Przełącznik zespolony

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: fabek, avandgarde, kichcio, elspasoo

ralfi89
Posty: 1888
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 » 15 sie 2012, o 19:27

noc pisze:Te chinole działają, zamontowałem już z 20 sztuk.Żadnych reklam.
No to cieszy mnie to.
fabek pisze:a chociaż zobaczyłeś na ile styków masz u siebie?
Nie mam czasu ostatnio by zrobić takie oględziny. Liczę, że bedzie dobrze ;)

[ Dodano: 2012-08-15, 21:38 ]
Potrzebuje jeszcze jednej pomocy. Czy do odkręcenia poduszki potrzebuje klucz T25 czy T30. Nie mam T25 ale patrzyłem, że T30 weszło i chyba się trzyma. Ale czy napewno?

[ Dodano: 2012-08-17, 19:20 ]
Już wymieniłem ten przełącznik. I powiem, że "nowa chińska tandeta" za 120 zł z allegro moim zdaniem całkiem pozytywnie. Nie mam zastrzeżeń. Przy demontażu największy problem był z odkręceniem kierownicy. Jeszcze chyba fabryczny klej koloru niebieskiego trzymał. Poduszka z 96r. Co mnie cieszy ;) Kolejny problem nastąpił przy próbie odłączenia kostek od siebie. Bardzo dziwny system zatrzasków. Zdziwił mnie po raz drugi. 1st był przy wymianie panelu klimy, manual.


Do poprzedniego przełącznika były dolutowane 2 przewody. Takiego samego koloru.
Te przewody ze strony przełącznika są koloru: zielono-czarny; i biało-czarny. wychodzą z przełącznika w miejscu najbardziej wysunięty na północ i symetrycznie wysunięty najdalej na południe. W kostce są to numery 9 i 10. Może ktoś mi powiedzieć do czego są te przewody dokładnie?. I co mogło być i robić na końcu tych 2 przewodów? Ja myślałem, że te przewody są od sygnału załączonych kierunków. I przy zamykaniu auta i otwierania nie będą się włączały. Ale się myliłem. Wszystko działa tak samo jak przed ich ucięciem. Bardzo proszę o pomoc. Bo 2 przewody są ucięte, zaizolowane, "wiszące" i pewnie nie dadzą mi spokojnie spać.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
jacobee
VIP
Posty: 387
Rejestracja: 26 lut 2010, o 22:56
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: jacobee » 21 sie 2012, o 21:23

witam, podepne się pod temat.
Spotkał się ktoś z takim przełącznikiem
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Na samym przełączniku nie ma numerów (penie to jakis zamiennik) natomiast na kostce jest nr A210 540 01 44 - taki też wychodzi i mi z VINU

i pytanie, czy taki przełącznik podejdzie do mnie ?

http://allegro.pl/przelacznik-zespolony ... 49174.html
co prawda numery się zgadzają ale jest to jeden cały element a w moim jest wypinana kostka.
VITO F W638 112CDi "Westfalia" '99 automatic
ralfi89
Posty: 1888
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 » 7 lis 2012, o 22:20

ponawiam:

Do poprzedniego przełącznika były dolutowane 2 przewody. Takiego samego koloru.
Te przewody ze strony przełącznika są koloru: zielono-czarny; i biało-czarny. wychodzą z przełącznika w miejscu najbardziej wysunięty na północ i symetrycznie wysunięty najdalej na południe. W kostce są to numery 9 i 10. Może ktoś mi powiedzieć do czego są te przewody dokładnie?. I co mogło być i robić na końcu tych 2 przewodów? Ja myślałem, że te przewody są od sygnału załączonych kierunków. I przy zamykaniu auta i otwierania nie będą się włączały. Ale się myliłem. Wszystko działa tak samo jak przed ich ucięciem. Bardzo proszę o pomoc. Bo 2 przewody są ucięte, zaizolowane, "wiszące" i pewnie nie dadzą mi spokojnie spać.
pozdrawiam
Awatar użytkownika
fabek
Administrator
Posty: 9727
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek » 7 lis 2012, o 23:22

ralfi89 pisze:zielono-czarny; i biało-czarny
na 100% te kolory oznaczają kierunkowskazy. zobaczy wtyczkę przy lampie, będziesz miał te same kolory.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ralfi89
Posty: 1888
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 » 8 lis 2012, o 12:13

a jest pomysł do czego były potrzebne poprzedniemu właścicielowi to wpinanie się w te przewody?
Awatar użytkownika
fabek
Administrator
Posty: 9727
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek » 8 lis 2012, o 13:39

może od alaramu do mrugnięcia przy zamykaniu/otwieraniu.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
ralfi89
Posty: 1888
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 » 8 lis 2012, o 14:44

fabek pisze:do mrugnięcia przy zamykaniu/otwieraniu.
to działa
ale jak alarm wyje to nie sprawdzałem czy wtedy się palą.
BigBit
VIP
Posty: 72
Rejestracja: 1 maja 2008, o 21:07
Lokalizacja: Włocławek

Jaki przełącznik zespolony

Post autor: BigBit » 11 paź 2013, o 19:16

Muszę wymienic przełącznik kierunkowskazów.Na pewno nie pasuje taki z kablem i wtyczką o nr.2105400144 (a powinien wg wdb2100531a155564).Proszę o wskazówki który z n/w mam kupic ,żeby pasował.Do wyboru ;A208 545 00 10 ,
A210 545 01 10 .Proszę o pomoc. E280 r.1996.
W210 E280 1996 automat
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1943
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Aloiz » 12 paź 2013, o 20:07

BigBit, wyciąg stary przełącznik i wtedy będziesz wiedział na 100%, bo po VIN wychodzi numer jak podałeś :)


A2105400144
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Awatar użytkownika
II Artur II
Posty: 47
Rejestracja: 2 lut 2009, o 18:55
Lokalizacja: Legnica

Post autor: II Artur II » 18 lis 2013, o 20:13

Proszę o podanie po VIN WDB2100201J024284 numer przełącznika.
A tak poza tym w którym to dziale jest w katalogu mb.ilcats.ru ?
--
pozdrawiam
Artur (II Artur II)
kiedyś:
W123 250E automat, sedan, 1985 rok
W123 240D diesel, sedan, 1984 rok
W210 E 290 TDi, automat, sedan, 1998 rok
obecnie:
W210 E 200, benzyna, automat, 1997 rok
VIN WDB2100351A554855
Awatar użytkownika
Aloiz
Doradca
Posty: 1943
Rejestracja: 10 kwie 2010, o 12:12
Lokalizacja: Sanok
Kontakt:

Post autor: Aloiz » 18 lis 2013, o 20:35

II Artur II,

A2105400144
E320 CDI '99 Avantgarde
WDB2100261A988449
Norbisz
Posty: 49
Rejestracja: 10 gru 2011, o 19:54
Lokalizacja: Iława

Post autor: Norbisz » 1 lut 2014, o 14:34

Witam, przepraszam ze odswieze. Czy przelacznik z modelu W210 2000r, bedzie pasowal do W210 96r?
Mercedes W210
E220D 1996 rok
sedan/limuzyna
VIN: WBD2100041A141688
ralfi89
Posty: 1888
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 » 1 lut 2014, o 14:41

Jeżeli numery się zgadzają to tak ;) ale wg mnie będzie inny.
Norbisz
Posty: 49
Rejestracja: 10 gru 2011, o 19:54
Lokalizacja: Iława

Post autor: Norbisz » 1 lut 2014, o 14:50

A czy po numerze Vin mozna sprawdzic czy jest to 6 czy 8 pinowy wtyk?? POniewaz nie bardzo chce mi sie rozkrecac kierownice..

Moj nr VIN: WBD2100041A141688 W210 96 r. 2.2D
Mercedes W210
E220D 1996 rok
sedan/limuzyna
VIN: WBD2100041A141688
ralfi89
Posty: 1888
Rejestracja: 5 cze 2010, o 22:09
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: ralfi89 » 1 lut 2014, o 15:02

mi vinu nie chce czytać. Do mnie był na kablu. Ale nie pamiętam ilu pinowy, chyba 8.

[ Dodano: 2014-02-01, 15:03 ]
Ja wtyczkę miałem pod licznikiem, taka kość większa.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości