JAK WYMIENIĆ TULEJE PŁYWAJĄCE W TYLE????????

Zawieszenie i układ kierowniczy

Moderatorzy: fabek, elspasoo, kichcio

ofaks
Posty: 29
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 22:05
Lokalizacja: Redło

JAK WYMIENIĆ TULEJE PŁYWAJĄCE W TYLE????????

Post autor: ofaks » 15 kwie 2010, o 19:35

Zwracam się z pytaniem do szanownej braci jak wymienić tuleje pływające w tyle w210???
w210 220D :P
Awatar użytkownika
avandgarde
Moderator
Posty: 4700
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde » 15 kwie 2010, o 19:39

Są do tego specjalne praski śrubowe. :lol:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS7/2019
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 9/2019
WIS Standalone- WIN 7 i XP 07/2019
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4259
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew
Kontakt:

Post autor: mesio14 » 15 kwie 2010, o 19:59

Domowym sposobem śruba 12 najlepiej z drobnym gwintem tulejka ucięta z rury ciut większy otwór od tulejki pływającej gruba podkładka i idzie jak po masle.
E 270 CDI 2000r, lift, manual
ofaks
Posty: 29
Rejestracja: 7 wrz 2009, o 22:05
Lokalizacja: Redło

Post autor: ofaks » 17 kwie 2010, o 08:13

Bo mam taki problem ze auto jakby nadrzucało tyłem gdy wchodze w zwkręt z prędkością powyżej 60km/h i mechanik polecił mi wymiane tulei pływających, może jakis schemat byście podżucili koledzy??
w210 220D :P
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 522
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 » 17 kwie 2010, o 09:45

Kolego daj sobie spokój z samodzielną wymianą. W warsztacie wymiana kosztuje nie więcej niż 50 zł za stronę. Jak nie masz ściągacza i a pytając o schemat i praktyki to domowymi sposobami narobisz się, a jak tuleje się zapiekły to nie dasz rady ich wycisnąć. Wierz mi nie warto samemy się babrać.
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
karol999
Posty: 472
Rejestracja: 27 sie 2008, o 12:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: karol999 » 11 lip 2010, o 21:00

A nie można tej tulei po prostu wybić? Też mam ją do wymiany i dlatego mnie to interesuję czy wybić można i potem nabić nową.
Mercedes W220 5.0 V8
Opel Calibra 2.0 16v
Awatar użytkownika
avandgarde
Moderator
Posty: 4700
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde » 11 lip 2010, o 21:17

Można wycisnąc śróbą i wcisnąc śróbą. ;-)
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS7/2019
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 9/2019
WIS Standalone- WIN 7 i XP 07/2019
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
karol999
Posty: 472
Rejestracja: 27 sie 2008, o 12:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: karol999 » 11 lip 2010, o 21:19

hmm trochę odpowiedź nie w temacie. :P Trochę innej oczekiwałem odpowiedzi hehe. :-P No ale dzięki. Będę w takim razie próbował w taki sposób zrobić. Fotorelacja nie długo. :-P
Mercedes W220 5.0 V8
Opel Calibra 2.0 16v
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 522
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 » 11 lip 2010, o 22:04

U kowala wybijają młotkiem, jak opornie idzie biorą większy młotek. mi tak jeden magik skrzywił piastę w 124. W normalnym warsztacie stosują ściągacz. Jak chcesz sam wymienić musisz poeksperymentować coś na wzór ściągacza.
Wzór masz tu: http://allegro.onet.pl/item1124658159_s ... cedes.html
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
Awatar użytkownika
avandgarde
Moderator
Posty: 4700
Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
Lokalizacja: PL

Post autor: avandgarde » 11 lip 2010, o 22:24

Te sciągacze maja zastosowanie w aucie może z 3 razy.Potem śmietnik. :mrgreen:
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS7/2019
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 9/2019
WIS Standalone- WIN 7 i XP 07/2019
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
karol999
Posty: 472
Rejestracja: 27 sie 2008, o 12:40
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: karol999 » 11 lip 2010, o 22:30

Ale przecież dobre bo Polskie. :-P
Mercedes W220 5.0 V8
Opel Calibra 2.0 16v
Paszczak Junior
Posty: 132
Rejestracja: 31 maja 2010, o 20:56
Lokalizacja: Czermna (KTA)

Post autor: Paszczak Junior » 11 lip 2010, o 22:37

avandgarde pisze:Te sciągacze maja zastosowanie w aucie może z 3 razy.Potem śmietnik. :mrgreen:
lepiej samemu sobie dorobić taki ściągacz,sam dorabiałem coś takiego tylko że do puchacza,tylko trzeba do tego użyć śruby z drobnym gwintem jak wyżej napisał mesio14, nie jest trudne zrobienie takiej praski a można zaoszczędzić grosz i będzie o wiele solidniejsze niż ta z allegro
S124 200TE metallic blue-black SPRZEDANY :(
golf3 1.6 lpg
W211 E220cdi brata;)
C220cdi 125KM-obecnie
Kuler
Posty: 234
Rejestracja: 25 lut 2010, o 13:55
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kuler » 4 mar 2011, o 20:56

Koledzy, mam pytanko bo szukam i znaleźć nie mogę, czy tuleja pływająca to jest to co zaznaczyłem? Mam objaw skrzypienia i chciałbym sprawdzić czy to przypadkiem nie ta tuleja...
Załączniki
tuleja_plyw.jpg
W210 Elegance 1996r, E230 lpg KME, ASB
Nr.Vin-WDB2100371A068674 + klima man.
Awatar użytkownika
tomeks215
Posty: 522
Rejestracja: 24 maja 2008, o 18:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tomeks215 » 4 mar 2011, o 21:32

Nie. Tuleja pływająca łączy wachacz dolny z piastą koła
W210 E220CDI '00 -sprzedany
Renault Fluence 1,6 110KM
JazzyMerc
Posty: 69
Rejestracja: 2 gru 2010, o 22:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: JazzyMerc » 4 mar 2011, o 23:35

Hej,
A jak się nazywa widoczny na zdjęciu element łączący piastę koła z błotnikiem? W W-124 też wygląda podobnie i mam wrażenie, że skrzypi.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość