Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Tutaj będą fotorelacje i opisy własnoręcznych napraw.

Moderatorzy: fabek, elspasoo, avandgarde, kichcio

Jacon
Posty: 51
Rejestracja: 11 lis 2010, o 17:16
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: Jacon » 21 lip 2017, o 11:50

blendor pisze:Noc pieprzy cos o ekologii a tak naprawde to pewnie boi sie ze mniej zasyfione motory beda sie mniej psuc co sie wiaze z mniejszą klientelą :-) , ale to ze kazą tutaj jezdzic ludziom 24H na swiatlach w korkach w miescie ? to juz ekologiczne ? wieksze spalanie paliwa po przez obciazenie elektryczne , ciagle przepalanie zarowek wymiana na nowe stare w smieciach to jest ekologia

hehe jak to idiotom mozna latwo wmowic , wywalenie EGR to nie okologiczne ale swiecenie 24H to ekologia
swiatla same sie swiecą :-) nic nie trzeba robic prad sam sie robi z niczego :-)


tempe bałwany cholera
Trochę więcej szacunku "buraku" dla kolegi NOC wiedza jaką posiada na temat mercedesów mogłaby nie jednego zwalić z nóg, no ale ty pewnie jesteś za tępy żeby to zrozumieć wypisując takie pierdoły.
Niech moc będzie z wami
W203 Avantgarde 2001
WDB2032451F151385
Awatar użytkownika
wiskontii
Posty: 375
Rejestracja: 6 maja 2015, o 14:47
Lokalizacja: Gdynia-Hamburg

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: wiskontii » 21 lip 2017, o 19:20

Jacon pisze:
blendor pisze:Noc pieprzy cos o ekologii a tak naprawde to pewnie boi sie ze mniej zasyfione motory beda sie mniej psuc co sie wiaze z mniejszą klientelą :-) , ale to ze kazą tutaj jezdzic ludziom 24H na swiatlach w korkach w miescie ? to juz ekologiczne ? wieksze spalanie paliwa po przez obciazenie elektryczne , ciagle przepalanie zarowek wymiana na nowe stare w smieciach to jest ekologia

hehe jak to idiotom mozna latwo wmowic , wywalenie EGR to nie okologiczne ale swiecenie 24H to ekologia
swiatla same sie swiecą :-) nic nie trzeba robic prad sam sie robi z niczego


tempe bałwany cholera
Trochę więcej szacunku "buraku" dla kolegi NOC wiedza jaką posiada na temat mercedesów mogłaby nie jednego zwalić z nóg, no ale ty pewnie jesteś za tępy żeby to zrozumieć wypisując takie pierdoły.

Popieram ta wypowiedz Jacka
Kolegab Noc nie jednemu uratował Dupe Damy
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4227
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: mesio14 » 21 lip 2017, o 19:39

Szacun jacow :piwo:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
blendor
Posty: 136
Rejestracja: 4 lut 2017, o 12:13

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: blendor » 22 lip 2017, o 09:26

dobra juz nie będe be hee he heh ehe

czyli rozumiem ze to taka slynna "matka" ale z polski B ?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8355
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: noc » 22 lip 2017, o 13:04

OT. Dziękuję wszystkim za poparcie.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
tonidriver
Moderator
Posty: 9214
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: tonidriver » 22 lip 2017, o 16:35

blendor tak się zastanawiam jako,że na tym forum ban słabo działa to może będę kasował wszystkie posty które napiszesz ?
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8355
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: noc » 22 lip 2017, o 16:59

Bez przesady.To była po prostu nieprzemyślana wypowiedź.Dostał już po "uszach".
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
maskek
Posty: 180
Rejestracja: 22 cze 2014, o 02:31
Lokalizacja: wwa

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: maskek » 26 lip 2017, o 16:46

tonidriver pisze:blendor tak się zastanawiam jako,że na tym forum ban słabo działa to może będę kasował wszystkie posty które napiszesz ?

Czeka Cię kupa roboty
Dutha
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2017, o 16:57

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: Dutha » 18 sie 2017, o 17:13

Staremu FILOZOFOWI oczywiście wszystko będzie przeszkadzać. Akurat na pewno te mietki z wyłączonymi EGRami go otrują. Stare klamoty ( mowa o samochodach) nie mają ekologicznych bajerów a jakoś jeżdżą po drogach i przechodzą przeglądy. Kurde trucie środowiska przez wyłączenie EGR no nie. Zero praktyki tylko sama filozofia z internetu. Dziękuje. Smacznego.
Dutha
Posty: 2
Rejestracja: 18 sie 2017, o 16:57

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: Dutha » 18 sie 2017, o 17:19

Wywalić EGR nie wypada ale jak jest zawalony i auto puszcza sznur to ok spoko. Nikt nie powie że trzeba wyczyścić zawór bo EKOLOGIA.
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 1771
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: rr6 » 18 sie 2017, o 17:36

Dutha pisze:Staremu FILOZOFOWI oczywiście wszystko będzie przeszkadzać. Akurat na pewno te mietki z wyłączonymi EGRami go otrują. Stare klamoty ( mowa o samochodach) nie mają ekologicznych bajerów a jakoś jeżdżą po drogach i przechodzą przeglądy. Kurde trucie środowiska przez wyłączenie EGR no nie. Zero praktyki tylko sama filozofia z internetu. Dziękuje. Smacznego.
To się nazywa "zaistnieć" :rotfl:

Pomijając treść Twojej wypowiedzi, czytałeś regulamin który zaakceptowałeś rejestrując się?
Awatar użytkownika
Muniek
Posty: 2317
Rejestracja: 15 paź 2012, o 09:36
Lokalizacja: Bydgoszcz/Poznań
Kontakt:

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: Muniek » 18 sie 2017, o 17:41

Przecież to blendor na innym koncie.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Awatar użytkownika
rr6
Doradca
Posty: 1771
Rejestracja: 24 wrz 2016, o 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: rr6 » 18 sie 2017, o 17:43

Muniek pisze:Przecież to blendor na innym koncie.
A, ok. Nie złapałem tego, ban mu przecież się skończył to myślałem, że wróci do swojego. No i styl troche za lekki w porównaniu do wcześniejszych wypowiedzi.
Awatar użytkownika
kwiatek
Posty: 19
Rejestracja: 3 wrz 2015, o 07:12
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: kwiatek » 27 wrz 2017, o 11:52

Zestaw założyłem z miesiąc temu i różnica jest duża. Zginęły ogromne czarne bąki, pojawiają się tylko małe mgliste pierdy i to nie za każdym razem...............powiedzmy raz na dziesięć. Tak jakby system wykształcał z układu to, co się wcześniej naodkładało.
Quo vadis
Posty: 75
Rejestracja: 23 lis 2012, o 19:00
Lokalizacja: Chrzanów, Szwecja

Re: Elektroniczne wyłączenie EGR w każdym silniku.

Post autor: Quo vadis » 2 sie 2018, o 17:06

witam , koledzy mam pytanie , czy znalazło się jakies rozwiązanie jesli chodzi o silniki 220cdi 143kM , czyszczenie całego układu dolotowego dało tylko chwilowy efekt,jesli ktos potrafi mogę zlecić taką modyfikację, pozdrawiam Ryszard
E 220 CDI, po lifcie, automat, TAXI, czarny
WDB2100061B166842

Nowa zabawka Ford Junior 1932r
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości