Strona 1 z 4

Naprawa modułu zasilania W210

: 24 cze 2010, o 16:37
autor: roberts150
FABEK NAPISAŁ:

Drogi roberts150, kasujesz posty z fotorelacją już drugi raz, prawdopodobnie (znając Ciebie) obraziłeś się na coś i musisz wszystkich ukarać. Nie zapominaj, że usuwając posty robisz na złość użytkownikom. Nie zapominaj też, że istnieją Google Cache :-D

Pozdrawiam Fabek.


http://webcache.googleusercontent.com/s ... .google.pl

Obrazek

: 24 cze 2010, o 19:13
autor: Masioe
A takie pytanie.. za Co odpowiedzialne śa te bezpieczniki widoczne na zdjeciach ?

: 24 cze 2010, o 23:24
autor: karlik018
jeden jest na 100% od klaksonu, bo mialem zwarcie w klaksonie i caly czas mi sie palił.

: 26 cze 2010, o 20:46
autor: Tomek5308
Zrobiłem i jeszcze działa :mrgreen:
Zobaczymy na jak długo i czy pomogło.

: 27 cze 2010, o 21:03
autor: noc
Opisywałem naprawę tego przekaźnika dziesiątki razy.
Tu jednak kolega wrzucił jeszcze niezłe zdjęcia.Daję pomógł.

: 28 cze 2010, o 20:46
autor: qoompel
Tomek5308 pisze:Zrobiłem i jeszcze działa :mrgreen:
Zobaczymy na jak długo i czy pomogło.
A co Ci szwankowało? To istotne pytanie w tym temacie...

: 1 lip 2010, o 21:48
autor: Tomek5308
Co jakiś czas, w bliżej nieokreślonych warunkach auto potrafiło odmawiać posłuszeństwa, tzn. czasem nie włączało grzania świec, czasem grzanie było ale nie odpalało ( chyba immo)
Ogólnie nie można było odpalić auta. Zdarzyło się tak kilka razy. Jeśli teraz się nie zdarzy to jest pewne prawdopodobieństwo że to było to.

Wyszedłem z założenia że raczej nic nie zepsuję a mogę coś naprawić.

: 9 lip 2010, o 17:06
autor: adhamid
Witam. Jestem nowy więc sorry jak coś będzie nie tak.
Zrobiłem jak w opisie bo świeciły mi przez 30 sekund kontrolki czerwona i zielona na zmianne. teraz w ogóle nie moge zamknąć ani otworzyć z pilota ,a jeszcze wczoraj mogłem ale i tak się bałem go zostawić zamkniętego bo tydzień temu pchałem go do garaży jak postał chwile na słońcu to koniec. nie nie chciało zadziałać.
Mercedes e klasa w210 95 rok. pilot z jednym guzikiem. proszę o pomoc.

: 9 lip 2010, o 17:33
autor: fabek
adhamid pisze:Zrobiłem jak w opisie bo świeciły mi przez 30 sekund kontrolki czerwona i zielona na zmianne.
baterie w pilocie sprawne?

: 9 lip 2010, o 19:15
autor: adhamid
Już jest spoko. działa musiało troche postać

: 9 lip 2010, o 21:03
autor: qoompel
adhamid pisze:Już jest spoko. działa musiało troche postać
Trochę postać? Czemu? Ile czasu auto stało? :shock:

: 19 lip 2010, o 12:38
autor: adhamid
z godzinę i już było dobrze. Później jeszcze poprawiłem luty i już w ogóle jest dobrze jak na razie ale i tak boję się zamykać czasami. Jak się czujnik nagrzeje to nie łapie i nie wiem czy to wina pilota czy czujnika w lusterku. Nie mam pojęcia.

: 30 lip 2010, o 02:02
autor: markbanin
Mam pytanie. Mialem niedawno problem z odpalaniem mojego autka i wymontowalem modul zasilania poprawilem wszystkie punkty lutownica ale nie to okazalo sie powodem. Natomiast od tego czasu nie dziala mi wycieraczka przednia, czy to moze miec zwiazek? Czy ktorys punkt moze zle przelutowalem???? :-?

: 30 lip 2010, o 10:23
autor: avandgarde
markbanin, Punkty nie lutuje sie na pałę.Zazwyczaj robi sie to pod dobrą lupą i stacją lutowniczą,gdzie możesz ustawic odpowiednią tem.grotu.Robi sie to na zasadzie dotkniecia ,a nie grzania lutownicą transformatorową minute gdzie przy okazji grzeje sie conajmniej połowa płytki i niektóre elem. zostają przegrzane(uszkodzone). ;-)

: 30 lip 2010, o 12:37
autor: markbanin
Ja potrafie lutowac a na pytanie mi nie odpowiedziales. Chce wiedziec czy ten modul zasilania na powiazanie z przednia wycieraczka??? :?: ;-)