ESP w 97???

Wnętrze, układ elektryczny, klimatyzacja.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

ESP w 97???

Post autor: jarecki500 »

otóż moje pytanie bierze sie stąd że jestem praktycznie pewien że nie mam czegoś takiego (wiedza teoretyczna) ale jest kilka spraw które mnie do tego w ogóle nie przekonują...
po pierwsze w czasie jazdy na mokrej nawierzchni ewidentnie czuje że mi koła hamuje jak ktores trafi kałuże i nie ma mozliwosci postawienia auta bokiem... jeszcze lepiej było to widac na jezdni zimą jak ja mu w gaz a on ktorymkolwiek kołem łapał ślizga od razu miałem zjazd z obrotów i brak przyspieszania i po prostu pierwsza zasada to przyczepnosc... to było jedno ale mylalem ze to ASD
druga sprawa to na kompie przy wyborze wersji auta i sprawdzaniu błędów to przy wersji bez ESP wogole wyswietla błąd a przy wersji z ESP zczytuje wszysciutko jak ta lala...

i stad moje pytanie: czy to mozliwe ze mam ESP? w 97?

co mam podac oprocz vin zebym, sie przekonał?
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

A masz koło lewarka przycisk ESP OFF? Prawdopodobnie masz ASR (też powinien być przycisk), który to system zmniejsza moc silnika przy buksowaniu kół, ale nie pomaga przy poślizgach bocznych. Najstarszy system, który także możesz mieć to ETS, który przy buksowaniu kół po prostu na chwilę blokuje koło zaciskiem, nie ingerując w pracę silnika. Ten system nie ma wyłącznika, miga tylko trójkąt na zegarach. W W210 z ESP ten ostatni system pozostaje stale włączony nawet po wyłączeniu ESP.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
jarecki500
Posty: 1700
Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
Lokalizacja: poznań

Post autor: jarecki500 »

no wlasnie nie mam esp off tylko asr off w tym miejscu i stad moje zdziwienie a jednak przed kompem zdradza inne mozliwosci
Nissan Primera 1,9 dCi
S210 E290 TurboDiesel Elegance
W124 E250D skradziony
W124 230E LPG ex
W201 200E LPG ex
W123 200D ex
Awatar użytkownika
okular
VIP
Posty: 766
Rejestracja: 24 maja 2008, o 05:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: okular »

Po prostu Star Diagnosis pod hasłem ESP rozumie wszelkie systemy kontroli trakcji. Masz więc system zapobiegający buksowaniu kół podczas ruszania. Przy uślizgu kół na łuku nie pomoże.
E320 CDI
2000
AVANTGARDE
KOMBI
rafalm-1990
Posty: 24
Rejestracja: 8 paź 2010, o 00:44
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: rafalm-1990 »

okular pisze:A masz koło lewarka przycisk ESP OFF? Prawdopodobnie masz ASR (też powinien być przycisk), który to system zmniejsza moc silnika przy buksowaniu kół, ale nie pomaga przy poślizgach bocznych. Najstarszy system, który także możesz mieć to ETS, który przy buksowaniu kół po prostu na chwilę blokuje koło zaciskiem, nie ingerując w pracę silnika. Ten system nie ma wyłącznika, miga tylko trójkąt na zegarach. W W210 z ESP ten ostatni system pozostaje stale włączony nawet po wyłączeniu ESP.
Ja mam ESP OFF to oznacza że mam ESP??
Awatar użytkownika
wasiliew
Doradca VIP
Posty: 3484
Rejestracja: 20 kwie 2008, o 20:51
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: wasiliew »

rafalm-1990 pisze:Ja mam ESP OFF to oznacza że mam ESP??
Tak. Dodaj dane auta do podpisu!

pozdr
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.

ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości