Stuki w układzie kierowniczym
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Stuki w układzie kierowniczym
Witajcie, mam problem z moim w210 e270 elegance w kombi z 2002 roku. Auto kiedy jest rozgrzane i po dłuższej jeździe w warunkach miastowych (często gaszony i odpalany) zaczyna stukać w układzie kierowniczym. Dokładnie nie wiem skąd dochodzi odgłos stukania, bo nie znam się na rzeczy, ale wyraźnie dobiega od kierownicy i nawet czuć na niej lekkie drgania kiedy stuka. Szukałem tego w necie i podobno są to luzy w przekładni, czy na pewno? I dlaczego zaczyna się to kiedy auto jest rozgrzane? Jak ktoś miał podobny problem to proszę o pomoc. Pozdrawiam
Re: Stuki w układzie kierowniczym
ja miałem tak że przy pewnych obrotach coś głośno stukało i też to mocno było czuć na kierownicy, potem się okazało że to sprężarka klimatyzacji. Może i tu będzie coś w ten deseń, coś będzie z ostrzętu silnika stukać i się niesie na kierownice
S210 E230 Avantgarde (12.1996) VIN: WDB2102371A318812
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Stuki w układzie kierowniczym
pewnie dlatego,że olej robi się rzadki ?czartoja pisze:dlaczego zaczyna się to kiedy auto jest rozgrzane?
Re: Stuki w układzie kierowniczym
Sprawdz zawieszenie ,wyrobione końcówki stabilizatora lub gumy potrafią przenosić stuki które ciężko zdiagnozować z wnętrza .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości