brak zapłonu , przekaźnik przelutowany i nic
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
- Lokalizacja: Końskie
brak zapłonu , przekaźnik przelutowany i nic
Witam Was Koledzy,
nagle auto przestało odpalać, przekecam kluczyk, zapala się Srs w poz 1 , w pozycji drugiej kluczyka nie dzieje się nic. Jak przekrecedalej to rozrusznik chodzi ale nie odpali silnika . lampki w lusterku się nie świecą, czyli to nie immobilizer, przekaznik modul zapłonu przelutowalem, stacyjke sprawdził em.
Gdzie szukać dalej???
Pomozcie , miałem podobnie parę lat temu i był to przekaźnik , przelutowalem go wtedy i było ok do dzisiaj.
Masa i oba plusy dochodzą do przekaźnika,
Zastanawiam sie jak on jest sterowany , jest przewód różowy z czerwonym paskiem od chyba stacyjki ale nie ma na nim 12v , sterowanie masa??
nagle auto przestało odpalać, przekecam kluczyk, zapala się Srs w poz 1 , w pozycji drugiej kluczyka nie dzieje się nic. Jak przekrecedalej to rozrusznik chodzi ale nie odpali silnika . lampki w lusterku się nie świecą, czyli to nie immobilizer, przekaznik modul zapłonu przelutowalem, stacyjke sprawdził em.
Gdzie szukać dalej???
Pomozcie , miałem podobnie parę lat temu i był to przekaźnik , przelutowalem go wtedy i było ok do dzisiaj.
Masa i oba plusy dochodzą do przekaźnika,
Zastanawiam sie jak on jest sterowany , jest przewód różowy z czerwonym paskiem od chyba stacyjki ale nie ma na nim 12v , sterowanie masa??
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
- Lokalizacja: Końskie
-
- Posty: 159
- Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
- Lokalizacja: Końskie
Przy module zaplonu mam przewod rozowy z czerwonym paskiem . Jak przekrece kljczyk na poz2 nie ma na nim napiecia . Tak powinno byc? On chyba jest od stacyjki Co w ogole steruje przekaznikami w module zaplonu?
czerwone przewody maja 12v na stale,brazowy jest z masa , zolty to sterowanie klaksonem, steruje srodkowym przekaxnikiem ,
jaki przewod ze stacyjki powoduje ze zapalaja sie zegary ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-12-04, 22:40 ]
Okazało sie ze mam popsuty jeden bolec w stacyjce . ten do przewodu różowego z czerwonym paskiem.
Zrobiłem obejście, ale po puknieciu w bolec stacyjki jest na razie ok
Da się rozebrać stacyjke żeby do niej zajrzeć?? Podejrzewać ze może jakiś brud wszedł w styki.
czerwone przewody maja 12v na stale,brazowy jest z masa , zolty to sterowanie klaksonem, steruje srodkowym przekaxnikiem ,
jaki przewod ze stacyjki powoduje ze zapalaja sie zegary ?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2014-12-04, 22:40 ]
Okazało sie ze mam popsuty jeden bolec w stacyjce . ten do przewodu różowego z czerwonym paskiem.
Zrobiłem obejście, ale po puknieciu w bolec stacyjki jest na razie ok
Da się rozebrać stacyjke żeby do niej zajrzeć?? Podejrzewać ze może jakiś brud wszedł w styki.
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez
Która Ci przypasuje?
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -1-mt-1106
http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... -1-mt-1106
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
WDB2100062B427953
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości