Co sądzicie o tym w211?
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Bardziej chodziło mi o zaciągnięcie auta do Matki . Co do ASO to mam nauczkę, teraz zabieram auta do Sikory w Oławie. Przynajmniej mechanik jest komunikatywny, dysponuje super narzędziami i ma sporą wiedzę.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 5 paź 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Newcastle/Kalisz
to auto od Garncarka było oglądane i sobie po prostu odpuściłem, tego auta nie sprzedaje ASO garncarek i generalnie właściciel tego auta zszedł do 19 tys, ale oprocz airmatica nie działa jeszcze szyberdach, predkosciomierz i inne pierdoły, po prostu nie chce mi się z tym bawić.
Ale Panowie mam kolejne auto do oceny dla Was tym razem w220
http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-320-s ... 76586.html
PS. zapomniałem napisać: pełne sprawdzenie przedzakupowego u Garncarka kosztuje 300zł
Ale Panowie mam kolejne auto do oceny dla Was tym razem w220
http://otomoto.pl/mercedes-benz-s-320-s ... 76586.html
PS. zapomniałem napisać: pełne sprawdzenie przedzakupowego u Garncarka kosztuje 300zł
-
- Posty: 228
- Rejestracja: 5 paź 2012, o 16:25
- Lokalizacja: Newcastle/Kalisz
ojciec był, widział, oglądał. Generalnie mówił że zmęczona życiem i ten przebieg 330 tys to na pewno jest, a pewnie i więcej. Generalnie jestem załamany, nie chcę igły takiej co do kościoła jeździła tylko, oglądane były różne i w211 i w220 z różnych cen i generalnie czy to auto będzie za 20k czy za 27k stan tych aut jest naprawdę podobny... Ehhh ręce opadają na ten polski rynek...
jacekm7 pisze:reloaded16, przebieg x2 i bój się eski za 20k jeden taki kupił za 35 i już dyszkę włożył.
Co ma do rzeczy za ile kupi? Auto tej klasy zawsze bedzie drogie w utrzymaniu, 15 letnie auto z przelotem minimum 300 tys to raczej normalne , ze trzeba cos robic. Jezdze od roku w firmie gdzie w duzej wękrzości są eski , i jaka by nie była, czy przyprowadzona za 15 tys euro z niemiec 2003 rok , czy za 25 tys kupiona u nas ten sam rok , do kazdej kupe trzeba wkładać. Przekleństwem jest airmatic. Gdziez kiedys czytałem, nawet nie wiem czy nie na tym forum, ze zamysłem inżynierów bylo zrobienie bezawaryjnej eski na 8 lat, pózniej klient kupuje nową , a stara nie może byc tania w utrzymaniu aby turek nie szmacił tego na postoju. Auto ma byc prestizowe i koniec, wiec kazdy kto kupuje 10 letnia eska musi liczyc sie z duzymi kosztami. Niestety nie jest to W210 gdzie czesci dostanie sie na każdym szrocie.
ja zawsze sie zastanawialem czemu ? czemu te auta są tak niszczone ? i przez kogo ? ja moim jak jade to kazda dziure omijam , a jak z niego wychodze to tak zeby siedzenia nie wydrzec , malo uzywam przelacznikow zeby nigdy ich nie powycierac , szyb w ogole nie otwieram w zasadzie za mojego uzytku nigdy szyb w okularach nie otwieralem wszystko jak nowereloaded16 pisze:ojciec był, widział, oglądał. Generalnie mówił że zmęczona życiem i ten przebieg 330 tys to na pewno jest, a pewnie i więcej. Generalnie jestem załamany, nie chcę igły takiej co do kościoła jeździła tylko, oglądane były różne i w211 i w220 z różnych cen i generalnie czy to auto będzie za 20k czy za 27k stan tych aut jest naprawdę podobny... Ehhh ręce opadają na ten polski rynek...
po trasie wjezdzam na myjke zeby czystym do garazu wjechac , oleje filtry wszystko na czas czesci z ASO , jak bym miał Eske to bym ją pupilił jeszcze bardziej zeby za 20 lat tak samo wyglądała
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
- tonidriver
- Posty: 9114
- Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
- Lokalizacja: Wrocław
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
z tym odpuszczaniem przycisków to bym odpuścił... moja 290 była też dbana ale że rudy już ją szamał poszła pod lakier... troche u blacharza troche u lakiernika i "nowy" podnosnik szyby sachsa im zardzewiał i jeden zwala na drugiego u kogo to sie stało... nowy bo z 2 lata temu sam wymieniałem bo sie linki poplątały... nie chodzi nie działa...
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
- Damian86 w210
- Posty: 2177
- Rejestracja: 5 sty 2011, o 18:24
- Lokalizacja: Zabrze
Jednak w211 troszkę tańsze w utrzymaniu niż w220. Inna klasa samochodu. Moim zdaniem skup się na 211 bo przy 220 można nieźle wtopić.
W210 E300 WDB2100201A073533 moja gwiazda
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
W202 200D WDB2021201a239645
W201 190 2.0 D 1986 r.
W123 2.0 D EX 1978 r. - EX
w115 2.4 D - RIP
"In rust we trust"
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości