Problem wielokonturowy fotel
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 gru 2020, o 07:16
Problem wielokonturowy fotel
Witam,
Mam problem z popmowanym fotelem
A wiec sprawdzilem w fotelu poduszki na kròtko po podaniu ciśnienia wszystkie się pompują .
Po wypięciu wężyka pod fotelem zasilajacego brak powietrza więc zatkałem go palcem i przektęciłem zapłon, pompka załączyla się na 10 s i zgasła powietrze się pojawiło. Następnie upuściłem trochę powietrza i czasem pompka dopompywuje ,a czasem nie poprostu nie napełnia układu (nawet jeśli dopompywuje to niewystarczającą ilość poduszki ledwo wstają) . Zauważyłem że raz na 6/7 przekręceń pompka wgl nie rusza. Dodam że centralny/zagłówki działają poprawnie
Podejrzewam że pompka jest uszkodzona lub przytarta i nie jest wstanie wytworzyc odpowiedniej ilośći powietrza
Mam problem z popmowanym fotelem
A wiec sprawdzilem w fotelu poduszki na kròtko po podaniu ciśnienia wszystkie się pompują .
Po wypięciu wężyka pod fotelem zasilajacego brak powietrza więc zatkałem go palcem i przektęciłem zapłon, pompka załączyla się na 10 s i zgasła powietrze się pojawiło. Następnie upuściłem trochę powietrza i czasem pompka dopompywuje ,a czasem nie poprostu nie napełnia układu (nawet jeśli dopompywuje to niewystarczającą ilość poduszki ledwo wstają) . Zauważyłem że raz na 6/7 przekręceń pompka wgl nie rusza. Dodam że centralny/zagłówki działają poprawnie
Podejrzewam że pompka jest uszkodzona lub przytarta i nie jest wstanie wytworzyc odpowiedniej ilośći powietrza
Mercedes w210 e430 4matic
WDB2100831X044779
WDB2100831X044779
Re: Problem wielokonturowy fotel
Wskazuje wszystko na pompkę. Trzeba kupić używkę i sprawdzić. Szukając wybierz taką która ma tą samą ilość wyjść. W razie pompki pasującej mechanicznie (ilość wyjść) ale nie pochodzącej z auta które miało wielokonturowe fotele trzeba podłączyć na SD i ją odpowiednio "zakodować".Patryk129727 pisze: ↑31 gru 2020, o 14:38 Witam,
Mam problem z popmowanym fotelem
A wiec sprawdzilem w fotelu poduszki na kròtko po podaniu ciśnienia wszystkie się pompują .
Po wypięciu wężyka pod fotelem zasilajacego brak powietrza więc zatkałem go palcem i przektęciłem zapłon, pompka załączyla się na 10 s i zgasła powietrze się pojawiło. Następnie upuściłem trochę powietrza i czasem pompka dopompywuje ,a czasem nie poprostu nie napełnia układu (nawet jeśli dopompywuje to niewystarczającą ilość poduszki ledwo wstają) . Zauważyłem że raz na 6/7 przekręceń pompka wgl nie rusza. Dodam że centralny/zagłówki działają poprawnie
Podejrzewam że pompka jest uszkodzona lub przytarta i nie jest wstanie wytworzyc odpowiedniej ilośći powietrza
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 gru 2020, o 07:16
Re: Problem wielokonturowy fotel
Czyli najlepiej jednak szukać z takimi samymi nr? Bo z tą starką u mnie w pobliżu to lipa trochę
Mercedes w210 e430 4matic
WDB2100831X044779
WDB2100831X044779
- SuperBuster11
- Moderator
- Posty: 1029
- Rejestracja: 21 maja 2015, o 17:59
- Lokalizacja: Brzeg
Re: Problem wielokonturowy fotel
A skąd jesteś? Na facebooku są grupy "Star Diagnosis grupa wsparcia", tam może kogoś znajdziesz.
VIN: WDB2100201A265083 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
VIN: WDB2112261A525765 - sprzedany
VIN: WDB2100531A274983 - sprzedany
-
- Posty: 4
- Rejestracja: 29 gru 2020, o 07:16
Re: Problem wielokonturowy fotel
Okolice myślenic
I z każdą pierdołą nie chce mi sie do krk 60 km śmigać
Dzięki za pomoc szukam pompki
I z każdą pierdołą nie chce mi sie do krk 60 km śmigać
Dzięki za pomoc szukam pompki
Mercedes w210 e430 4matic
WDB2100831X044779
WDB2100831X044779
Re: Problem wielokonturowy fotel
Ktoś z kolegów może kojarzy czy sterowanie wielokonturem jest na którymś bezpieczniku? Działo i przestało, pompka chodzi bo resztę obsługuje.
W210 E320 CDI Avantgarde 2000
WDB2100261B245648
WDB2100261B245648
Re: Problem wielokonturowy fotel
Hmm ten układ jest raczej bez elektroniki. Ciśnienie panuje w wężach i panelem obok fotela puszczasz je dalej. Jak zmieniasz położenie przełączników to słychać pompkę? Czy cały fotel przestał działać czy tylko wybrane elementy? Czy oba fotele przestały działać? Jak układ jest nieszczelny to pompka przestanie podawać ciśnienie po jakiś 30 minutach (własna obserwacja).
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
Re: Problem wielokonturowy fotel
Dzięki kolego za odpowiedź i podpowiedź. Mam tylko jedno siedzenie pompowane. Jakiś czas temu usłyszałem cichy syk, a zawsze miałem napompowaną poduchę pod udami. Zorientowałem że to ona i ją manetką wyzerowałem. Dwie na plecy i boczne działały nadal, sprawdzałem. Ale któregoś dnia cisza, w sensie przestały pompować się, teraz nie wiem o co chodzi. Raczej pompka nie pracuje jak ruszam manetkami.Muniek pisze: ↑21 lis 2021, o 22:16Hmm ten układ jest raczej bez elektroniki. Ciśnienie panuje w wężach i panelem obok fotela puszczasz je dalej. Jak zmieniasz położenie przełączników to słychać pompkę? Czy cały fotel przestał działać czy tylko wybrane elementy? Czy oba fotele przestały działać? Jak układ jest nieszczelny to pompka przestanie podawać ciśnienie po jakiś 30 minutach (własna obserwacja).
W210 E320 CDI Avantgarde 2000
WDB2100261B245648
WDB2100261B245648
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości