Kierownica z polifta do przedlifta

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

maciek_strusiek
Posty: 159
Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
Lokalizacja: Końskie

Kierownica z polifta do przedlifta

Post autor: maciek_strusiek »

Witam Szanownych Kolegów, mam pytanko , czy możliwe jest do mojego przedlifta założenie kierownicy z polifta ze sterowaniem , skórzanej i z drewnem? czy poducha z polifta zadziała w przedlifcie? jak dziala sterowanie z kierownicy radiem? pozdrawiam
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez :(
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Kiera, poduchy - pasuja(sterowniki nie zadzialaja) wejscie do sygnalu trza zmodyfikowac :padam:
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Gawra pisze:Kiera, poduchy - pasuja
A to mnie zaciekawiło teraz :D
Gawra pisze:(sterowniki nie zadzialaja) wejscie do sygnalu trza zmodyfikowac
A wiesz jak szeroko trzeba ingerować w ten sygnał ;) znaczy co dokładnie trzeba by przerobić? Ja nie mam sterowania wogóle :wstyd: Ale drewno i skóra jest :zawstydzony:
JohnyPixel
Posty: 664
Rejestracja: 29 paź 2009, o 16:13
Lokalizacja: okolice Poznania

Post autor: JohnyPixel »

Temat przerabiałem u siebie ;)


Obrazek

Obrazek

Ogólnie montowałem sam, odkręciłem aku, odkręciłem poduszkę (2 śruby torx 30), następnie po zdjęciu poduszki i odłączeniu jej od taśmy odkręciłem śrubę od kierownicy (radzę się mocno zaprzeć, bo ciężko było) i kierownica zdjęta. Montaż w odwrotnej kolejności z tym, że trzeba lekko przerobić instalacja klaksonu, bo w przedlifcie idzie w dwóch przewodów, a w polifcie z 4 i trzeba je zlutować razem + dołożyć konektory (takie wsuwki)
jest:
W221 S320CDI Long 4Matic '08
W204 C320 CDI 4Matic '09

było:
W204 C180 Kompressor '08
W204 C320CDI '08
Audi A8 D3 3,0TDI '05
W220 S320CDI '01
W210 E270 CDI Avantgarde '01
W210 E300 TD '97
W124 E300D '93
Audi A4 2,5TDI V6 quattro '99
W124 300D '91
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

Bardziej mnie interesuje wyprowadzenie sterowania radia itp...
Awatar użytkownika
Piasek
Posty: 5725
Rejestracja: 3 cze 2013, o 13:38
Lokalizacja: CRA

Post autor: Piasek »

maciek_strusiek pisze:skórzanej i z drewnem?
najpierw zorientuj się czy podołasz finansowo bo sama kiera o jakiej marzysz to kwota 700-800zł bez poduszki...
Poza tym... nie wiem - zawsze byłem zwolennikiem oryginalności pojazdu. Będziesz chciał sprzedać i już zaczynają się problemy bo każdy kto ma choć trochę oleju w głowie od razu zwróci uwagę że coś było kombinowane bo to nie od tego.
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Hubi W210 pisze:Bardziej mnie interesuje wyprowadzenie sterowania radia itp...
Z damą 96 nie podchodź do zabiegu tworzenia szyny CAN.Potrzebny nowy licznik i stacyjka.
Po prostu drugie auto.
Można kupić radyjko z pilotem. Pilota rozebrać, schować w kierownicy i podłączyć pod przyciski kierownicy.
Niestety będzie to tylko lepiej lub gorzej wykonany "kundel".
Radzę lepiej zainwestować zaskórniaki.
Mam całą opcję na kierownicy i korzystam czasem raz dziennie.
Równie dobrze mógłbym sięgnąć ręką do radia.
Czasem taki "luksus" jest zbędny.Tworzy image, a praktyczność żadna.
Drewniana kierownica (piękna), tylko nikt nie podał jej wad.
Palce się poślizgują, ucieka z ręki na zakrętach, a zimą przy minus horror.
Pokryta szronem, a podgrzewanej w W210 nie ma jak podłączyć.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

noc pisze:Drewniana kierownica (piękna), tylko nikt nie podał jej wad.
Będę jej wady poznawał osobiście ;) Mam nadzieje, że nie będzie źle...

A co do kiery z polifta to ja odpuszczam, może gdyby to było odkręć przykręć i ewentualnie dołóż jakieś 3-4 kabelki to jeszcze, ale jak taka z tym jazda to ja podziękuję :D
Awatar użytkownika
noc
Ekspert
Posty: 8221
Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+

Post autor: noc »

Gdybyś miał damę po 03/97 byłoby drogo, ale możliwe bez wymiany stacyjki i ew. opcją wymiany licznika.
Niestety rok 96, wymaga b.dużych zmian osprzętu by uzyskać w miarę ori.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6

Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890

Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

noc pisze:Gdybyś miał damę po 03/97
Dama chyba sprzed 03/97 ale z 97 :D

Można kuknąć po VINie z któego dokładnie miesiąca jest ???

WDB 2100371A320181
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Hubi W210 pisze:
noc pisze:Gdybyś miał damę po 03/97
Dama chyba sprzed 03/97 ale z 97 :D

Można kuknąć po VINie z któego dokładnie miesiąca jest ???

WDB 2100371A320181

No niestety nie 1997r. :zalamany:

18.12.96

Ale :szok: ruski dekoder pokazuje obydwa auta z tą sama data.
Ostatnio zmieniony 27 wrz 2013, o 21:59 przez kakadu, łącznie zmieniany 1 raz.
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Awatar użytkownika
Hubi W210
Posty: 1030
Rejestracja: 29 cze 2013, o 20:40
Lokalizacja: Jessheim - Norwegia

Post autor: Hubi W210 »

kakadu pisze:No niestety nie 1997r. :zalamany:

18.12.96
No ładnie - to mam błąd w dowodzie rejestracyjnym :rotfl: Ale co tam, te kilka dni do końca roku :D
Ostatnio zmieniony 8 cze 2014, o 23:51 przez Hubi W210, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
kakadu
Doradca
Posty: 6135
Rejestracja: 23 mar 2010, o 22:01
Lokalizacja: Wlkp/Niemcy NRW

Post autor: kakadu »

Na innym dekoderze granatowy jest z
28/11/1996

Tak czy inaczej produkcja obydwu jest 1996r
E300TD S210 AVANTGARDE 98
WDB2102251A812339
E280 CDI W211 AVANTGARDE 05/06
WDB2110201A869317

(Oo\=*=/oO)
Gawra
Posty: 3045
Rejestracja: 16 gru 2009, o 19:29
Lokalizacja: Puszcza Piska

Post autor: Gawra »

Hubi W210 pisze:
noc pisze:Drewniana kierownica (piękna), tylko nikt nie podał jej wad.
Będę jej wady poznawał osobiście ;) Mam nadzieje, że nie będzie źle...

A co do kiery z polifta to ja odpuszczam, może gdyby to było odkręć przykręć i ewentualnie dołóż jakieś 3-4 kabelki to jeszcze, ale jak taka z tym jazda to ja podziękuję :D
kiera drewno-skora laczy piekno z uzytecznoscia - moim zdaniem

a przekladka banalnie prosta odkrecasz stara (przedliftowa) zakrecasz nowa poliftowa(uprzednio robiac drobna instalacje w poduszce) - jak na foto, wyprowadzajac 2 kabelki do polaczenia z sygnalem :luka:
Załączniki
P1010164.JPG
210 E300TD rok 98 - USA (WDBJF25F6WA492241)
https://www.youtube.com/watch?v=MsIFyov ... e=youtu.be
emix95
Posty: 63
Rejestracja: 4 maja 2013, o 18:02
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: emix95 »

Mam pytanie czy poduszka z polift będzie pasować do kierownicy z przedlift
2.2D bosch, Classic, prod.97, kluczyk scyzoryk, manual.
vin. WDB2100041A278483
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości