wahacz dolny
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
wahacz dolny
Witam ostatnio pęk mi drugi raz wahacz tylni dolny na którym opiera się sprężyna. Czy jest to może spowodowane jakimś uszkodzeniem w zawieszeniu? tylko nie piszcie ze był skorodowany bo w MB trzeba by było wymieniać je co roku.
W210 2.7 cdi avantgarde 2000r.
Re: wahacz dolny
Może być uszkodzony amortyzator, sprężyna, tuleja pływająca i piasta tylna. Tak więc wybierz sobie z tego co chcesz. Jak nie dotkniesz to do wróżki.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: wahacz dolny
Amorki prawie jak nowe,sprężyny wymienione na nowe tuleje i wahacze wymienione odrazu po zakupie MB piasty nie sprawdzalem ale gdyby bylo cos nie tak to pewnie moi spece od Merca pewnie by mi cos wspomnieli po regeneracji tylnich hamulcy.
W210 2.7 cdi avantgarde 2000r.
Re: wahacz dolny
He, he "spece od Merca" nie zauważyli, a po opisie ktoś z forum ma zgadywać. W którym miejscu pęka wahacz. Najlepiej wrzuć zdjęcie.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: wahacz dolny
A nie jest tak, że wahacz trzeba dokręcać pod obciążeniem? Bo dokręcony "luzem" właśnie potrafi pękać? Coś gdzieś o tym było.
Re: wahacz dolny
A sprężyny od czego wstawione?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Re: wahacz dolny
To jest podstawowe ABC wiedzy technicznej ze, wszystkie elementy tulejowane
obligatoryjnie musza być dokręcone w pozycji zerowej(auto w spoczynku)
Wówczas to wahliwosc robocza wystepuje w granicach O-A lub O-B bez zbędnych naprezen.
obligatoryjnie musza być dokręcone w pozycji zerowej(auto w spoczynku)
Wówczas to wahliwosc robocza wystepuje w granicach O-A lub O-B bez zbędnych naprezen.
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Re: wahacz dolny
Dokładnie w pozycji zerowej, czyli wyjściowej do pracy.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Re: wahacz dolny
Od avantgardefabek pisze:A sprężyny od czego wstawione?
W210 2.7 cdi avantgarde 2000r.
Re: wahacz dolny
Te same oznaczenia? i ta sama grubość drutu? Trzeba dobierać po nr VIN, bo twardość musi być zgodna z kodem wyposażenia.barcio22 pisze:Od avantgardefabek pisze:A sprężyny od czego wstawione?
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Re: wahacz dolny
Gawra pisze:To jest podstawowe ABC wiedzy technicznej ze, wszystkie elementy tulejowane
obligatoryjnie musza być dokręcone w pozycji zerowej(auto w spoczynku)
Wówczas to wahliwosc robocza wystepuje w granicach O-A lub O-B bez zbędnych naprezen.
No to możliwe, że dokręcili na podnośniku Przecież pisał, że to "spece"fabek pisze:Dokładnie w pozycji zerowej, czyli wyjściowej do pracy.
Re: wahacz dolny
Po co te zbędne komentarze ci goście naprawiają mercedesy ponad 10 lat, pracowali w serwisie MB, przyjeżdżają do nich ludzie z całej Polski to chyba świadczy o tym ze jednak coś tam potrafiąrr6 pisze:Gawra pisze:To jest podstawowe ABC wiedzy technicznej ze, wszystkie elementy tulejowane
obligatoryjnie musza być dokręcone w pozycji zerowej(auto w spoczynku)
Wówczas to wahliwosc robocza wystepuje w granicach O-A lub O-B bez zbędnych naprezen.No to możliwe, że dokręcili na podnośniku Przecież pisał, że to "spece"fabek pisze:Dokładnie w pozycji zerowej, czyli wyjściowej do pracy.
W210 2.7 cdi avantgarde 2000r.
Re: wahacz dolny
Jak tacy fachowcy to po co na forum szukasz porady? I dlaczego 2x wahacz się złamał?
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
Re: wahacz dolny
Bo nawet najlepsi spece zatrudniają ludzi do pracy/pomocy/przyuczenia. Raz się trafi dobry pracownik, raz zły. Raz zdążą zareagować, innym razem nie zdążą i masz zonk. Tu wygląda na to, że to dość podstawowy błąd przy montażu, stąd przypuszczenie, że jednak robił przy tym jakiś "spec" a nie Spec.barcio22 pisze:Po co te zbędne komentarze ci goście naprawiają mercedesy ponad 10 lat, pracowali w serwisie MB, przyjeżdżają do nich ludzie z całej Polski to chyba świadczy o tym ze jednak coś tam potrafiąrr6 pisze:Gawra pisze:To jest podstawowe ABC wiedzy technicznej ze, wszystkie elementy tulejowane
obligatoryjnie musza być dokręcone w pozycji zerowej(auto w spoczynku)
Wówczas to wahliwosc robocza wystepuje w granicach O-A lub O-B bez zbędnych naprezen.No to możliwe, że dokręcili na podnośniku Przecież pisał, że to "spece"fabek pisze:Dokładnie w pozycji zerowej, czyli wyjściowej do pracy.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości