Naprawa modułu zasilania W210

Tutaj będą fotorelacje i opisy własnoręcznych napraw.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
avandgarde
Posty: 4665
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde »

Widać że mało wiesz odnośnie tego forum.Nie masz co się złościć. :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
roberts150

Post autor: roberts150 »

...
Ostatnio zmieniony 10 lut 2011, o 11:57 przez roberts150, łącznie zmieniany 1 raz.
ralfi89
Posty: 1882
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 »

Można prosić o całą fotorelacje?! pozdrawiam

[ Dodano: 2010-11-01, 20:23 ]
A Za co odpowiada ten moduł zasilania?
Cristobal
Posty: 81
Rejestracja: 21 lis 2009, o 23:33
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Cristobal »

Panowie odświeże trochę temat.
A dzieje się tak. Na zimnym silniku jak go odpalam to po uruchomieniu silnika motor chodzi tak jakby nie palił na wszystkie garki i świeci się EPC. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika jest OK. Na ciepłym silniku wszystko jest w porządku.
Piszę w tym temacie, ponieważ gdzieś doczytałem że świecąca kontrolka EPC świadczy o jakimś problemie z modułem zasilania. Acha i coś mam wrażenie że kontrolka od świec gaśnie zbyt szybko. Czy może być tak, że któraś świeca jest zepsuta i to właśnie ta usteka powoduje takie przypadłości?
E220D'97 ELEGANCE
VW New Beetle 2.0i'99 Highline
dawniej nick BREAK220D
WDB2100041A321849
Awatar użytkownika
kamil9856
Posty: 925
Rejestracja: 21 gru 2009, o 19:15
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą

Post autor: kamil9856 »

Cristobal pisze: Czy może być tak, że któraś świeca jest zepsuta i to właśnie ta usteka powoduje takie przypadłości
tak
Mercedes W203 2.2CDI lift :] 122ps :rozpacz:
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps :mur:
Było-Mercedes w210 320CDI :hyhy:
Było-Nissan Micra 1.0 16v :zabawa:
dawzab
Posty: 2
Rejestracja: 2 sie 2010, o 16:28
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: dawzab »

Witam
Szukam na tym forum rozwiązania juz któryś dzień z kolei, mianowicie chodzi o to że nie zapala się kontrolka EDC i mrugają kontrolki na lusterku wstecznym, wiem że ten temat już był wałkowany, sam skorzystałem z przelutowania modułu zasilania i miałem spokój przez dwa lata, niestety problem pojawił się ponownie z miesiąc temu ale lekarstwo juz nie zadziałało, pytanie brzmi co może być powodem?
dawzab
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Witaj na forum. Zajrzyj do "powitalni".

Prawdopodobnie za pierwszym razem nic nie naprawiłeś , tylko skasowałeś błąd chwilowy.
Teraz ten błąd się powtórzył, jest już trwały lub aktualny i krzyczy o diagnozę na SD.
Poszukaj najpierw tematu baterie w kluczyku, a potem ew. SD.Być może tylko synchronizacja.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
dawzab
Posty: 2
Rejestracja: 2 sie 2010, o 16:28
Lokalizacja: bydgoszcz

Post autor: dawzab »

Baterie wymienione, zresztą z tego co się orientuje przy słabych bateriach migają diody jednocześnie, jak rozumie SD to stacja diagnostyczna, problem w tym że nie moge go odpalić a na holu to nie łatwa rzecz...
dawzab
automoto
Posty: 10
Rejestracja: 9 sty 2012, o 18:05
Lokalizacja: gorzow wlkp

Post autor: automoto »

masz racje z tymi bateriami dawzab
BoriaGodunoff
Posty: 288
Rejestracja: 20 kwie 2011, o 11:51
Lokalizacja: Chełmno

Post autor: BoriaGodunoff »

jak rozumie SD to stacja diagnostyczna, problem w tym że nie moge go odpalić a na holu to nie łatwa rzecz...[/quote]

SD to StarDiadnostic - program do skanowania "komputera" silnika.

około 100 zł za podłączenie pod kompa
S210 2,2 CDI
WDB2102061B343745
W126 300 SE - sprzedany
W123 240D - sprzedany
VW GolfII - sprzedany
Awatar użytkownika
mariusz.cad
Posty: 29
Rejestracja: 16 lis 2008, o 19:09
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: mariusz.cad »

Witam panowie, swego czasu skorzystałem z przelutowania modułu i przez długi czas cieszyłem się sprawną gwiazdką. Jak to zwykle bywa dobre się szybko kończy. Wyświetlają się wszystkie możliwe kontrolki, imo mruga oczkami a gwazdka na pierwszym biegu a do domu około 20 km. Nie pomaga gaszenie i ponowne odpalanie (kiedyś pomogło). Byłem na SD tak profilaktycznie po przelutowaniu i było niby OK, panowie co z tym fantem robić? pozdrawiam :znudzony:
E290 TD 97" AVANTGARDE
VIN WDB2102171A342066
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

mariusz.cad, zacząłbym od wyjęcia sterownika silnika i przeczyszczeniu styków.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

Szukasz pomocy? Pisz poprawnie!

Obrazek
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 19
Rejestracja: 9 kwie 2014, o 08:42
Lokalizacja: Kalisz

Post autor: TYGRYSEX »

Od zakupu auta nie działa centralny i szyby (pompki jeszcze nie podmieniłem żeby sprawdzić więc na razie to zostawmy...).
Wycieraczka działała tylko na trzecim biegu...

Natomiast wczoraj przestały działać: wycieraczka, kierunkowskazy, awaryjne... Znalazłem odpowiedni temat o tej przypadłości. Rozebrałem moduł komfortu i wszystko wyglądało ok i nie lutowałem niczego.

[img=http://www76.zippyshare.com/thumb/9208129/file.html][/img]

[img=http://www5.zippyshare.com/thumb/56815744/file.html][/img]

Sprawdziłem wszystko i okazało się że wtyczka na module komfortu była nie wpięta do końca - działają już kierunkowskazy i awaryjne. Nie działa natomiast nadal WYCIERACZKA... Co odpowiada za samą wycieraczkę?

Popatrzyłem na kostkę pod kierownicą - tam jest nieźle nakrecone chyba. Czy kolory kabli na jednej kostce nie powinny być przedłużeniem kolorów na drugiej ? Teraz np. w pinie 11 są doprowadzone dwa kable a na drugiej kostce wychodzi inny kabel... (+ jeszcze jakiś kabelek niczym nei zakończony leży - od czego to może być?)

[img=http://www36.zippyshare.com/thumb/98914499/file.html][/img]

[img=http://www67.zippyshare.com/thumb/20754966/file.html][/img]


Może przez ten bałagan tylko trzeci bieg wycieraczki działał... Ale działał - teraz nie chodzi wycieraczka w ogóle...
BAD BOY E200 1996 LPG STAG 300 PLUS
WDB2100351A121318
lancer
Posty: 553
Rejestracja: 18 cze 2011, o 23:14
Lokalizacja: siedlce

Post autor: lancer »

u mnie ten moduł wygląda trochę inaczej. Rozebrałem go ale wygląda na ok.

a problem to błąd p1610 brak zasilania sterownika silnika.
Mam brak sygnału na rozrusznik, brak sygnału na zawór gaszenia i na pompie zerowa dawka paliwa. Jak na to wszystko podam zasilanie to odpala
WDB2102171A393096
1J4PN2GKXAW111280
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości