wyciek z przekladni kierowniczej
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wyciek z przekladni kierowniczej
Witam wszystkich,
ostatnio wybralem sie do serwisu mercedesa w celu dokladnego przeswietlenia samochodu. okazalo sie ze jest wyciek z przekladni kierowniczej, widac zapocenie przy lewej "harmonijce". oczywiscie serwis zaleca natychmiastowa wymiane. cena zdecydowanie zaporowa: czesci 8400 PLN ;-) plus robocizna. wiem, ze to sie da zregenerowac i wtedy cena jest juz do przelkniecia.
plynu nie ubywa, nie ma plam pod samochodem, nic nie zgrzygota, kierownica chodzi lekko, teraz moje pytania:
1. czy mozna ta naprawe jeszcze odlozyc? czy sam fakt pojawienia sie tych wypocin wymusza usuniecie tego problemu natychmiastowo?
2. czy moge spodziewac sie jakiejs gwaltownej utraty sterownosci?
3. czy odkladanie naprawy moze spowodowac ze koszty pozniej beda duzo wieksze?
ostatnio wybralem sie do serwisu mercedesa w celu dokladnego przeswietlenia samochodu. okazalo sie ze jest wyciek z przekladni kierowniczej, widac zapocenie przy lewej "harmonijce". oczywiscie serwis zaleca natychmiastowa wymiane. cena zdecydowanie zaporowa: czesci 8400 PLN ;-) plus robocizna. wiem, ze to sie da zregenerowac i wtedy cena jest juz do przelkniecia.
plynu nie ubywa, nie ma plam pod samochodem, nic nie zgrzygota, kierownica chodzi lekko, teraz moje pytania:
1. czy mozna ta naprawe jeszcze odlozyc? czy sam fakt pojawienia sie tych wypocin wymusza usuniecie tego problemu natychmiastowo?
2. czy moge spodziewac sie jakiejs gwaltownej utraty sterownosci?
3. czy odkladanie naprawy moze spowodowac ze koszty pozniej beda duzo wieksze?
W210 E 290 1998
VIN: WDB2100171A757486
VIN: WDB2100171A757486
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
dzieki wszystkim za podpowiedzi.
chyba nie bede spieszyl sie z usuwaniem tego problemu, po prostu bede regularnie sprawdzal czy cos sie pogarsza, czy pojawiaja sie plamy pod samochodem, czy ubywa plynu i czy wspomaganie jakos dziwnie sie zachowuje. ciekawy jestem ile to wytrzyma bez naprawy.
chyba nie bede spieszyl sie z usuwaniem tego problemu, po prostu bede regularnie sprawdzal czy cos sie pogarsza, czy pojawiaja sie plamy pod samochodem, czy ubywa plynu i czy wspomaganie jakos dziwnie sie zachowuje. ciekawy jestem ile to wytrzyma bez naprawy.
W210 E 290 1998
VIN: WDB2100171A757486
VIN: WDB2100171A757486
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
A na co bedziesz czekał
Magiel będzie nadawał się do skupu surowców wtórnych.Jak bedziesz miał dziurę w zębie to też nierób, zobacz ile wytrzyma. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Magiel będzie nadawał się do skupu surowców wtórnych.Jak bedziesz miał dziurę w zębie to też nierób, zobacz ile wytrzyma. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
kiedys wymienialem przekładnie w MB w 210 handlowym ... zdemontowałem przekładnie i udałem sie z nią do czestochowy . Tam gość sprawdził moja czy nadaje sie do regeneracji i sprzedał mi po regeneracji przekładnie (chula do dzis juz 3 rok ) Tak ze - nie kazda sie nadaje do regeneracji, ale od czego to zalezy ? zapomnialem , moja miała wyciek ze wzgledu na wżery korozji i uszczelniacz nie był w stanie uszczelnic , koszt za po regeneracji 650 zł bez rachunku .
MB W210 2.7 cdi , rok 2001 z nawigacją - sedan
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
win-WDB2100161B476884 SPRZEDANY .
Wczesnij 124 300TD
124 300 E
190 D
CLK - 320
poszukuje radio CEZAR-QUADRO diory
E290TD/'96 Avantgarde- ręczna skrzynka
Nie płakałem 11 września 2001 i o 21:37 też nie.
Piszę poprawnie po polsku.
Nie płakałem 11 września 2001 i o 21:37 też nie.
Piszę poprawnie po polsku.
A jak zregenerowac to gdzie ????
Witam serdecznie,
Poszukuje namiarow na sprawdzony i rzetelny warsztat ktory zregeneruja moja maglownice.
W przednim zawieszeniu wymienione mam chyba wszystko, tzn: tuleje i sworznie wahaczy dolnach, gorne wahacze, koncowki oraz drazki kierownicze, lozyska, sprezyny, amorki. W dalszym ciagu auto nie prowadzi sie dokladnie, przy szybkich ruchach kierownica na postoju daje sie wyczuc luz i lekki stuk. Pozostaje maglownica :roll:
Widzialem wiele postow pozytywnie wypowiadajacych sie o warsztacie w Czestochowie, lecz byly tez negatywne.
Ten w Kielcach z kolei robil mi przekladnie do Astry i odeslal z uszkodzona harmonijka, wiec mam w obu przypadkach mieszane uczucia.
Czy ktorys z kolegow zna jeszcze jakis sprawdzony warsztat?
Nie zalezy mi tak bardzo na cenie jak na jakosci wykonanie tej uslugi !!!
Szczegolnie wdzieczny bylbym koledze Noc za jakas podpowiedz, mysle, ze przy bagazu doswiadczenia jaki posiada, ma "zaufany" warsztat.
Z gory dziekuje za wszelkie info, pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Piotr
Poszukuje namiarow na sprawdzony i rzetelny warsztat ktory zregeneruja moja maglownice.
W przednim zawieszeniu wymienione mam chyba wszystko, tzn: tuleje i sworznie wahaczy dolnach, gorne wahacze, koncowki oraz drazki kierownicze, lozyska, sprezyny, amorki. W dalszym ciagu auto nie prowadzi sie dokladnie, przy szybkich ruchach kierownica na postoju daje sie wyczuc luz i lekki stuk. Pozostaje maglownica :roll:
Widzialem wiele postow pozytywnie wypowiadajacych sie o warsztacie w Czestochowie, lecz byly tez negatywne.
Ten w Kielcach z kolei robil mi przekladnie do Astry i odeslal z uszkodzona harmonijka, wiec mam w obu przypadkach mieszane uczucia.
Czy ktorys z kolegow zna jeszcze jakis sprawdzony warsztat?
Nie zalezy mi tak bardzo na cenie jak na jakosci wykonanie tej uslugi !!!
Szczegolnie wdzieczny bylbym koledze Noc za jakas podpowiedz, mysle, ze przy bagazu doswiadczenia jaki posiada, ma "zaufany" warsztat.
Z gory dziekuje za wszelkie info, pozdrawiam wszystkich serdecznie.
Piotr
S210 320 CDI Avantgarde
WDB2102261B437396
WDB2102261B437396
-
- Posty: 360
- Rejestracja: 20 paź 2010, o 18:03
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Pierwsze, to ja bym wymienił olej,właśnie to uczyniłem ,ale częściowo,sądzę,że nie był wymieniany od nowości,bo Mercedes tego nie przewiduje Kupiłem MOBIL ATF 220(taki zaleca MERCEDES,mam kolegę w ASO MB)Cieniutką długą rurkę wpuściłem do zbiorniczka,wylałem jego zawartość,potem odpiąłem rurkę gumową pod nim,z niej też wylałem ile się tylko dało,upuściłem ok.0.5 l płynu ,ten stary masakra,nie dość ,że rzadki,do tego było w nim trochę wody,jest mętno-czarny.Nalałem nowego płynu,natychmiast przestało rzęzić.Pompa jest bardzo wrażliwa na stan(ubytek)oraz jakość oleju,to zauważyłem szybko po zakupie auta.Trzeba pamiętać o tym,że niewłaściwy lub zużyty płyn potrafi zacząć cieknąć z przekładni kierowniczej lub z ASB.
phantom WDB210004 1A 148308
Z calym szacunkiem , koledzy, ale poniewaz luz w przekladni jest ewidentny, wyczuwalny zarowno z wlaczonym jak i wylaczony silnikem, lekki stuk przy przejezdzaniu przez przeszkody, pozwolcie, ze poddam w watpliwosc sugestie, ze wymiana oleju tutaj pomoze.
Olej wymienie i tak, ale jak juz auto bedzie na kanale, mam zamiar poddac przekladnie regeneracji.
Ponownie prosze o rekomendacje dobrego, sprawdzonego warsztatu, gdzie moglbym to zrobic.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.
Piotr
Olej wymienie i tak, ale jak juz auto bedzie na kanale, mam zamiar poddac przekladnie regeneracji.
Ponownie prosze o rekomendacje dobrego, sprawdzonego warsztatu, gdzie moglbym to zrobic.
Pozdrawiam i dziekuje za odpowiedzi.
Piotr
S210 320 CDI Avantgarde
WDB2102261B437396
WDB2102261B437396
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości