Wysokość zawieszenia Classic, Elegance, Avantgarde - POMIARY
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Aikas, podkładki jak podkładki Febi to wiesz, że wyższa półka więc powinno być OK.
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
Aikas, na FEBIm nie jeździłem, tylko na MEYLE. różnicy między oryginałami a nimi nie ma żadnej. kupiłem je bo chciałem zrobić zawias tak jak wyszedł z fabryki (2 cycki), ale było dla mnie za wysoko i wróciłem do oryginałów z 1 cyckiem które miałem do tej pory.
W210 E200CDI Elegance 1998 Sedan 102KM
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
WDB2100071A820573
S210 E230T Avantgarde 1996 150KM - sprzedany
WDB2102371A316278
S210 2.7/3.2 CDI - było w planach
jest S210 2.2CDI
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Aikas, to nawet się nie zastanawiaj tylko bierz. Oby tylko ładnie było zrobione wyżłobienie na sprężynę i nie masz co się więcej czepiać
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
Aikas, na pierwszy rzut oko ze zdjęć Febi mają większe wyżłobienie na sprężynę więc one namawiają mnie do siebie bardziej niż Meyle
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Aikas, potrzebuje jedynki na przód i tył. Gdzie je znajdę w tej cenie?
208.348 2001 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
210.063 1998 + LPG
210.065 1997 + LPG
202.020 1998
ex: 202.018 1997, A6 4B5 1998 + LPG, 202.078 1998, 208.347 1997 + LPG, 202.078 1998 + LPG, 202.020 1995 + LPG, 210.061 1999 + LPG, 202.086 1998, 202.085 1999 + LPG
Camel-, tutaj: http://www.automerc.pl/?pArg%5Bam_search%5D=2103210184
Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem wozu drabiniastego Wysokość od gleby do rantu błotnika tylnego - 74cm !!! (między koło a rant błotnika wchodzą dwie przeciętne pięści:))
4 lata temu "regenerowałem" sprężyny seryjne (panowie wypiekali je w piecu a potem rozbijali młotami - no i troche za bardzo je rozciągneli). Ostatnio już myślałem że zaczynają siadać, bo samochód zaczął stać normalnie po kolejnym wyjeździe do Chorwacji 4os + max bagaż), jednak po wymianie wszystkich silenblocków tylnej zawiechy znowu dupa wystrzeliła w górę. Gumy zmieniłem z 3cycków na 1 ale to nic nie daje. Jedyne co chodzi mi po głowie to:
1) opcja budżetowa - obciąć jeden zwój sprężyn
2) wymienić na nowe, bardziej utwardzone (w samochodzie dokładałem klime oraz LPG z butlą o pojemności 85L oraz hak)
wiem że większość napisze - wymienić sprężyny ale korci mnie by obciąć zwój i zobaczyć jaki będzie efekt.
Dodam tylko że samochód ma już skasowane wszystkie luzy i jest przed pełną geometrią. Ale dupa za wysoka ...
4 lata temu "regenerowałem" sprężyny seryjne (panowie wypiekali je w piecu a potem rozbijali młotami - no i troche za bardzo je rozciągneli). Ostatnio już myślałem że zaczynają siadać, bo samochód zaczął stać normalnie po kolejnym wyjeździe do Chorwacji 4os + max bagaż), jednak po wymianie wszystkich silenblocków tylnej zawiechy znowu dupa wystrzeliła w górę. Gumy zmieniłem z 3cycków na 1 ale to nic nie daje. Jedyne co chodzi mi po głowie to:
1) opcja budżetowa - obciąć jeden zwój sprężyn
2) wymienić na nowe, bardziej utwardzone (w samochodzie dokładałem klime oraz LPG z butlą o pojemności 85L oraz hak)
wiem że większość napisze - wymienić sprężyny ale korci mnie by obciąć zwój i zobaczyć jaki będzie efekt.
Dodam tylko że samochód ma już skasowane wszystkie luzy i jest przed pełną geometrią. Ale dupa za wysoka ...
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
- prelezabiusz
- Posty: 1473
- Rejestracja: 2 lis 2011, o 19:24
- Lokalizacja: Wrocław
O matko ... Masz lepsze pomysły niż ja. Ja jak chciałem podnieść to wsadziłem sprężyny od innej wersji silnikowej żeby stał wyżej ale żeby obcinać ... ? A rozbijanie sprężyn? Też dość egzotyczny zabieg ...Kuler pisze:Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem wozu drabiniastego Wysokość od gleby do rantu błotnika tylnego - 74cm !!! (między koło a rant błotnika wchodzą dwie przeciętne pięści:))
4 lata temu "regenerowałem" sprężyny seryjne (panowie wypiekali je w piecu a potem rozbijali młotami - no i troche za bardzo je rozciągneli). Ostatnio już myślałem że zaczynają siadać, bo samochód zaczął stać normalnie po kolejnym wyjeździe do Chorwacji 4os + max bagaż), jednak po wymianie wszystkich silenblocków tylnej zawiechy znowu dupa wystrzeliła w górę. Gumy zmieniłem z 3cycków na 1 ale to nic nie daje. Jedyne co chodzi mi po głowie to:
1) opcja budżetowa - obciąć jeden zwój sprężyn
2) wymienić na nowe, bardziej utwardzone (w samochodzie dokładałem klime oraz LPG z butlą o pojemności 85L oraz hak)
wiem że większość napisze - wymienić sprężyny ale korci mnie by obciąć zwój i zobaczyć jaki będzie efekt.
Dodam tylko że samochód ma już skasowane wszystkie luzy i jest przed pełną geometrią. Ale dupa za wysoka ...
Pomoże mi któryś z kolegów i poda jakie sprężyny na tył powinienem zakupić?
Podkreślam, że do swojego WIN dołożyłem klimę manualną, butlę LPG 85L oraz HAK. Często też jeżdżę również w 5os do pracy - więc wolałbym aby tył był troszkę "wyżej" niż niżej
z góry dziękuję za pomoc
Podkreślam, że do swojego WIN dołożyłem klimę manualną, butlę LPG 85L oraz HAK. Często też jeżdżę również w 5os do pracy - więc wolałbym aby tył był troszkę "wyżej" niż niżej
z góry dziękuję za pomoc
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Pewnie raczej zamienniki. Nie wiem jaka jest różnica w cenie. I nie wiem czy w zamiennikach jest możliwość doboru wysokosci/twardości
Edit. Ok skonczylo się na obcięciu jednego zwoju. W końcu wysokość tyłu wróciła do normy.
Edit. Ok skonczylo się na obcięciu jednego zwoju. W końcu wysokość tyłu wróciła do normy.
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB NrVin WDB2100371A068674 + klima man. - uszcześliwiłem qmpla
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
W210 Elegance 2000r, E220 cdi, ASB, Nr Vin WDB2100061B276748
Witam, próbuję wymienić amortyzator przedni prawy, tylko jeden bo drugi ma 80% ale napotkałem problem, nie wiem jaka powinna być dlugość amortyzatora? Wyjęty z samochodu miał 60cm od dolnego otworu do gwintu górnego mocowania. W intercarsie kupiłem jeden MAGNUM TECHNLOGY AGM047MT ale okazał sie nie dla AVANGARDE ale ten miał 57cm. Następny był droższy Sachsa 124 392 i okazał się jeszcze krótszy- 53cm. Nie wiem już do jakiej wersji mam szukać amortyzatora, czy ktoś z numeru vin może rozszyfrować czy aby na pewno mam AVANGARDE? Nie umiem tego określić na podstawie drewna jakiś chrom mam
E280 R6 W210 ELEGANCE 1996
VIN wdb2100531a104220
VIN wdb2100531a104220
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości