ESP w 97???
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
ESP w 97???
otóż moje pytanie bierze sie stąd że jestem praktycznie pewien że nie mam czegoś takiego (wiedza teoretyczna) ale jest kilka spraw które mnie do tego w ogóle nie przekonują...
po pierwsze w czasie jazdy na mokrej nawierzchni ewidentnie czuje że mi koła hamuje jak ktores trafi kałuże i nie ma mozliwosci postawienia auta bokiem... jeszcze lepiej było to widac na jezdni zimą jak ja mu w gaz a on ktorymkolwiek kołem łapał ślizga od razu miałem zjazd z obrotów i brak przyspieszania i po prostu pierwsza zasada to przyczepnosc... to było jedno ale mylalem ze to ASD
druga sprawa to na kompie przy wyborze wersji auta i sprawdzaniu błędów to przy wersji bez ESP wogole wyswietla błąd a przy wersji z ESP zczytuje wszysciutko jak ta lala...
i stad moje pytanie: czy to mozliwe ze mam ESP? w 97?
co mam podac oprocz vin zebym, sie przekonał?
po pierwsze w czasie jazdy na mokrej nawierzchni ewidentnie czuje że mi koła hamuje jak ktores trafi kałuże i nie ma mozliwosci postawienia auta bokiem... jeszcze lepiej było to widac na jezdni zimą jak ja mu w gaz a on ktorymkolwiek kołem łapał ślizga od razu miałem zjazd z obrotów i brak przyspieszania i po prostu pierwsza zasada to przyczepnosc... to było jedno ale mylalem ze to ASD
druga sprawa to na kompie przy wyborze wersji auta i sprawdzaniu błędów to przy wersji bez ESP wogole wyswietla błąd a przy wersji z ESP zczytuje wszysciutko jak ta lala...
i stad moje pytanie: czy to mozliwe ze mam ESP? w 97?
co mam podac oprocz vin zebym, sie przekonał?
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
A masz koło lewarka przycisk ESP OFF? Prawdopodobnie masz ASR (też powinien być przycisk), który to system zmniejsza moc silnika przy buksowaniu kół, ale nie pomaga przy poślizgach bocznych. Najstarszy system, który także możesz mieć to ETS, który przy buksowaniu kół po prostu na chwilę blokuje koło zaciskiem, nie ingerując w pracę silnika. Ten system nie ma wyłącznika, miga tylko trójkąt na zegarach. W W210 z ESP ten ostatni system pozostaje stale włączony nawet po wyłączeniu ESP.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
- Lokalizacja: Słupsk
Ja mam ESP OFF to oznacza że mam ESP??okular pisze:A masz koło lewarka przycisk ESP OFF? Prawdopodobnie masz ASR (też powinien być przycisk), który to system zmniejsza moc silnika przy buksowaniu kół, ale nie pomaga przy poślizgach bocznych. Najstarszy system, który także możesz mieć to ETS, który przy buksowaniu kół po prostu na chwilę blokuje koło zaciskiem, nie ingerując w pracę silnika. Ten system nie ma wyłącznika, miga tylko trójkąt na zegarach. W W210 z ESP ten ostatni system pozostaje stale włączony nawet po wyłączeniu ESP.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości