Problem z odpaleniem
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 27 mar 2009, o 15:51
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
Problem z odpaleniem
Witam,
mam problem z odpaleniem samochodu. Sytuacja wyglada tak ze rozrusznik nie dawal zadnych oznak zuzycia. Autko przestalo nagle odpalac. Wrocilem pod dom i po 5 minutach juz nie chcial odpalic. Kontrolki nie przygasaja ale przekrecajac auto zeby zalaczyl sie rozrusznik slychac tylko stuk w komorze silnika i nic wiecej. Akumulator sprawny (nawet przed dzisiejsza proba kolejna odpalenia ladowany cala noc). Zawieszenie sie rozrusznika raczej tez watpie bo "opukalem" go;) probowalem rownież testow podanych w innym poscie na forum. Zakladam ze zrobilem dobrze ale nie dalo to zadnych wynikow. Tzn odczepilem jedyny fioletowy przewod jaki znalazlem (w skrzynce z komputerkiem i innymi przekaznikami) byl wczepiony jakby do przejsciowki. Na wlaczonym zaplonienie bylo naplecia podlaczylem go rowniez pod 12Vi tez nic.(moze cos zrobilem zle). Diody na lusterku nie migaja. Zastanawiam sie czy jutro nei wykrecic rozrusznika i jego samego sprawdzic. Probowalem odpalic z skrzynia P i N i takie same rezultaty czyli brak odpalenia.
Pozdrawiam i czekam na sugestie.
mam problem z odpaleniem samochodu. Sytuacja wyglada tak ze rozrusznik nie dawal zadnych oznak zuzycia. Autko przestalo nagle odpalac. Wrocilem pod dom i po 5 minutach juz nie chcial odpalic. Kontrolki nie przygasaja ale przekrecajac auto zeby zalaczyl sie rozrusznik slychac tylko stuk w komorze silnika i nic wiecej. Akumulator sprawny (nawet przed dzisiejsza proba kolejna odpalenia ladowany cala noc). Zawieszenie sie rozrusznika raczej tez watpie bo "opukalem" go;) probowalem rownież testow podanych w innym poscie na forum. Zakladam ze zrobilem dobrze ale nie dalo to zadnych wynikow. Tzn odczepilem jedyny fioletowy przewod jaki znalazlem (w skrzynce z komputerkiem i innymi przekaznikami) byl wczepiony jakby do przejsciowki. Na wlaczonym zaplonienie bylo naplecia podlaczylem go rowniez pod 12Vi tez nic.(moze cos zrobilem zle). Diody na lusterku nie migaja. Zastanawiam sie czy jutro nei wykrecic rozrusznika i jego samego sprawdzic. Probowalem odpalic z skrzynia P i N i takie same rezultaty czyli brak odpalenia.
Pozdrawiam i czekam na sugestie.
Mercedes-Benz W210 E320 AVANTGARDE
- thomascricket
- Posty: 259
- Rejestracja: 5 lis 2009, o 19:29
- Lokalizacja: Olkusz
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Brak masy silnika (zerwana, odkręcona).
Brak głównego plusa (poluzowany na rozruszniku) lub słynne połączenie pod pedałem hamulca/ gazu.
Brak wzbudzenia (odkręcone od rozrusznika), zerwany przewód, nieznane zabezpieczenie, resztki odcięcia lub alarmu.Spalony (uszkodzony) przekaźnik rozrusznika.
Wreszcie sam rozrusznik.
Do wyboru do koloru.Stawiam jak zwykle na łącze pod pedałami lub jego przejście przez karoserię.
Brak głównego plusa (poluzowany na rozruszniku) lub słynne połączenie pod pedałem hamulca/ gazu.
Brak wzbudzenia (odkręcone od rozrusznika), zerwany przewód, nieznane zabezpieczenie, resztki odcięcia lub alarmu.Spalony (uszkodzony) przekaźnik rozrusznika.
Wreszcie sam rozrusznik.
Do wyboru do koloru.Stawiam jak zwykle na łącze pod pedałami lub jego przejście przez karoserię.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
-
- Posty: 19
- Rejestracja: 27 mar 2009, o 15:51
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
hmm ma ktos doswiadczenie w wykrecaniu rozrusznika z 3,2 benyny R6? co i jak pokolei ? dokladniej mam na mysli gorna srube... Z dolna dalem rade... Prosibym o dokladna instrukcje czy da sie od dolu auta ja odkrecic i jakim kluczem ? oczko czy nasadowym? czy trzeba cos wczesniej odkrecic ?
Mercedes-Benz W210 E320 AVANTGARDE
- Mieteksietek
- Posty: 265
- Rejestracja: 28 wrz 2009, o 20:55
- Lokalizacja: Szczecin
witam u mnie podobny problem
z taka różnica , że rozrusznik wykonuje niecały obrót i dalej nic :-(
kwestia aku odpada bo był ładowany cała noc
mercedes 320cdi 2001 r
od czego zacząć ?
pozdrawiam
z taka różnica , że rozrusznik wykonuje niecały obrót i dalej nic :-(
kwestia aku odpada bo był ładowany cała noc
mercedes 320cdi 2001 r
od czego zacząć ?
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, o 18:30 przez no-tsu, łącznie zmieniany 1 raz.
blackpanel ja mialem podobnie chcialem odpalic i z silnika szedl ogromny chuk myslalem ze rozrusznik,ale okazalo sie ze to alternator,zatarl sie i wiadomo ze wszystko zablokowane i nie ial sily zakrecic pozdro..
Mercedes W203 2.2CDI lift 122ps
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
Było-Alfa Romeo 156 1.9JTDm 150ps
Było-Mercedes w210 320CDI
Było-Nissan Micra 1.0 16v
rozrusznik robi niecały obrót i stajeromek61 pisze:Jak przytrzymasz kluczyk w pozycji start to rozrusznik nie kręci?no-tsu pisze:rozrusznik wykonuje niecały obrót i dalej nic
za każdym przekręceniem identyczny objaw
w poniedziałek umówiłem sie z elektrykiem , ale zżera mnie ciekawość co za diabeł nie pozwala mi normalnie odpalić mietka :lol:
pozdro
Ostatnio zmieniony 26 lut 2010, o 20:11 przez no-tsu, łącznie zmieniany 1 raz.
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Napięcie na akumulatorze, a konkretnie na układzie pomiarowym wewnątrz sterownika silnika
spada poniżej wartości krytycznej.Powodem może być słaby akumulator, złącza minusowe, plusowe, zbyt duży opór kręcącego się silnika lub rozrusznika (mechaniczny).Zacząłbym od podpięcia drugiego akumulatora, a dalej sprawdzenia jak kręci się silnik.Potem dopiero kontrola połączeń i rozrusznika.Zdarzają się wypalone styki w przekaźniku rozrusznika.
spada poniżej wartości krytycznej.Powodem może być słaby akumulator, złącza minusowe, plusowe, zbyt duży opór kręcącego się silnika lub rozrusznika (mechaniczny).Zacząłbym od podpięcia drugiego akumulatora, a dalej sprawdzenia jak kręci się silnik.Potem dopiero kontrola połączeń i rozrusznika.Zdarzają się wypalone styki w przekaźniku rozrusznika.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
witam ponownie
sytuacja wygląda następująco
problem z rozruchem występuje po kilkunastogodzinnym postoju
problem lewego poboru z aku został wyeliminowany - uszkodzony telefon rozładowywał delikatnie aku
rozrusznik , kwestia nieprawidłowego rozruchu dalej nie została wyeliminowana
wygląda to tak
rano przekręcam kluczyk - rozruch zostaje wstrzymany , tak jakby aku spadało nagle poniżej swojej wartości krytycznej ... po kilku próbach udaje się odpalić auto i później praktycznie przez cały dzień nie ma jakichkolwiek problemów
aż do kolejnego poranka
pozdrawiam
sytuacja wygląda następująco
problem z rozruchem występuje po kilkunastogodzinnym postoju
problem lewego poboru z aku został wyeliminowany - uszkodzony telefon rozładowywał delikatnie aku
rozrusznik , kwestia nieprawidłowego rozruchu dalej nie została wyeliminowana
wygląda to tak
rano przekręcam kluczyk - rozruch zostaje wstrzymany , tak jakby aku spadało nagle poniżej swojej wartości krytycznej ... po kilku próbach udaje się odpalić auto i później praktycznie przez cały dzień nie ma jakichkolwiek problemów
aż do kolejnego poranka
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 8 mar 2010, o 08:44 przez no-tsu, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości