Naprawa modułu zasilania W210
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Widać że mało wiesz odnośnie tego forum.Nie masz co się złościć. :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Panowie odświeże trochę temat.
A dzieje się tak. Na zimnym silniku jak go odpalam to po uruchomieniu silnika motor chodzi tak jakby nie palił na wszystkie garki i świeci się EPC. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika jest OK. Na ciepłym silniku wszystko jest w porządku.
Piszę w tym temacie, ponieważ gdzieś doczytałem że świecąca kontrolka EPC świadczy o jakimś problemie z modułem zasilania. Acha i coś mam wrażenie że kontrolka od świec gaśnie zbyt szybko. Czy może być tak, że któraś świeca jest zepsuta i to właśnie ta usteka powoduje takie przypadłości?
A dzieje się tak. Na zimnym silniku jak go odpalam to po uruchomieniu silnika motor chodzi tak jakby nie palił na wszystkie garki i świeci się EPC. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika jest OK. Na ciepłym silniku wszystko jest w porządku.
Piszę w tym temacie, ponieważ gdzieś doczytałem że świecąca kontrolka EPC świadczy o jakimś problemie z modułem zasilania. Acha i coś mam wrażenie że kontrolka od świec gaśnie zbyt szybko. Czy może być tak, że któraś świeca jest zepsuta i to właśnie ta usteka powoduje takie przypadłości?
E220D'97 ELEGANCE
VW New Beetle 2.0i'99 Highline
dawniej nick BREAK220D
WDB2100041A321849
VW New Beetle 2.0i'99 Highline
dawniej nick BREAK220D
WDB2100041A321849
Witam
Szukam na tym forum rozwiązania juz któryś dzień z kolei, mianowicie chodzi o to że nie zapala się kontrolka EDC i mrugają kontrolki na lusterku wstecznym, wiem że ten temat już był wałkowany, sam skorzystałem z przelutowania modułu zasilania i miałem spokój przez dwa lata, niestety problem pojawił się ponownie z miesiąc temu ale lekarstwo juz nie zadziałało, pytanie brzmi co może być powodem?
Szukam na tym forum rozwiązania juz któryś dzień z kolei, mianowicie chodzi o to że nie zapala się kontrolka EDC i mrugają kontrolki na lusterku wstecznym, wiem że ten temat już był wałkowany, sam skorzystałem z przelutowania modułu zasilania i miałem spokój przez dwa lata, niestety problem pojawił się ponownie z miesiąc temu ale lekarstwo juz nie zadziałało, pytanie brzmi co może być powodem?
dawzab
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Witaj na forum. Zajrzyj do "powitalni".
Prawdopodobnie za pierwszym razem nic nie naprawiłeś , tylko skasowałeś błąd chwilowy.
Teraz ten błąd się powtórzył, jest już trwały lub aktualny i krzyczy o diagnozę na SD.
Poszukaj najpierw tematu baterie w kluczyku, a potem ew. SD.Być może tylko synchronizacja.
Prawdopodobnie za pierwszym razem nic nie naprawiłeś , tylko skasowałeś błąd chwilowy.
Teraz ten błąd się powtórzył, jest już trwały lub aktualny i krzyczy o diagnozę na SD.
Poszukaj najpierw tematu baterie w kluczyku, a potem ew. SD.Być może tylko synchronizacja.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 288
- Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
- Lokalizacja: Chełmno
jak rozumie SD to stacja diagnostyczna, problem w tym że nie moge go odpalić a na holu to nie łatwa rzecz...[/quote]
SD to StarDiadnostic - program do skanowania "komputera" silnika.
około 100 zł za podłączenie pod kompa
SD to StarDiadnostic - program do skanowania "komputera" silnika.
około 100 zł za podłączenie pod kompa
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
- mariusz.cad
- Posty: 29
- Rejestracja: 16 lis 2008, o 19:09
- Lokalizacja: Koszalin
Witam panowie, swego czasu skorzystałem z przelutowania modułu i przez długi czas cieszyłem się sprawną gwiazdką. Jak to zwykle bywa dobre się szybko kończy. Wyświetlają się wszystkie możliwe kontrolki, imo mruga oczkami a gwazdka na pierwszym biegu a do domu około 20 km. Nie pomaga gaszenie i ponowne odpalanie (kiedyś pomogło). Byłem na SD tak profilaktycznie po przelutowaniu i było niby OK, panowie co z tym fantem robić? pozdrawiam
E290 TD 97" AVANTGARDE
VIN WDB2102171A342066
VIN WDB2102171A342066
Od zakupu auta nie działa centralny i szyby (pompki jeszcze nie podmieniłem żeby sprawdzić więc na razie to zostawmy...).
Wycieraczka działała tylko na trzecim biegu...
Natomiast wczoraj przestały działać: wycieraczka, kierunkowskazy, awaryjne... Znalazłem odpowiedni temat o tej przypadłości. Rozebrałem moduł komfortu i wszystko wyglądało ok i nie lutowałem niczego.
[img=http://www76.zippyshare.com/thumb/9208129/file.html][/img]
[img=http://www5.zippyshare.com/thumb/56815744/file.html][/img]
Sprawdziłem wszystko i okazało się że wtyczka na module komfortu była nie wpięta do końca - działają już kierunkowskazy i awaryjne. Nie działa natomiast nadal WYCIERACZKA... Co odpowiada za samą wycieraczkę?
Popatrzyłem na kostkę pod kierownicą - tam jest nieźle nakrecone chyba. Czy kolory kabli na jednej kostce nie powinny być przedłużeniem kolorów na drugiej ? Teraz np. w pinie 11 są doprowadzone dwa kable a na drugiej kostce wychodzi inny kabel... (+ jeszcze jakiś kabelek niczym nei zakończony leży - od czego to może być?)
[img=http://www36.zippyshare.com/thumb/98914499/file.html][/img]
[img=http://www67.zippyshare.com/thumb/20754966/file.html][/img]
Może przez ten bałagan tylko trzeci bieg wycieraczki działał... Ale działał - teraz nie chodzi wycieraczka w ogóle...
Wycieraczka działała tylko na trzecim biegu...
Natomiast wczoraj przestały działać: wycieraczka, kierunkowskazy, awaryjne... Znalazłem odpowiedni temat o tej przypadłości. Rozebrałem moduł komfortu i wszystko wyglądało ok i nie lutowałem niczego.
[img=http://www76.zippyshare.com/thumb/9208129/file.html][/img]
[img=http://www5.zippyshare.com/thumb/56815744/file.html][/img]
Sprawdziłem wszystko i okazało się że wtyczka na module komfortu była nie wpięta do końca - działają już kierunkowskazy i awaryjne. Nie działa natomiast nadal WYCIERACZKA... Co odpowiada za samą wycieraczkę?
Popatrzyłem na kostkę pod kierownicą - tam jest nieźle nakrecone chyba. Czy kolory kabli na jednej kostce nie powinny być przedłużeniem kolorów na drugiej ? Teraz np. w pinie 11 są doprowadzone dwa kable a na drugiej kostce wychodzi inny kabel... (+ jeszcze jakiś kabelek niczym nei zakończony leży - od czego to może być?)
[img=http://www36.zippyshare.com/thumb/98914499/file.html][/img]
[img=http://www67.zippyshare.com/thumb/20754966/file.html][/img]
Może przez ten bałagan tylko trzeci bieg wycieraczki działał... Ale działał - teraz nie chodzi wycieraczka w ogóle...
BAD BOY E200 1996 LPG STAG 300 PLUS
WDB2100351A121318
WDB2100351A121318
u mnie ten moduł wygląda trochę inaczej. Rozebrałem go ale wygląda na ok.
a problem to błąd p1610 brak zasilania sterownika silnika.
Mam brak sygnału na rozrusznik, brak sygnału na zawór gaszenia i na pompie zerowa dawka paliwa. Jak na to wszystko podam zasilanie to odpala
a problem to błąd p1610 brak zasilania sterownika silnika.
Mam brak sygnału na rozrusznik, brak sygnału na zawór gaszenia i na pompie zerowa dawka paliwa. Jak na to wszystko podam zasilanie to odpala
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
1J4PN2GKXAW111280
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości