Amortyzator - urywa dolne mocowanie amortyzatora
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
Amortyzator - urywa dolne mocowanie amortyzatora
Panowie trochę pomocy potrzeba bo mechanicy rozkładają ręce i mówią aby kupić nowe amory.
Ten sam mechanik robił mi mojego E430 i kilka innych kombi w210 z tymi mocowaniami i już zgłupiał a nie chodzi o kasę tylko czas bo ostatnia szansa jak nie to wymiana amorów całych
Auto: MB w210 e320cdi 2001 kombi
Problem : urywa się mocowanie dolne amora prawa strona tył .
Auto zakupione w sierpniu 2014
W styczniu urwało się dolne mocowanie amortyzatora NIVO LEWA STRONA ze starości
Zakupiony zestaw nowych w firmie http://www.nagengast.pl z Gdanska
-Po 500km urwało się znów ale PRAWA strona w styczniu
Na gwarancji wymienili za pierwszym razem ,
- znów po jakiś 500km urwało się w LUTYM PRAWA strona - gwarancja WYMIANA
-Dziś kolejny raz PRAWA strona tył - firma na gwarancji wymieni ale to już jest męczące oni twierdzą że coś nie tak z autem
za każdym razem urywa się tak samo tzn gwint zostaje w amorze
- w aucie wszystko sprawdzone
- geometria OK
- żadnych luzów na zawieszeniu ( wymienione tuleje przednie wózka )
może ktoś się spotkał z takim problemem bo znajomy już ma dosyć tego problemu najgorsze że trzeba 7 dni czekać na wymianę (auto stoi )
dziś załatwiliśmy na szrocie używke aby można było jeździć autem
Firma http://www.nagengast.pl nie miała takiego przypadku a sprzedają bardzo dużo tych mocowań ... i tak na rękę idą mi bo już kolejny raz wymieniają a mogli by się wypiąć że złamane mocowanie uszkodzenie mechaniczne
Ten sam mechanik robił mi mojego E430 i kilka innych kombi w210 z tymi mocowaniami i już zgłupiał a nie chodzi o kasę tylko czas bo ostatnia szansa jak nie to wymiana amorów całych
Auto: MB w210 e320cdi 2001 kombi
Problem : urywa się mocowanie dolne amora prawa strona tył .
Auto zakupione w sierpniu 2014
W styczniu urwało się dolne mocowanie amortyzatora NIVO LEWA STRONA ze starości
Zakupiony zestaw nowych w firmie http://www.nagengast.pl z Gdanska
-Po 500km urwało się znów ale PRAWA strona w styczniu
Na gwarancji wymienili za pierwszym razem ,
- znów po jakiś 500km urwało się w LUTYM PRAWA strona - gwarancja WYMIANA
-Dziś kolejny raz PRAWA strona tył - firma na gwarancji wymieni ale to już jest męczące oni twierdzą że coś nie tak z autem
za każdym razem urywa się tak samo tzn gwint zostaje w amorze
- w aucie wszystko sprawdzone
- geometria OK
- żadnych luzów na zawieszeniu ( wymienione tuleje przednie wózka )
może ktoś się spotkał z takim problemem bo znajomy już ma dosyć tego problemu najgorsze że trzeba 7 dni czekać na wymianę (auto stoi )
dziś załatwiliśmy na szrocie używke aby można było jeździć autem
Firma http://www.nagengast.pl nie miała takiego przypadku a sprzedają bardzo dużo tych mocowań ... i tak na rękę idą mi bo już kolejny raz wymieniają a mogli by się wypiąć że złamane mocowanie uszkodzenie mechaniczne
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
na trzepakach sprawność wszytsko OK ale podobno nivo nie można sprawdzić dokładnie na stacji diagnostycznej wiem bo ja miałem zwalone gruchy w E430 auto pływało powyzej 60km a na trzepakach amory jak nowe ;-)Januszek pisze:Może faktycznie sam amorek jest zepsuty/twardy, i dlatego wyrywa?
jeszcze jest pomysł od strony firmy z Gdanska aby zdemontować i wysłać do nich na sprawdzenie ( koszt śmieszny 15zł za sztukę ) ale czas znajomy używa auta do pracy bez auta ciężka sprawa
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
narazie auto jeździ
kupił znajomy 2 mocowania używane oryginalne , zobaczymy pojeździ najwyzej wyjdzie , jak urwie to amory wrzuci inne bo Januszek pisał że zawór się blokuje w amorze i dlatego sztywny i urywa mocowanie
kupił znajomy 2 mocowania używane oryginalne , zobaczymy pojeździ najwyzej wyjdzie , jak urwie to amory wrzuci inne bo Januszek pisał że zawór się blokuje w amorze i dlatego sztywny i urywa mocowanie
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
Auto jak pisałem W210 e320CDI 2001 r kombi AVAbogdan11 pisze:Auto elegance a siłowniki może od avantgarde /krótsze/ i ze sprężynami elegance wyrywają się ?
- z przodu amory ADS wyrzucone wrzucone normalne , tył nie ruszany w ori , auto przejechało od zakupu 7k km i nic sie nie działo od stycznia problem zaczął się
auto potrzebne na codzień narazie założone używki zobaczy się , jak urwie to amory wrzuci się uzywane na testy a te znajomy wyśle na sprawdzenie do gdańska
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
ChubbChubbs, czy przypadkiem nie jest tak, że wyrywając przedni ADS, pompa odpowiedzialna za zadawanie ciśnienia na amorach zadaje teraz jedynie na tył, przez co jest ono większe? Przez co gruchy są sztywniejsze, a zakres pracy mniejszy?
Nie jest inna pompa w wersji z nivo jedynie z tyłu?
Nie jest inna pompa w wersji z nivo jedynie z tyłu?
"It is a good day to die..."
W210 E320 R6 1995 - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie
W210 E320 R6 1995 - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie
-
- Posty: 607
- Rejestracja: 14 lut 2013, o 22:21
- Lokalizacja: Bełchatów
tego Tobie nie odpowiem - bo auto robionę było przez osobę która przerabia tak często takie zawieszenia na normalnebadd pisze:ChubbChubbs, czy przypadkiem nie jest tak, że wyrywając przedni ADS, pompa odpowiedzialna za zadawanie ciśnienia na amorach zadaje teraz jedynie na tył, przez co jest ono większe? Przez co gruchy są sztywniejsze, a zakres pracy mniejszy?
Nie jest inna pompa w wersji z nivo jedynie z tyłu?
W210 E200 Elegance 1998r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
WDB2100351A436739
VoLvO V50 2,5T AWD
Był:
W210 S430 4matic Elegance + LPG 2001r
W202 C280 Sedan 1995r
-
- Posty: 173
- Rejestracja: 5 sty 2013, o 21:19
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Przednie amory z ADS nie są utwardzane ciśnieniem z pompy, więc ta opcja odpadabadd pisze:ChubbChubbs, czy przypadkiem nie jest tak, że wyrywając przedni ADS, pompa odpowiedzialna za zadawanie ciśnienia na amorach zadaje teraz jedynie na tył, przez co jest ono większe? Przez co gruchy są sztywniejsze, a zakres pracy mniejszy?
Nie jest inna pompa w wersji z nivo jedynie z tyłu?
Dobrze, że ktoś to wyjaśnił, dzieki nie pamiętałem jak to jest przy ADS, w ABC wszystkie są z jednego źródła, tak?Fidelis Car pisze:Przednie amory z ADS nie są utwardzane ciśnieniem z pompy, więc ta opcja odpadabadd pisze:ChubbChubbs, czy przypadkiem nie jest tak, że wyrywając przedni ADS, pompa odpowiedzialna za zadawanie ciśnienia na amorach zadaje teraz jedynie na tył, przez co jest ono większe? Przez co gruchy są sztywniejsze, a zakres pracy mniejszy?
Nie jest inna pompa w wersji z nivo jedynie z tyłu?
"It is a good day to die..."
W210 E320 R6 1995 - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie
W210 E320 R6 1995 - sprzedany...
W210 E430 V8 2001 - obecnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości