Zasilanie CB radia - gdzie się wlutować

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

mlody
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2011, o 19:28
Lokalizacja: Szczecin

Zasilanie CB radia - gdzie się wlutować

Post autor: mlody »

Witam

Moj Mercedes E320 CDI 2001: WDB2100261B365545

Szukam miejsca, gdzie moznaby sie na stale wlutowac z zasilaniem CB radia, oczywiscie dyskretnie, z ladnie pochowanymi kablami. Radio lezy miedzy fotelem kierowcy a tunelem srodkowym. Macie jakies sprawdzone patenty?

Pozdrawiam
Glodzilla
Posty: 16
Rejestracja: 18 gru 2011, o 16:34
Lokalizacja: iława

Post autor: Glodzilla »

Lepiej chyba pod zapalniczke dać normalnie na wtyczke nie cudować .
Awatar użytkownika
rene
Posty: 480
Rejestracja: 13 sty 2009, o 21:10
Lokalizacja: Łódź

Post autor: rene »

Ja się wlutowałem do gniazda zapalniczki. Działa bez zarzutu
Srebrna S210 290TD T Classic Automat '97
WDB2102171A400160
Obrazek
Awatar użytkownika
sq9jjx
VIP
Posty: 244
Rejestracja: 21 lis 2008, o 19:21
Lokalizacja: Kraków

Post autor: sq9jjx »

Można też równolegle z radiem się podpiąć, zapalniczka też dobra -- ważne żeby po wyłączeniu stacyjki CB też się wyłączało. Na kabel zasilający warto założyć rdzeń refytowy aby zakłócenia nie wchodziły do instalacji, zobacz tutaj: viewtopic.php?t=16332
Pozdrawiam Józek

S210 E290 1996 WDB2102171A169290
http://aprs.fi/?_s=os&call=a%2FSQ9JJX-9
Awatar użytkownika
stanleym210
Posty: 1887
Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
Lokalizacja: siedlce, mazowieckie

Post autor: stanleym210 »

Ja wpiąłem się pod deską w kabel z aku idący do bieguna + pod maską i mam stale zasilanie bez konieczności trzymania kluczyka w stacyjce i kręcenia nim by posłuchać sobie rozmów na np. na postoju.
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
mlody
Posty: 3
Rejestracja: 19 gru 2011, o 19:28
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: mlody »

Zapalniczka to najbardziej oczywisty pomysl, ale nie wiem wtedy jak puscic kabel, tak zeby nie bylo go widac bez rozbierania calego tunelu, czego raczej chcialbym uniknac.
Awatar użytkownika
elspasoo
Posty: 2574
Rejestracja: 6 lip 2008, o 15:53
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: elspasoo »

mlody, to rozbieranie całego tunelu to tylko wyciągnięcie do góry ramki wybieraka, lekkie szarpnięcie drewna lewarka do góry i odkręcenie 2 śrubek od popielniczki......pełen dostep.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 48 gości