Panowie,
Muszę wymienić wahacz prawy przód, moje pytanie czy wszystkie w210 miały taki sam?
Czy można szukać wahacza używango?
Jak już będę robił to raczej myślę kompleksowo, zatem co warto wymienić przy okazji. Na pewno nowe tuleje prawe i lewe, drązki, sworznie, łączniki ?
A co do tyłu, do wymiany wahacz poprzeczny, warto kupić zestaw naprawczy 6 wahaczy i 2 łączniki?
Przy okazji skoro będzie zabawa z tyłem myśle odrazu wymienić tuleje tylnej belki.
Może jest coś jeszcze co klasycznie pada w w210 i warto zrobić przy okazji?
Pozdrawiam!
Wahacz przód i tył - kompleksowo
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Wahacz przód i tył - kompleksowo
Mercedes-Benz E430
WDB2100701A988478
WDB2100701A988478
Re: Wahacz przód i tył - kompleksowo
Witam. Odp. na pytanie:
1. Nie wiem czy pasują od każdego modelu.
2. Wymień tylko na nowy gdyż często pękają tuż przy mocowaniu sworznia.
3. Na pewno wymień sworzeń gdyż nie jest to wielki koszt a i tak będziesz musiał go przekładać do nowego wahacza.
4. Sprawdź dokładnie górne gniazda mocowania sprężyny, gdyż często sa przegnite. Można je kupić nowe i wspawać.
5. Nie wymieniaj tulei tylnych przed sprawdzeniem ich stanu. Gdy będą w dobrym stanie lepiej tą kasę przepić. Hehe pozdro.
1. Nie wiem czy pasują od każdego modelu.
2. Wymień tylko na nowy gdyż często pękają tuż przy mocowaniu sworznia.
3. Na pewno wymień sworzeń gdyż nie jest to wielki koszt a i tak będziesz musiał go przekładać do nowego wahacza.
4. Sprawdź dokładnie górne gniazda mocowania sprężyny, gdyż często sa przegnite. Można je kupić nowe i wspawać.
5. Nie wymieniaj tulei tylnych przed sprawdzeniem ich stanu. Gdy będą w dobrym stanie lepiej tą kasę przepić. Hehe pozdro.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 14 gości