Geometria i zbieżność
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Takie ze zaczynasz zrywac blotniki swoimi oponami albo jesli naprawde nisko siedzi.sensej0s pisze:koledzy nie chce zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. jakie objawy są przy zużytych sprezynach.
Dla mnie regula jest: jesli nie masz obnizajacych sprezyn to wszystko ponizej szczeliny na 2 palce wymaga sprawdzenia kondycji zawiechy.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
witam.mocowanie sprężyn w porządku,sprawdzane. może to i sprężyny... "allias" wiem że kąt pochylenia zmieni się gdy będę podnosił auto na lewarku ale dlatego że odciążasz zawieszenie i nawet jak wymienię sprężyny to opuszczając auto znów dociąże zawiechę i kąt wróci do poprzednich ustawień..tak mi się wydaje...bardziej myślę że to może jednak te tuleje gumowo-stalowe w wachaczu są już jakieś wygniecione....no nie wiem.dzięki za sugestie.pozdr
MB W210 320 CDI COMBI AVANGARDE 2000R WDB2102261B179634
Powodow moze byc kilka. Te tuleje o ktorych wspominasz moga powodowac zmiany kata pochylenia. Jest tez kilka innych mozliwosci i jesli nie znajdujesz niczego bardzo widocznego to nie obejdzie sie bez wizyty u kogos kumatego co przestawi/wymieni co nalezy.
Parts Process Specialist for Mercedes
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
--------------------------------------
W208 230K - sprzedany
W210 300TD - na zlomie
W210 320CDI - to jest jazda!!
--------------------------------------
Wcisnij "POMOGL" - nie krepuj sie.
-
- Posty: 139
- Rejestracja: 6 cze 2011, o 01:59
- Lokalizacja: Warszawa
Ja polecam Pana Wacława Schuberta z Fletniowej 11 w Warszawie. Zajmują się tylko geometrią i robią to bardzo dobre. Sporo o nich można poczytać na różnych forach. Ja byłem już dwukrotnie z różnymi autami. Ostatnio pojechałem i stwierdzili, że nie trzeba robić geometrii tylko ustawić zbieżność bo wszystko jest ok Za sprawdzenie geometrii i ustawienie zbieżności 200zł. Nie wiem czy to dużo, ale ważne, że dobrze.
Szczerze polecam. Mały przydomowy warsztat z ogromną tradycją i z dobrym podejściem do klienta. Prowadzi ojciec z synem.
Szczerze polecam. Mały przydomowy warsztat z ogromną tradycją i z dobrym podejściem do klienta. Prowadzi ojciec z synem.
Rocznik 2000
2.7 CDI
VIN: WDB2100161B237574
2.7 CDI
VIN: WDB2100161B237574
Odświeżając, mam pytanie dotyczące ustawienia kół przednich względem siebie. Mianowicie, kąty pochylenia są ok, natomiast jedno koło jest ustawione bardziej do przodu w stosunku do drugiego.
Gość, który ustawiał geometrię powiedział, że nie ma to wpływu na prowadzenie i jest minimalnie poza normą (z tego co pamiętam dopuszczalne 4,80, a jest 5,80) i sugerowałby tego nie zmieniać.
Wg mnie może to mieć wpływ na pokonywanie zakrętów, czy mam rację?
Proszę o sugestię i porady, czy zostawić to tak jak jest, czy próbować dalej. Z tego co zrozumiałem, to chyba najpierw należy ustawić odpowiednie położenie kół względem siebie, a dopiero kąt pochylenia...
Gość, który ustawiał geometrię powiedział, że nie ma to wpływu na prowadzenie i jest minimalnie poza normą (z tego co pamiętam dopuszczalne 4,80, a jest 5,80) i sugerowałby tego nie zmieniać.
Wg mnie może to mieć wpływ na pokonywanie zakrętów, czy mam rację?
Proszę o sugestię i porady, czy zostawić to tak jak jest, czy próbować dalej. Z tego co zrozumiałem, to chyba najpierw należy ustawić odpowiednie położenie kół względem siebie, a dopiero kąt pochylenia...
S210 320CDI AVANTGARDE
Ex: W124 230E, 200E, 280E
Ex: W210 270CDI
Ex: W124 230E, 200E, 280E
Ex: W210 270CDI
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Dzięki koledzy za podpowiedzi. W rezultacie wszystko wszystko jest tak jak być powinno, poza wyprzedzeniem sworznia zwrotnicy lewego koła. Norma to 5 st. 50 min. +- 30 min. a jest 4 st. 50 min.
W ostatnim czasie wymieniałem tuleje wahaczy, więc może ma to związek z tym.
Prowadzi się bardzo ładnie, zakręty, hamowanie - bez zastrzeżeń. Chyba rzeczywiście nie ma sensu poprawiać, bo nie raz można przedobrzyć
W ostatnim czasie wymieniałem tuleje wahaczy, więc może ma to związek z tym.
Prowadzi się bardzo ładnie, zakręty, hamowanie - bez zastrzeżeń. Chyba rzeczywiście nie ma sensu poprawiać, bo nie raz można przedobrzyć
S210 320CDI AVANTGARDE
Ex: W124 230E, 200E, 280E
Ex: W210 270CDI
Ex: W124 230E, 200E, 280E
Ex: W210 270CDI
-
- Posty: 8
- Rejestracja: 3 wrz 2015, o 11:38
- Lokalizacja: gdansk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości