Dołożyłem tempomat do W210 2.0 kompressor 137KW
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Dołożyłem tempomat do W210 2.0 kompressor 137KW
Panowie dołożyłem tempomat do swojego mietka zgodnie z opisem.Jeśli można coś dodać do tego co jest wcześniej już opisane to to że aby odkręcić kierownicę trzeba mieć naprawdę dobry klucz gdyż śruba na torks 10 trzyma się mocno i jest na niej troszkę niebieskiego kleju na gwincie, co jest zrozumiałe.Druga sprawa to manetka oczywiście musi być dobrana do VIN.Np u mnie W210 210.045 VIN WDB2100451A819226 manetka A2085450124.Po trzecie sprawdziłem przed montażem czy w moim aucie jest CZUJNIK PEDAŁU SPRZĘGŁA TEMPOMATU oczywiście na pedale sprzęgła.Nie musiałem niczego uaktywniać za pomocą StarDiagnostic. WSZYSTKO DZIAŁA JAK NALEŻY!!!
Narzędzia
wkrętak krzyżak duży i mały
komplet kluczy imbusowych, torx cienki i długi na końcu zagięty nie bity
1) odpinamy akumulator
2) odkręcamy poduszkę kierownicy ( 2 śruby ) kluczem torx 27 od spodu kierownicy
3) ustawiamy kierownice prosto , delikatnie wyjmujemy wtyczkę z poduszki
4) Imbusem 10mm odkręcamy kierownicę ( solidny klucz niezbędny ) , zdejmujemy ją (nie trzeba zaznaczać wchodzi tylko w jednym położeniu )
5) odkręcamy taśmę przewodów poduszki i klaksonu ( 2 wkręty GWIAZDKI )i zdejmujemy delikatnie NIE PRZEKRĘCAJĄC
6) odkręcamy przełącznik ( 1 wkręt GWIAZDKA )
7) wkrętakiem odkręcamy tapicerkę pod kierownicą i odchylamy ku dołowi.
8) wpinamy wtyczkę przełącznika, która znajduje się z tyłu stacyjki.Jak wsadzicie głowę, to będzie widać miejsce na wtyczkę tempomatu.
montaż odwrotnie
TEN FILM WAM WSZYSTKO UŁATWI: https://www.youtube.com/watch?v=w7BCiztRuoU&t=125s
Narzędzia
wkrętak krzyżak duży i mały
komplet kluczy imbusowych, torx cienki i długi na końcu zagięty nie bity
1) odpinamy akumulator
2) odkręcamy poduszkę kierownicy ( 2 śruby ) kluczem torx 27 od spodu kierownicy
3) ustawiamy kierownice prosto , delikatnie wyjmujemy wtyczkę z poduszki
4) Imbusem 10mm odkręcamy kierownicę ( solidny klucz niezbędny ) , zdejmujemy ją (nie trzeba zaznaczać wchodzi tylko w jednym położeniu )
5) odkręcamy taśmę przewodów poduszki i klaksonu ( 2 wkręty GWIAZDKI )i zdejmujemy delikatnie NIE PRZEKRĘCAJĄC
6) odkręcamy przełącznik ( 1 wkręt GWIAZDKA )
7) wkrętakiem odkręcamy tapicerkę pod kierownicą i odchylamy ku dołowi.
8) wpinamy wtyczkę przełącznika, która znajduje się z tyłu stacyjki.Jak wsadzicie głowę, to będzie widać miejsce na wtyczkę tempomatu.
montaż odwrotnie
TEN FILM WAM WSZYSTKO UŁATWI: https://www.youtube.com/watch?v=w7BCiztRuoU&t=125s
Ostatnio zmieniony 23 maja 2019, o 20:15 przez marpiek45, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Dołożyłem tempomat do W210 2.0 kompressor 137KW
A orientujesz sie może czy w każdym w210 jest instalacja pod kierownicą pod tempomat?
WDB2100041A661457
Re: Dołożyłem tempomat do W210 2.0 kompressor 137KW
Jedne podłączenia manetki tempomatu z czarnymi kostkami są na samym dole po lewej stronie między kierownicą a pedałami zaś inne są koloru zielone - niebieskie i podłącza się je z tyłu stacyjki do gniazda.Najważniejsze jest to aby po pierwsze zobaczyć czy jest czujnik pedału sprzęgła tempomatua wygląda on tak. Bo wtedy wiadomo że jest instalacja pod tempomat
Re: Dołożyłem tempomat do W210 2.0 kompressor 137KW
Ten czujnik wystaje ponad wykładzine czy jest schowany? Nie mam jak teraz zajrzeć temu takie pytanie
WDB2100041A661457
Re: Dołożyłem tempomat do W210 2.0 kompressor 137KW
Czujnik jest z tyłu na górze pedału sprzęgła. Musisz zdemontować tapicerkę tę z pod kierownicy i wtedy zobaczysz.
Re: Dołożyłem tempomat do W210 2.0 kompressor 137KW
Fajny tutorial, daje plusika.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości