auto gaśnie w czasie jazdy i koniec, trzeba holować
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
auto gaśnie w czasie jazdy i koniec, trzeba holować
samochód rano normalnie odpalił, pojeździłem i nagle w trakcie jazdy zgasł i tyle. po 10 minutach odpalił i po ujechaniu km znowu zgasł. po załączeniu stacyjki czytał całą tablicę, ale rozrusznik się nie odezwał, po następnym przekręceniu kluczyka w ogóle nie świeciła się kontrolka świec i auto już nie odpaliło. musialem sholować. następnego dnia normalnie odpalił i tak przez dwa tygodnie. codziennie go odpalam, ale boję sie jeździć. byłem u kilku elektroników, podłączali do komputera i każdy mówił co innego:
- czujnik położenia tłoka w pompie paliwowej
- stacyjka
- kluczyk (sprawdziłem jest ok)
- zawór regulacji geometrii kolektora dolotowego
wiem, że ważną informacją jest, że mam pompę paliwową Lukasa
Co mam robić, u każdego zostawiłem za informację po 100,00 i dalej niewiadomo, co z autem.
- czujnik położenia tłoka w pompie paliwowej
- stacyjka
- kluczyk (sprawdziłem jest ok)
- zawór regulacji geometrii kolektora dolotowego
wiem, że ważną informacją jest, że mam pompę paliwową Lukasa
Co mam robić, u każdego zostawiłem za informację po 100,00 i dalej niewiadomo, co z autem.
W210 E klasa 1997 diesel 2.2
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Wszystko by wskazywało na brak ładowania lub kłopot z akumulatorem (klemami).Lub
faktycznie kluczyk stacyjka.Gdyby to było coś w pompie lub w silniku to rozrusznik by kręcił.
faktycznie kluczyk stacyjka.Gdyby to było coś w pompie lub w silniku to rozrusznik by kręcił.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
- avandgarde
- Posty: 4665
- Rejestracja: 14 lut 2008, o 23:43
- Lokalizacja: PL
Można sprawdzić sterownik ślnika i jego często gnijące piny.
E320 cdi kombi AVANTGARDE
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
Instalacje DAS/XENTRY
EPC11/2018
WIS 10/2020
STAR FINDER 2016 Off
SD-MEDIA Ulimited
XDOS OpenShell- 3/2022
WIS Standalone- WIN 7 i XP 7/2021
C3 ,C4-Vediamo , Monaco
FDOK calculator 2018
Xentry Special Calculator 2018
wyglada na to ze ladowania nie ma i zadna usterka ktore wymienili mechanicy. jezeli kontrolka sie nie pali akumulatora, to proponuje jak kolega romek61 sprawdzic napiecie, bedzie wiadomo czy aku "trzyma" czy jest tez do wymiany. czasem to jest banal, np zasniedziale klemy ktore wystarczy przeczyscic.
STAR DIAGNOSIS C3/C4 NAPRAWA | CHIPTUNING STAGE1 DPF_OFF EGR_OFF ADBLUE_OFF
- windykatorek
- Doradca VIP
- Posty: 2580
- Rejestracja: 5 kwie 2008, o 19:26
- Lokalizacja: Gdynia
Witam chciałbym z lekka odświeżyć temat dotyczący wyłączania się silnika w czasie jazdy.
Otóż mnie się zdarza dość notorycznie gaśnięcie silnika w czasie jazdy. Ponieważ po kilkunastu minutach aż ostygnie mogłem dalej kontynuować jazdę stwierdziłem że może to być czujnik temperatury- wymieniłem go. Nic to nie pomogło, nadal się wyłącza w trakcie jazdy jak się silnik nagrzeje. Ktoś zasugerował że to czujnik położenia wału - wymieniłem na nowy. Nadal gaśnie w trakcie jazdy. Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu ??
Czy istnieją jakieś inne czujniki odpowiedzialne za ten stan rzeczy mego silnika, które trzeba wymienić ??
MB e 320 95r. benzyna z gazem.
Bardzo proszę o pomoc ! gdyż zatracam kompletnie nadzieję w niezniszczalność MB
Otóż mnie się zdarza dość notorycznie gaśnięcie silnika w czasie jazdy. Ponieważ po kilkunastu minutach aż ostygnie mogłem dalej kontynuować jazdę stwierdziłem że może to być czujnik temperatury- wymieniłem go. Nic to nie pomogło, nadal się wyłącza w trakcie jazdy jak się silnik nagrzeje. Ktoś zasugerował że to czujnik położenia wału - wymieniłem na nowy. Nadal gaśnie w trakcie jazdy. Czy ktoś może mi pomóc w rozwiązaniu tego problemu ??
Czy istnieją jakieś inne czujniki odpowiedzialne za ten stan rzeczy mego silnika, które trzeba wymienić ??
MB e 320 95r. benzyna z gazem.
Bardzo proszę o pomoc ! gdyż zatracam kompletnie nadzieję w niezniszczalność MB
w210 e320 95 r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
w210 2.2 cdi 01r
w203 T180 01r
komputer podpiąc
nie chce wprowadzac cie w bład ale z tego co szłyszałem to tych czujników jest kilka
jezeli sie myle serdecznie przepraszam
nie chce wprowadzac cie w bład ale z tego co szłyszałem to tych czujników jest kilka
jezeli sie myle serdecznie przepraszam
Jeep Grand Cherokee Laredo ZJ 96r 4,0HO R6 46HE AFTAMAT (hydrauliczny)
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
E240 Avantgarde 99 automat ( na sprzedaż )
E220 Cdi Elegance 2000 automat
w126 sec 380 86 automat
- noc
- Ekspert
- Posty: 8221
- Rejestracja: 1 lis 2008, o 19:53
- Lokalizacja: Warszawa Pochwały zagubione 500+
Błędy silnika M104 z 95 można odczytać samemu za pomocą kilkukrotnie opisywanego
prostego układu z diodą.Ten silnik ma ogólnie kiepską wiązkę elektryczną.Nie wytrzymuje
temperatur w komorze.Szczególnie gdy dołożono gaz.Silnik ma bardzo dobrze opracowany
system awaryjny.Niewiele przypadków może go zmusić do wyłączenia.Praktycznie czujnik obrotów wału (na tyle silnika), brak ciśnienia paliwa (przekaźnik pompy, pompa) zwarcie
w układzie cewek WN (wiązka silnika), awaria głównego sterownika, awaria immobilisera,
awaria stacyjki.Oczywiście mogłem o czymś zapomnieć.
prostego układu z diodą.Ten silnik ma ogólnie kiepską wiązkę elektryczną.Nie wytrzymuje
temperatur w komorze.Szczególnie gdy dołożono gaz.Silnik ma bardzo dobrze opracowany
system awaryjny.Niewiele przypadków może go zmusić do wyłączenia.Praktycznie czujnik obrotów wału (na tyle silnika), brak ciśnienia paliwa (przekaźnik pompy, pompa) zwarcie
w układzie cewek WN (wiązka silnika), awaria głównego sterownika, awaria immobilisera,
awaria stacyjki.Oczywiście mogłem o czymś zapomnieć.
Śniłem o królewnach i mam cudowną żonę,
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
śliczną córkę i piękną Mercedes
małą czarną W168 1,6
Niemal pół wieku naprawiam MB
13 certyfikatów MB Stuttgart
Warsztat W-wa Ursus (22) 6626890
Znajdziecie mnie tam gdzie MB.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości