NIVO PYTANIE
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 kwie 2008, o 22:23
- Lokalizacja: poznań
NIVO PYTANIE
MAM PYTANIE CZY W MERCEDESIE JEST REGULACJA NIVO?MAM BARDZO MIEKKI TYł BYC MOZE JEST COS USZKODZONE?BARDZO PROSZE KOGOS BY MNIE TROCHE OSWIECIł JAK TO DZIAłA I EWENTUALNIE DLACZEGO JEST TAKI MIEKKI
...czyli podskakuje na każdym najmniejszym dołku? efekt piłki. Pierwsze co radzę zrobić to sprawdzić stan oleju i czy wogóle jest jeśli jest to wymień go na nowy. Koszt niewielki ok.150zł. oryginał jeśli nie pomoże niestety należy najprawdopodobnie wymienić gruchy czyli akumulatory ciśnienia. znajdują się one pod tylną kanapą samochodu. Mi kiedyś mechanik wymienił wszystko w odwrotnej kolejnośći zaczynając od wymiany amortyzatorów!!!! szok z dramatem. wystarczyło wymienić płyn!!! koszt jednej gruchy ok 500pln za oryginal. pozdro
[ Dodano: 2008-09-13, 21:49 ]
podałem to na przykladzie e - 124 94r.
[ Dodano: 2008-09-13, 21:49 ]
podałem to na przykladzie e - 124 94r.
W210 E-290 TD Combi
wcześniej W124 E-280
wcześniej W124 E-280
- kompressor
- Posty: 527
- Rejestracja: 1 kwie 2008, o 12:27
- Lokalizacja: Okolice Goleniowa
Kolego Zdzichowiec , nikt nie jest wróżką i dobrze by było podać jakie masz nadwozie o reszcie nie wspominając. :-?
Jeśli to kombi. Gdy uszkodzone są gruszki może być twardy gdy membrana została uszkodzona lub za miękki gdy membrana jest wyciągnięta. Sprawdź ilość płynu w układzie, jeśli będzie bardzo mało poszukaj gdzie może być wyciek najczęściej siłowniki, jeśli jest sucho to do wymiany masz gruszki są przy każdym tylnym kole ,przy podłodze. Przy okazji warto wymienić płyn. Koszt nowych ,np febi czyli praktycznie oryginał to 150 zł/szt
Jeśli to kombi. Gdy uszkodzone są gruszki może być twardy gdy membrana została uszkodzona lub za miękki gdy membrana jest wyciągnięta. Sprawdź ilość płynu w układzie, jeśli będzie bardzo mało poszukaj gdzie może być wyciek najczęściej siłowniki, jeśli jest sucho to do wymiany masz gruszki są przy każdym tylnym kole ,przy podłodze. Przy okazji warto wymienić płyn. Koszt nowych ,np febi czyli praktycznie oryginał to 150 zł/szt
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
to chyba nie jest forum w124 ?neo pisze:napisałem wcześniej, że podaję odp. na przykładzie E-124 combi tam akurat dostęp do akumulatorów ciśnienia jest za tylną kanapą...co się tyczy akumulatora to napewno jest pod maską samochodu bynajmniej w modelu E280 combi. Pozdrawiam neo
[ Dodano: 2008-11-17, 17:07 ]
Od febi do oryginalu jest jak od nas do australii. Febi to syf. Banany z tylu w zawieszeniu wytrzymują 1/10 tego co lemforder.Nie polecaj nikomu febi jesli niechcesz miec wrogów 8-)elspasoo pisze:Kolego Zdzichowiec , nikt nie jest wróżką i dobrze by było podać jakie masz nadwozie o reszcie nie wspominając. :-?
Jeśli to kombi. Gdy uszkodzone są gruszki może być twardy gdy membrana została uszkodzona lub za miękki gdy membrana jest wyciągnięta. Sprawdź ilość płynu w układzie, jeśli będzie bardzo mało poszukaj gdzie może być wyciek najczęściej siłowniki, jeśli jest sucho to do wymiany masz gruszki są przy każdym tylnym kole ,przy podłodze. Przy okazji warto wymienić płyn. Koszt nowych ,np febi czyli praktycznie oryginał to 150 zł/szt
Jeśli pojawi się post o bananach chętnie posłucham twojej opinii, jeśli rozmawiamy o nivo i gruszkach ,to moja opinia wynika również z praktyki. Twoje rozumowanie jest mniej więcej takie...skoro mercedes rdzewieje to znaczy że jest do d..y. Olej do nivo fabrycznie zalewany jest Febi , czyli mój układ dawno powinien być sie rozlecieć ....bo przecież twoje banany....
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
sprawdz jesli jest zamiekki lub nie działa nivo , do wahacza jest przyczepiona dzwignia ktora otwiera i zamyka zawor , auto siada zawor sie otwiera i puszcza cisnienie na gruchy auto sie podnosi zawor sie zamyka , czesto spada lub gnije to ramie oblukaj
Mondeo HB 2007 1.8 duratec
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
JEŻDŻE FORDEM BO JESTEM LORDEM
Windykatorek , gdyby był problem z regulatorem auto stało by za nisko albo za wysoko, albo w ogóle by nie regulował. Za amortyzację odpowiadają gruszki, jeśli układ jest szczelny i jest płyn to nie widzę innej możliwości.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
PANOWIE!!!! MAM E KLASE W 210 Z 97 ROKU I SIEDZI MI NISKO......... OLEJ JEST , SZCZELNY UKŁAD TEŻ JEST.. GRUSZKI SĄ OK. A JAK WSIADŁO 5 OSÓB TO NIE PODNIÓSŁ --------------POMOŻECIE ?????? POZDRAWIAM
- Załączniki
-
- TO JEST TO
- DSCF0380 (WinCE).JPG (17.3 KiB) Przejrzano 45101 razy
MERCEDES W210 OKO 2.9 TD
WCZESNIEJ BECZKA 3.0 D
WCZESNIEJ BECZKA 3.0 D
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości