naprawa pompki centralnego zamka
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
naprawa pompki centralnego zamka
Witam ! miałem kłopot z niesprawną pompką centralnego zamka strasznie irytująca sprawa, wyjąłem pompkę rozkręciłem ją i co się okazało... silniczek na końcu którego jest wiatraczek w obudowie przykręcony trzema śrubami, z racji tego, iż jest zbudowany z wirnika, czterech łopatek, które pracują i się ścierają i wytwarzają powietrze cały ten pył który powstawał przez lata zatkał wężyk gumowy który doprowadza powietrze i osłabił silnik, przez co nie mógł on się kręcić, silnik wyjąłem z plastikowej obudowy wypłukałem rozpuszczalnikiem nasmarowałem delikatnie smarem silikonowym w sprayu, oczyściłem wężyk pod kranem i złożyłem całość do kupy, silnik od razu reaguje na prąd, zobaczymy czy jest na tyle silny, żeby pompować powietrze, niemniej jednak, polecam oczyszczenie rureczki od silnika lub silnika, gdyż pomoże to uniknąć zatarcia silnika, jeśli fotki są potrzebne to dołożę, miłej zabawy !
FUCK LPG
To choć VIN dopisz będzie prawie jak trza
Ja też miałem problemik mały z silniczkiem, ale nie przez brud, raczej przez jakąś nieszczelność która powodowała tyle, że silniczek kręcił bardzo, bardzo długo i to widocznie od długiego czasu, bo szczotki starły się w pył...
Kolega miał pompkę z C Klasy - silniczek okazał się prawie identyczny - szczotki pasowały z całym elementem do którego są przymocowane
Nieszczelność była na tłoczku wlewu paliwa - wszystko śmiga jak ta lala
Ja też miałem problemik mały z silniczkiem, ale nie przez brud, raczej przez jakąś nieszczelność która powodowała tyle, że silniczek kręcił bardzo, bardzo długo i to widocznie od długiego czasu, bo szczotki starły się w pył...
Kolega miał pompkę z C Klasy - silniczek okazał się prawie identyczny - szczotki pasowały z całym elementem do którego są przymocowane
Nieszczelność była na tłoczku wlewu paliwa - wszystko śmiga jak ta lala
Kolega ma niepohamowana inklinacje do oceny ludzi Co kto zna?Kajtek1 pisze:[
To ze moderatorzy nie znaja innych jezykow nie jest wymowka na chamstwo.
(wlacznie z podwazaniem osobowasci)
kilku moderatorow ma wygorowane ego
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
CAPADONA, usuń to bo się jakiś dziwny OT robi, a po co podnosić sobie nawzajem ciśnienie ???
Ostatnio zmieniony 20 sty 2014, o 19:52 przez Hubi W210, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcialem zapytac jak sprawdzanie czy wezyki sa szczelne? Troche duzo roboty jest zeby kazdy z osobna wyciagac i sprawdzac. Dmuchalem do nich i mam wrazenie ze nie traci sie w nich cisnienie ale to moje wrazenie tylko. Pompka mi sie spalila niewiadomo czemu. Nawet jak juz sie spalila do tego stopnia ze sie nie krecila to i tak sie grzala. Na plytce byla sniedz mam wrazenie ze zrobilo sie zwarcie i napiecie caly czas bylo podawane, chyba ze skads dochodzil sygnal do pomki ktory kazal jej caly czas pompowac.
VIN WDB2100041A444901
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości