raz.
Rafal_K
Posty: 181
Rejestracja: 16 maja 2013, o 11:48
Lokalizacja: Kwidzyn

Post autor: Rafal_K »

Ja bym proponował wrócić do tematu i chętnie zobaczył bym zdjęcia które autor miał wrzucić, bo też mam problem z niedziałającą pompką.
MB E300 TD Avantgarde Kombi 1999r.
WDB2102251A868666
(Oo\=*=/oO)
Gdyby Bóg popierał przedni napęd, chodzili byśmy na rękach...
CAPADONA
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CAPADONA »

jak się u mnie okazało wystarczyło zmienić silniczek i po problemie, kupiłem pompkę od innego modelu silniczki są takie same !
FUCK LPG
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Trafiło Ci się. Tylko ori są takie same. Zamienniki wyglądają tak samo, ale mają odwrotnie łączone bieguny.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Linoge
Posty: 22
Rejestracja: 25 maja 2014, o 18:56
Lokalizacja: Wodzislaw

Post autor: Linoge »

Chcialem zapytac jak sprawdzanie czy wezyki sa szczelne? Troche duzo roboty jest zeby kazdy z osobna wyciagac i sprawdzac. Dmuchalem do nich i mam wrazenie ze nie traci sie w nich cisnienie ale to moje wrazenie tylko. Pompka mi sie spalila niewiadomo czemu. Nawet jak juz sie spalila do tego stopnia ze sie nie krecila to i tak sie grzala. Na plytce byla sniedz mam wrazenie ze zrobilo sie zwarcie i napiecie caly czas bylo podawane, chyba ze skads dochodzil sygnal do pomki ktory kazal jej caly czas pompowac.
VIN WDB2100041A444901
CAPADONA
Posty: 56
Rejestracja: 13 wrz 2013, o 09:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: CAPADONA »

pompka jak już pisaliśmy to zwykły silniczek, który na końcu ma łopatki które wytwarzają ciśnienie zacierają się od kurzu i startego pyłu z łopatek, a płytki siadają prawdopodobnie od wilgoci która znajduję się w komorze gdzie jest pompka i akumulator !
FUCK LPG
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości