brak zapłonu , przekaźnik przelutowany i nic

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

maciek_strusiek
Posty: 159
Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
Lokalizacja: Końskie

brak zapłonu , przekaźnik przelutowany i nic

Post autor: maciek_strusiek »

Witam Was Koledzy,
nagle auto przestało odpalać, przekecam kluczyk, zapala się Srs w poz 1 , w pozycji drugiej kluczyka nie dzieje się nic. Jak przekrecedalej to rozrusznik chodzi ale nie odpali silnika . lampki w lusterku się nie świecą, czyli to nie immobilizer, przekaznik modul zapłonu przelutowalem, stacyjke sprawdził em.
Gdzie szukać dalej???
Pomozcie , miałem podobnie parę lat temu i był to przekaźnik , przelutowalem go wtedy i było ok do dzisiaj.
Masa i oba plusy dochodzą do przekaźnika,
Zastanawiam sie jak on jest sterowany , jest przewód różowy z czerwonym paskiem od chyba stacyjki ale nie ma na nim 12v , sterowanie masa??
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez :(
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Do sprawdzenia wtryskiwacz sterujący i zawór stop na pompie.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
maciek_strusiek
Posty: 159
Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
Lokalizacja: Końskie

Post autor: maciek_strusiek »

Ale nawet kontrolki się nie zapalają w liczniku, świece zarowe nie startują, co ma wtrysk do tego?
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez :(
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

Sorry nie doczytałem. Podłącz multimetr do tego różowego i do masy samochodu, jak będzie napięcie to już będziesz wiedział.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
maciek_strusiek
Posty: 159
Rejestracja: 27 sty 2010, o 21:24
Lokalizacja: Końskie

Post autor: maciek_strusiek »

Przy module zaplonu mam przewod rozowy z czerwonym paskiem . Jak przekrece kljczyk na poz2 nie ma na nim napiecia . Tak powinno byc? On chyba jest od stacyjki Co w ogole steruje przekaznikami w module zaplonu?
czerwone przewody maja 12v na stale,brazowy jest z masa , zolty to sterowanie klaksonem, steruje srodkowym przekaxnikiem ,
jaki przewod ze stacyjki powoduje ze zapalaja sie zegary ?
Pozdrawiam

[ Dodano: 2014-12-04, 22:40 ]
Okazało sie ze mam popsuty jeden bolec w stacyjce . ten do przewodu różowego z czerwonym paskiem.
Zrobiłem obejście, ale po puknieciu w bolec stacyjki jest na razie ok

Da się rozebrać stacyjke żeby do niej zajrzeć?? Podejrzewać ze może jakiś brud wszedł w styki.
MB W210 E290 TD 96r. WDB 2100171A164694
250tyś przebiegu- silnik żyleta ,
blacha gnije jak polonez :(
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: kmtaxi »

w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości