Jak rozłożyć kluczyk "rybka"
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Dokładnie - w Niemczech wychodzi taniej w przeliczeniu po kursie Eur. Nasze MB Polska dolicza sobie niezłe marże na wszystko...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- RafałMercManiak
- Posty: 164
- Rejestracja: 27 sty 2011, o 15:51
- Lokalizacja: Łódzkie
peter pisze:ja sprobuje sie dowiedziec w MB Monachium jak to sie zalatwia i co jest potrzebne (moze to taniej wyjdzie)
był bym wdzięczny kolego
Jest:
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
S211 270CDI AVANTGARDE
W168 A140 AVANTGARDE
S210 290td AVANTGARDE
S203 200CDI CLASSIC
Był:
W204 220CDI ELEGANCE
S203 270 CDI lift AVANTGARDE
W210 270 CDI ELEGANCE
Sprinter 213CDI
W201 190D
tak ,ale jesli zarzadaja oryginalu dowodu i jeszcze nie wiadomo czego to sie moze przestac oplacac.Ja do serwisu mam 10 minut to podjade i zapytam.jjankiello pisze:Dokładnie - w Niemczech wychodzi taniej w przeliczeniu po kursie Eur. Nasze MB Polska dolicza sobie niezłe marże na wszystko...
E 200 CDI 99r. Classic 156tys.
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
samochodem od roku jezdzi moj syn Adrian
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Cena uczciwa jest narzucona przez MB.Tylko "niezdrowe" ASO żąda więcej.
Co najmniej dwa dokumenty potwierdzające właściciela, 6-10 dni roboczych oczekiwania,
~ 1000 zł.kluczyk z "wkodowaniem".Nie ma znaczenia czy w W-wie czy w "Uru-Burmu" na Wybrzeżu Kości Słoniowej.Cena jest przeliczana po średnim kursie Euro.
Co najmniej dwa dokumenty potwierdzające właściciela, 6-10 dni roboczych oczekiwania,
~ 1000 zł.kluczyk z "wkodowaniem".Nie ma znaczenia czy w W-wie czy w "Uru-Burmu" na Wybrzeżu Kości Słoniowej.Cena jest przeliczana po średnim kursie Euro.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
hej mi sie udało zakodowac znaleziony kluczyk , niejest latle ani trudne wystarczy cierpliwosc trzeba kombinowania z kluczykiem przy klamce (czujniku domykania szyb) i w stacujce ) klikanie tzymania wcisnietych guzikow przy zamku czy w stacyjce a zadziałało kluczyk smiga i zero problemu i nawet mi sie zmieniło zamiast otwierac sie wszystkie drzwi jednoczesnie to otwiera mi sie najpierw kierowcy a przy drugim kliknieciu wszystkie . niewie jak to zrobilem ale wszystko działa wiec moge skupowac po 5 zł niby zepsute kluczyki :p
Mercedes w210 200E+LPG Classic ,1997, automat
Vin : WDB2100351A383423
Mercedes W210T 230E Classic ,1997, automat
Vin : WDB2100351A383423
Mercedes W210T 230E Classic ,1997, automat
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Powodzenia :lol: :lol: :lol:zer_gu pisze:niewie jak to zrobilem ale wszystko działa wiec moge skupowac po 5 zł niby zepsute kluczyki :p
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- biokinetica
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 kwie 2009, o 12:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Witam wszystkich, Chciałem podzielić sie z wami innym sposobem na wymianę obudowy i wyjęcie elektroniki w rybce. oczywiście można ją wyjąć szczypcami podważać czy zrobić jakiś haczyk etc.. jest to niezbezpieczne jeśli włożymy cokolwiek między biały plastik (blokadę płytki) a samą płytkę drukowaną. Między plastikiem a płytką jest chyba z 5 cieniutkich scieżek i naprawdę łatwo to uszkodzić. Znalazłem wiec inny sposób. Na rybce są trzy przyciski jeden oznakowany jako służący do otwierania bagażnika. Potzebujemy krótkiego sztywnego noża z bardzo ostrym czubkiem. Takim nożem wycinamy przy rancie przycisk do otwierania bagaznika. Nie trzeba do tewgo wielkiej siły plastik jest sztywny ale jak zrobi sie naciecie to dalej idzie bez problemu.
Wycinamy przycisk. W otworze bedzie różowo czerwone gniazdo w centrum którego bedzie element który naciska na przełącznik w płytce. Tnąc przy brzegu opieramy sie na gnieździe niema obawy o uszkodzenie płytki. Efekt jest taki że po wycieciu widzimy haczyk plastiku blokującego płytkę. Czubkiem noża wciskamy go i lekko popychamy płytka wychodzi bez dotykania i bez jakiegokolwiek oporu.
Co ważne przy wkładaniu elektroniki do nowej rybki. Nie robić tego od razu z plastikiem blokującym bo wtedy elektronika niekoniecznie wsuwa sie równo. Lepiej wsunąć elektronikę prawie do końca a na samym koncu jak już złapie prowadnice plastik blokujący.
Przerobiłęm to na swoim sprzęcie tj rybka do w210 z 97 roku .....
Wycinamy przycisk. W otworze bedzie różowo czerwone gniazdo w centrum którego bedzie element który naciska na przełącznik w płytce. Tnąc przy brzegu opieramy sie na gnieździe niema obawy o uszkodzenie płytki. Efekt jest taki że po wycieciu widzimy haczyk plastiku blokującego płytkę. Czubkiem noża wciskamy go i lekko popychamy płytka wychodzi bez dotykania i bez jakiegokolwiek oporu.
Co ważne przy wkładaniu elektroniki do nowej rybki. Nie robić tego od razu z plastikiem blokującym bo wtedy elektronika niekoniecznie wsuwa sie równo. Lepiej wsunąć elektronikę prawie do końca a na samym koncu jak już złapie prowadnice plastik blokujący.
Przerobiłęm to na swoim sprzęcie tj rybka do w210 z 97 roku .....
.............. C 250........... E 290 td ..............
- jjankiello
- Doradca
- Posty: 2114
- Rejestracja: 2 gru 2008, o 10:16
- Lokalizacja: Szczecin, PL
Jaki cel ma niszczenie obudowy klucza przez wycinanie, skoro bez problemu można wyciągnąć najpierw sprężynkę blokującą biały plastik, sam plastik i na koniec samą płytkę :shock:
Wystarczy pokombinować tylko trochę, a jak ktoś nie potrafi, to lepiej dać zrobić to komuś innemu...
Wystarczy pokombinować tylko trochę, a jak ktoś nie potrafi, to lepiej dać zrobić to komuś innemu...
W201 2.0D,'90, 716.4, perlmuttgrau
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
S202 2.5TD,'98, 722.6, schwartz - EX
S203 2.7CDI,'02, 722.6, cubanite silver - NA SPRZEDAŻ
Because the people who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do. - S. Jobs
- biokinetica
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 kwie 2009, o 12:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
To nie jest odpowiedź na pytanie jak zniszczyć obudowę. To jest odpowiedź na pytanie jak wymienić zniszczoną obudowę, ponieważ po to zwykle wyjmuje się elektronikę (chyba że ktoś ma jakiś inny cel). Ja miałem poorane na wylot przyciski rybki więc zachowanie starej rybki w dobrym stanie nie było celem takiego działania. Celem była wymiana. W moim modelu (rybka do 2.9 z 97 roku) niema żadnych sprężynek. Są dwa rodzaje blokad z tego co wiem jedna ze sprężynka (tego rozwiązania nie znam) jedna bez i ta bez oparta jest na samym plastiku z zaczepem. Podaję sposób na wyciągnięcie plastiku blokującego bez stosowania szydełek haczyków podważania go. Ten sposób jest bezpieczniejszy bo w ten sposób nie uszkadza się ścieżek na płytce drukowanej to wszystko. Oczywiscie można dac to do wymiany komuś kto lepiej zna się na czytaniu uwag na forach dyskusyjnych :lol: ..... to pozostawiam każdemu do wyboru .....
.............. C 250........... E 290 td ..............
Witam wszystkich a ja mam pytanie..
Posiadam 210 z 96r 2,9td przed liftem, kluczyk scyzoryk.
Wczoraj padła mi stacyjka i nie jestem wstanie z pozycji 0 przekręcić stacyjki.
W tym celu mam problem i zapytanie czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak rozebrać stacyjkę?? Dokładnie chodzi mi o to jak można ją odłączyć od kolumny kierownicy skoro trzyma blokada na kolumnie a nie mogę przekręcić kluczyka do pozycji 1.
Posiadam 210 z 96r 2,9td przed liftem, kluczyk scyzoryk.
Wczoraj padła mi stacyjka i nie jestem wstanie z pozycji 0 przekręcić stacyjki.
W tym celu mam problem i zapytanie czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jak rozebrać stacyjkę?? Dokładnie chodzi mi o to jak można ją odłączyć od kolumny kierownicy skoro trzyma blokada na kolumnie a nie mogę przekręcić kluczyka do pozycji 1.
MB W 210 2.9 TD 1996r
WDB 2100171A196106
sprzedany....
Bankier
WDB 2100171A196106
sprzedany....
Bankier
- biokinetica
- Posty: 11
- Rejestracja: 14 kwie 2009, o 12:36
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości