stuki przy jezdzie po nierównej nawierzchni
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
stuki przy jezdzie po nierównej nawierzchni
Witam wszystkich
mam taki problem z moim mercedesem W210 222D 1998 rok przebieg 230 tys
podczas jazdy po nierównej nawierzchnie słychac stuki w przednim zawieszeniu czuc luz na kole kierowniczym .
w aucie wymieniłęm ostatnio tuleje na wahaczach przednich koncówki drązka skretnego i łaczniki stabilizatora na szarpakach sprawdzałem amortyzatory i sa w 70 % sprawne.
dodam jeszcze ze czasami (a teraz coraz czesciej) przy skrecie w lewo czuje duzy opór którego wczesniej nie było. Byłem na dwóch stacjach diagnostycznych i na kazdej usłyszałem ze zawieszenie mam w bardzo dobrym stanie. Co to moze by? ma ktos jakies pomysł na to? z góry dziekuje za kazda odp
mam taki problem z moim mercedesem W210 222D 1998 rok przebieg 230 tys
podczas jazdy po nierównej nawierzchnie słychac stuki w przednim zawieszeniu czuc luz na kole kierowniczym .
w aucie wymieniłęm ostatnio tuleje na wahaczach przednich koncówki drązka skretnego i łaczniki stabilizatora na szarpakach sprawdzałem amortyzatory i sa w 70 % sprawne.
dodam jeszcze ze czasami (a teraz coraz czesciej) przy skrecie w lewo czuje duzy opór którego wczesniej nie było. Byłem na dwóch stacjach diagnostycznych i na kazdej usłyszałem ze zawieszenie mam w bardzo dobrym stanie. Co to moze by? ma ktos jakies pomysł na to? z góry dziekuje za kazda odp
Rafał
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Mogę tylko potwierdzić.w w124 też mi stukało na( poprzecznych) nierównościach i to był niestety luz w przekładni kierowniczej.Na szczęści dało radę zlikwidować za pomocą śruby regulacyjnej .Tylko nie wiem ,czy nasze w210 mają taką możliwość :mrgreen:sprubuj wybrac luz śruba
pozdr
210, 97, 300T TD Avantgarde
wdb2102251a531813
wdb2102251a531813
Mogą być także uszkodzone sworznie zwrotnicy dolne . Wyrobione sworznie zwrotnicy (luzy na nich ) nie zostaną wyłapane na szarpakach , metoda na sprawdzenie jest prosta , nie wymaga specjalnego sprzętu i opisywałem ją w TYM TEMACIE :->
Pzdr.
Pzdr.
obecnie -W220 S500
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
+W210- E280 R6 Elegance 1996r. automat
+ W168 1,6 2001r. automat
i kilka sztuk MB poprzednio
Potwierdzam . Dwa tygodnie temu miałem podobną przygodę. Nagle pojawiły się stuki w lewym kole , na warsztacie mechanik za głowę się złapał , sworzeń był w stanie agonalnym.mark pisze:Mogą być także uszkodzone sworznie zwrotnicy dolne . Wyrobione sworznie zwrotnicy (luzy na nich ) nie zostaną wyłapane na szarpakach , metoda na sprawdzenie jest prosta , nie wymaga specjalnego sprzętu
A najciekawsze jest to ,że dwa tygodnie wcześniej byłem na badaniach technicznych i nic diagnosta nie zauważył.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości