Silnik 2.7 w211
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Silnik 2.7 w211
Czy silnik 270 CDI występujący w w211 to ten sam co w w210? Oczywiście w ogóle bo jakimiś szczegółami się różni choćby mocą (177km), czy jest jakiś ulepszony?, połączony z lepszą skrzynią? Czy jak większośc samochodów - im nowsze tym gorsze?
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
goldam, skrzynia troszke inna i silnik zapewne podkręcony elektronicznie
To samo co w przypadku 320cdi
To samo co w przypadku 320cdi
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
- bartek4334
- Doradca
- Posty: 2054
- Rejestracja: 25 cze 2009, o 13:21
- Lokalizacja: Kamień Pom./Szczecin
herianm, święte słowa. Ludzie gadają na swoje CDi które maja 250tyskm i już muszą wtryski robić itd. tylko, ze 99% ma przekręcone liczniki i zamiast 250tkm jest 500tkm i jeżdżą.
To samo jest z rdzą. Jak ma nie rdzewieć, jak już ma 10lat
To samo jest z rdzą. Jak ma nie rdzewieć, jak już ma 10lat
Ex 300TD 270CDI
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
W210 320CDI WDB2100261B447360
SPRINTER 213CDI
Opony, felgi nowe i używane
http://moto.allegro.pl/listing/user.php?us_id=6545407
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=27177185
- michal55yh
- VIP
- Posty: 691
- Rejestracja: 2 mar 2008, o 20:38
- Lokalizacja: Bolesławiec
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
Panowie, a 360KKm, na ten silnik, to już koniec żywota, czy jeszcze polata choć do 500?
Obecnie mam 300TD, z przelotem na poziomie myślę właśnie niecałych 400KKm, nie wykazuje żadnego zużycia, grama oleju nie dolewam od wymiany do wymiany, ale jestem sceptycznie nastawiony do CDI.
Niemniej jednak mam względną okazję nabyć zadbane W211 270CDI, ale nieco niepokoi mnie przelot - na szczęście wiem że oryginalny.
Obecnie mam 300TD, z przelotem na poziomie myślę właśnie niecałych 400KKm, nie wykazuje żadnego zużycia, grama oleju nie dolewam od wymiany do wymiany, ale jestem sceptycznie nastawiony do CDI.
Niemniej jednak mam względną okazję nabyć zadbane W211 270CDI, ale nieco niepokoi mnie przelot - na szczęście wiem że oryginalny.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
BMW K75 '88
Jak pewny przelot a auto w dobrej kondycji, to o silnik nie musisz się bać. Sprawdź lepiej ile razy był zrobiony reset SBC.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Może zależy ile auto ma wylatane, ja nigdy nie miałem z moim autem żadnych problemów, nawet cholernej żarówki nigdy nie musiałem wymienić. Częściej zaglądałem do w210 300Td niż do W211.
Jest CLS 55 AMG'06 ,W124 220E'92 , Smart FF. Ex: CLS55 AMG'05; W251 320CDI '06;W211 320CDI V6 Eleg.7G '06;W169 180Cdi '05 autotronic; W202 250TD'97 Eleg, S210 300T TD'97 Ava, S124 300D'92, W201 2,OD, W124 260E'88 ,W124 200E'87...
Dla mnie W211 to nadal plastic-fantastic.
Lata świetlne między klasycznym mercem jakim niewątpliwie jest W210 a tym... czymś.
Lata świetlne między klasycznym mercem jakim niewątpliwie jest W210 a tym... czymś.
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
-
- Posty: 860
- Rejestracja: 28 lip 2011, o 11:31
- Lokalizacja: Wrocław
Mnie do zmiany determinuje rdza, za dużo już jest zainfekowane, żeby opłacało się to robić. Byłem nawet na wycenie u kilku blacharzy, w tym jednego specjalizującego się w klasykach no i niestety wszędzie te 4000zł trzeba wysypać. Gdyby to było jednorazowe, to bym przebolał, ale niestety historia będzie się powtarzać co 3 lata.
I tak myślę czy:
- W211 2004 roku, bo ma trochę elementów z "amelinium",
- Subaru Legacy (2005-2006) 2.0 lub 2.5 benz bez turbo,
- Jag X-Type też kolo (2004-2005) 2.5 benz.
Nie ukrywam że ciągnie mnie do kolejnej gwiazdy. SBC jestem w stanie przeżyć.
I tak myślę czy:
- W211 2004 roku, bo ma trochę elementów z "amelinium",
- Subaru Legacy (2005-2006) 2.0 lub 2.5 benz bez turbo,
- Jag X-Type też kolo (2004-2005) 2.5 benz.
Nie ukrywam że ciągnie mnie do kolejnej gwiazdy. SBC jestem w stanie przeżyć.
Mercedes Benz E300TD '97
BMW K75 '88
BMW K75 '88
Fakt, W210tkę jak kupisz zapuszczoną albo co gorsza po dzwonach i fatalnie zrobioną to dramat
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
Ja bym tą listę rozszerzył jeszcze o :devil_inside pisze:I tak myślę czy:
- W211 2004 roku, bo ma trochę elementów z "amelinium",
- Subaru Legacy (2005-2006) 2.0 lub 2.5 benz bez turbo,
- Jag X-Type też kolo (2004-2005) 2.5 benz.
- Volvo S/V70 lub S80
- BMW 5 mod. E60
- MB S-klasa W220 lift czyli 2002-2005
nasze-auta-f43/v-klass-wakacjowoz-projekt-t40065.html
VIN: VSA63827413183198
VIN: VSA63827413183198
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości