BAS ESP I ABS
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 18:03
BAS ESP I ABS
Witam
Zacznę od tego iż nie potrzebnie całkiem zabrałem się za wymianę zwijaka kierownicy nie działający klakson , sterowanie kierownica i kontrolka paląca się airbag off przy lewarku dawały mi powody że jest to zwijak A okazał się spalony bezpiecznik nr 10. Ale wracając do zwijaka zanim doszedłem że to bezpiecznik (konkretnie to mechanik...)wymieniłem zwijak i wyskoczyly 3 błędy na liczniku ABS BAS ESP. Adaptacja kierownicy kręcenie lewo prawo max nic nie pomogło, druga tasma została poprawnie założona analogicznie do poprzedniej ustawienie taśmy w zwijaku raczej jest też prawidłowe drugi zwijak już był ustawiony tak żeby to zamontować. SD też na nic się zdało mechanik nie był wstanie ustalić gdzie jest usterka. Pierwszy zwijak Chyba jest już uszkodzony bo przekrecilem o obrót i być może się zerwalo coś
Druga sprawa zastanawia mnie ten bezpiecznik nr 10, przepala się w losowych sytuacjach czy może być związek radiem comand ?po przekreceniu kluczyka nie startuje automatycznie a trzeba ręcznie włączyć...w momencie przepalenia bezpiecznika w czasie jazdy gaśnie też radio i spowrotem klakson kaput , airbag off, przyciski w kierownicy niet
Proszę o sugestie i porady w tych dwóch sprawach
Zacznę od tego iż nie potrzebnie całkiem zabrałem się za wymianę zwijaka kierownicy nie działający klakson , sterowanie kierownica i kontrolka paląca się airbag off przy lewarku dawały mi powody że jest to zwijak A okazał się spalony bezpiecznik nr 10. Ale wracając do zwijaka zanim doszedłem że to bezpiecznik (konkretnie to mechanik...)wymieniłem zwijak i wyskoczyly 3 błędy na liczniku ABS BAS ESP. Adaptacja kierownicy kręcenie lewo prawo max nic nie pomogło, druga tasma została poprawnie założona analogicznie do poprzedniej ustawienie taśmy w zwijaku raczej jest też prawidłowe drugi zwijak już był ustawiony tak żeby to zamontować. SD też na nic się zdało mechanik nie był wstanie ustalić gdzie jest usterka. Pierwszy zwijak Chyba jest już uszkodzony bo przekrecilem o obrót i być może się zerwalo coś
Druga sprawa zastanawia mnie ten bezpiecznik nr 10, przepala się w losowych sytuacjach czy może być związek radiem comand ?po przekreceniu kluczyka nie startuje automatycznie a trzeba ręcznie włączyć...w momencie przepalenia bezpiecznika w czasie jazdy gaśnie też radio i spowrotem klakson kaput , airbag off, przyciski w kierownicy niet
Proszę o sugestie i porady w tych dwóch sprawach
WDB2100261B052695
E320 CDI elegance 2000
E320 CDI elegance 2000
Re: BAS ESP I ABS
No a jakie błędy na SD skoro już byłeś? Za Comanda odpowiada bezpośrednio bezpiecznik nr 5 pod kanapa.
Mercedes-Benz E-klasa W210 E320 3.2 V6 224KM 4Matic Elegance 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
VIN: WDB2100821X053822
Ex: W210 E270 CDI 170KM 2001
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 18:03
Re: BAS ESP I ABS
Niestety tego nie wiem jakie błędy pokazało ,jedyne co to miałem być zapisany na inny termin na naprawę lecz się skomplikowalo , dlatego szukam do tego czasu tu podpowiedzi
WDB2100261B052695
E320 CDI elegance 2000
E320 CDI elegance 2000
-
- Posty: 11
- Rejestracja: 22 paź 2019, o 18:03
Re: BAS ESP I ABS
Czwarta próba skończyła się powodzeniem założyłem starą taśmę raz jeszcze i założyłem kierownice prawidłowo, wcześniej była o parę ząbków źle założona na wieloklinie i na prostych kolach byla minimalnie krzywo...został tylko ten bezpiecznik nr 10 który od momentu napisania tego tematu przepalał się 3 razy.
WDB2100261B052695
E320 CDI elegance 2000
E320 CDI elegance 2000
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości