tłumik drgań wału napędowego
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
tłumik drgań wału napędowego
Witam wszystkich, potrzebuje nr części jak w temacie tłumik drgań wału napędowego(od strony mostu) +podporę wału + łączniki walu(oba).
z góry dziekuję.
z góry dziekuję.
E 270 Avandgarde
WDB2100161B027754
WDB2100161B027754
Mam prośbę - potrzebuję numer tłumika drgań wału do mojego 2.2 D: WDB2100041A304927
Jakiś czas temu zdemontowałem, bo już się rwał, wyrzuciłem, a zapomniałem spisać numer. Teraz szukam, ale dużo różnych jest w katalogach, jedne z małym otworem, inne z dużym. U mnie był taki z dużym otworem, nakładany na rurę wału. Rozmiar jaki potrzebuję to 80 mm (ten najmniejszy).
Jakiś czas temu zdemontowałem, bo już się rwał, wyrzuciłem, a zapomniałem spisać numer. Teraz szukam, ale dużo różnych jest w katalogach, jedne z małym otworem, inne z dużym. U mnie był taki z dużym otworem, nakładany na rurę wału. Rozmiar jaki potrzebuję to 80 mm (ten najmniejszy).
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 lut 2014, o 18:36
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 14 lut 2014, o 18:36
- Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
przemo-k-k, absolutnie wykluczone!!!co do kosztów,po za ASO cały zestaw to kilka stówek za jakość z najwyższej półki.Liche zamienniki,oczywiście dużo taniej.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Ja aktualnie jeżdżę bez, jeszcze nic nie wybuchło. Jest chyba trochę głośniej przy wyższej prędkości, ale bez tragedii.
Nie znalazłem żadnego zamiennika dla numeru mojego tłumika, a cena w ASO prawie 700 PLN, więc temat chwilę poczeka. Jest wiele innych, które rozmiarem i sposobem mocowania by pasowały, ale któż wie, czym one się od siebie różnią, poza numerami
Nie znalazłem żadnego zamiennika dla numeru mojego tłumika, a cena w ASO prawie 700 PLN, więc temat chwilę poczeka. Jest wiele innych, które rozmiarem i sposobem mocowania by pasowały, ale któż wie, czym one się od siebie różnią, poza numerami
Ostatnio zmieniony 18 lut 2014, o 20:17 przez ayreon, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
U mnie chyba też będzie coś do zrobienia w tej kwestii ale nie za bardzo wiem co dokładnie do wymiany będzie.
W każdym razie przy zmianie biegów, jak za szybko puszczę sprzęgło to słychać a może bardziej czuć, jak coś tak jak by miało luz. Jak zmieniam biegi delikatnie obchodząc się ze sprzegłem (czyt. nie strzelając z niego ) wyżej opisanych objawów nie ma.
Czy problem ten może być związany z tłumikiem drgań i całą resztą związaną z wałem ?
Pozdrawiam
Michał
W każdym razie przy zmianie biegów, jak za szybko puszczę sprzęgło to słychać a może bardziej czuć, jak coś tak jak by miało luz. Jak zmieniam biegi delikatnie obchodząc się ze sprzegłem (czyt. nie strzelając z niego ) wyżej opisanych objawów nie ma.
Czy problem ten może być związany z tłumikiem drgań i całą resztą związaną z wałem ?
Pozdrawiam
Michał
W211 E320 CDI 4Matic
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
Ex- W210 E200 Kompressor 137kW Avantgarde
To niezupelnie jest tlumik drgan, choc to tez robi, ale glowne zadanie tych gumowych krazkow to dac elastycznosc pomiedzy walem a silnikiem czy dyferencjalem.
Jak przykrecisz na sztywno, to bedziesz wal wyginal i predzej czy pozniej cos musi strzelic.
Urwane waly napedowe maja taka zlosliwosc, ze potrafia wyrypac podloge i pokazac sie w kabinie. Jesli w takim momencie masz pasazerow na tylnym siedzeniu, to sprawa moze byc tragiczna.
Robcie inspekje tych krazkow. Nie sa one latwe do oceny przez amatora, ale jak widzicie spekana gume, to kupujcie nowe, jak zobaczycie wychodzace plotno, to idzcie piechota.
Jak przykrecisz na sztywno, to bedziesz wal wyginal i predzej czy pozniej cos musi strzelic.
Urwane waly napedowe maja taka zlosliwosc, ze potrafia wyrypac podloge i pokazac sie w kabinie. Jesli w takim momencie masz pasazerow na tylnym siedzeniu, to sprawa moze byc tragiczna.
Robcie inspekje tych krazkow. Nie sa one latwe do oceny przez amatora, ale jak widzicie spekana gume, to kupujcie nowe, jak zobaczycie wychodzace plotno, to idzcie piechota.
-
- Posty: 561
- Rejestracja: 15 paź 2012, o 21:42
- Lokalizacja: Rokitki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości