Kajtek1 pisze:Chcesz zebym ja pod Twoje auto wlazil?
Nikt od Ciebie tego nie wymaga
Pytam tylko czy objawy o których piszę mogą sugerować zużycie właśnie tych części, gdyż z dwóch Twoich odpowiedzi nie dowiedziałem się właściwie niczego, po za tym, że gdy urwie się wał a na tylnym fotelu będzie siedziała teściowa, to będę miał problem z głowy
Z całym szacunkiem dla tej dobrej kobiety
Ja mysle ze dowiedziales sie to co chciales i fakt ze nie chcesz sprawdzic krazkow o tym dobrze swiadczy.
Z calym szacunkiem dla Twej tesciowej.
Auto jak auto, stukac moze milion rzeczy. Czasami mozesz to ignorowac, czasami z premedytacja czekac az sie urwie.
Dobra Wlazłem pod spód i wybadałem, że raczej na pewno do wymiany będzie podpora wału. Tłumki drgań nie wyglądają na zużyte. Czy podpora może powodować problem o którym pisałem wyżej ?
Podpora walu nawet luzna rzadko robi duzy halas ale z drugiej strony Twoj opis problemu pozostawia wiele do domyslu.
Pierwsza zasada w doprowadzaniu auta do porzadku jest naprawic to co jest oczywiste i dopiero potem sie martwic o rzeczy ktore moga istniec albo i nie.
Zrob dobre zdjecia tych krazkow to ocenimy.
Rozleciał się tłumik drgań. Obręcz latała (element na czerwono) a na tym kolejnym zaznaczonym na zielono sa popekania wokół tulej.. Mechanik podając numer WDB2100161B194644 E270CDI chciał zamówić części ale mu powiedziano w serwisie że tego elementu czerwonego nie powinno tam być..... no ale jest. Wywalił tylko latająca obręcz a zostawił środek i przestało auto drgać. Element zielony już zakupiłem używany ale bez oznak zużycia więc go wymienię.
Proszę o podanie numeru cześci zaznaczonej na czerwono.... zapewne powinna tam być. Gość z Mercedesa mówił że w zasadzie jest ten zewnetrzny pierścień nie potrzebny no ale wolałbym go zakupić.