Czyszczenie zaworu EGR 320 CDi
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Aloiz, Dzieki wielkie leci pomagas :-) Jeszcze chcialbym zaslepic EgR ale nie wiem ktore miejsce do tego wybrac ,a wiemy wszyscy ze ten egr to pic na wode wiec nie chcial bym zeby chodzil u mnie.
[ Dodano: 2013-04-25, 18:11 ]
Gdzie mam kliknac "pomogl"???????????????????/
[ Dodano: 2013-04-25, 18:11 ]
Gdzie mam kliknac "pomogl"???????????????????/
Mercedes W203 2.2CDI lift 122ps
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Egr zalozony i wyczyszczony , zbiorniczek spryskow zamontowac i sie zobaczy czy pomoglo dodam ze sprezyna nie chciala chodzic, teraz jest gIt nie zaslepialem i zobaczymy jaki efekt
[ Dodano: 2013-04-27, 09:47 ]
Potrzebuje numer uszczelki metalowej ktora sie wklada miedzy kolektor a EGR (duza okragla).
[ Dodano: 2013-04-27, 09:47 ]
Potrzebuje numer uszczelki metalowej ktora sie wklada miedzy kolektor a EGR (duza okragla).
Mercedes W203 2.2CDI lift 122ps
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
EGR wyczyszczony ale nie wiem jak sprawdzic czy jest sprawny. jak podwazam srubokretem od strony rurki spalin to przy duzej sile sie unosi ale nacisk sprezyny jest tak duzy ze od razu opada - tak ma byc? Czytalem ze powinien chodzic delikatnie ale nie wyobrazam sobie jak mialby chodzic delikatnie skoro sprezyna daje az tak duzy nacisk.
mam jeszcze pytanko jak sprawdzic czy klapy w kolektorze dzialaja prawidlowo? Teraz zalany rozpuszczalnikiem namacza sie od wczoraj ale przed załozeniem chcialbym sprawdzic ze sa ok. potem wrzuce fotki z czyszczenia kolektora.
mam jeszcze pytanko jak sprawdzic czy klapy w kolektorze dzialaja prawidlowo? Teraz zalany rozpuszczalnikiem namacza sie od wczoraj ale przed załozeniem chcialbym sprawdzic ze sa ok. potem wrzuce fotki z czyszczenia kolektora.
s210 2.7 CDI T
WDB2102161B411404
WDB2102161B411404
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
robaq, jeśli chodzi o klapy kolektora to po prostu dźwigienką przy silniczku krokowym zacznij ruszać i zobacz czy wszystkie klapy ładnie chodzą
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
-
- Posty: 10
- Rejestracja: 13 sty 2013, o 13:41
- Lokalizacja: siedlce
wczoraj czyściłem egr w swoim 320 cdi i szczerze polecam.
Zawór zawalony strasznie syfem, ale moczenie w specjalnych środkach i czyszczenie dało dobry efekt.
Jazda dużo lepsza, auto dynamiczniejsze i szybciej reagujące na gaz .
Wymontowanie trochę zajeło ale strasznie nie było.
miłej pracy ( warto )
Zawór zawalony strasznie syfem, ale moczenie w specjalnych środkach i czyszczenie dało dobry efekt.
Jazda dużo lepsza, auto dynamiczniejsze i szybciej reagujące na gaz .
Wymontowanie trochę zajeło ale strasznie nie było.
miłej pracy ( warto )
mam zamiar w swoim 2.2CDI wyczyścić egr bo przy gwałtownym dodaniu gazu puści czarny dymek... ostatnio odpaliłem autko dodałem gazu pod maską i jednocześnie zamknąłem egr i czarnego dymu nie było i własnie to skłoniło mnie żeby go wyczyścić. Mam nadzieje ze to pomorze dodam ze przy odpaleniu silnika nie ma żadnego dymienia tylko przy gwałtownym wciśnięciu gazu
Dzisiaj skoczylem walke z czyszczeniem egr przy okazji wyciagnalem i wyczyscilem kolektor. W sumie zajelo mi to ok 8h bez pospiechu przy okazji czyszczenia egr warto wyczyscic rowniez kolektor, wbrew pozorom bardzo latwo wychodzi, nie trzeba demotowac listwy wtrysiowej, wiec zal tego nie zrobic za jednym zamachem efetk jest taki, ze musze kupic lepsze opony, bo do konca 1 biegu na suchym nie moze zlapac przyczepnosci niestety u mnie brudny egr nie byl przyczyna rozlaczania turbo, przyczyna jak sie okazalo jest nieszczelna membrana egr.
Ja mam problem z wyjęciem ERG.
Czy te zaznaczone elementy 1 i 2 trzeba jakoś delikatnie zdejmować, czy po prostu wyszarpać? Bo ciągne i ciągnę i nic nie idzie
fota
Czy te zaznaczone elementy 1 i 2 trzeba jakoś delikatnie zdejmować, czy po prostu wyszarpać? Bo ciągne i ciągnę i nic nie idzie
fota
Z drogi śledzie, bo michasss w w210 jedzie !
Z tego co pamiętam są one na wcisk, ale niech ktoś mnie poprawi jak by coś
ELE TAXI http://www.eletaxiforum.pl
Chyba, że pod domem zaczyna Ci się droga ekspresowa Bielsko-Biała - Cieszyn Boguszowice (PL-CZ) ;-) 40 km miłej trasy 120 km/h . Przy okazji można zrobić zakupy w postaci czeskich browarów u sąsiadów ;-)noc pisze:Oczywiście ten opis dotyczy autostrad RFN.(To tak na wszelki wypadek) gdyby ktoś chciał po osiedlu.
[ Dodano: 2013-11-12, 17:55 ]
Szczerze to moje problemy z wtryskami (chwilowe) zaczęły się jak po ich regeneracji chciałem o nie dbać...i wlewałem co jakiś czas STP potem za jakiś czas Liqui Moly. Teraz wróciłem do ON Verva i zrezygnowałem ze stacji Auchan. Lać tylko jedno sprawdzone paliwo przez cały czas a wtryski będą się dobrze miały. Kiedyś słyszałem właśnie, że taki preparat może oderwać jakiś syf, który poleci do wtrysku. To tak jak z materiałem zatorowym w układzie krążenia ;-) Pozdrawiam, Tomek.bobek pisze:Radziłbym ostrożność. Zużyłem 4 buteleczki i efekt był piorunujący - wszystkie wtryskiwacze na stół, dwa do regeneracji, cztery do korekty dawki.
W210 2.7 CDI 1999 Elegance ASB (Aktualnie) WDB2100161A983232
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
W210 2.2 CDI 1999 Classic manual - sprzedany
W210 2.2D 1996 Elegance manual - sprzedany
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości