E250 TD Brak mocy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
E250 TD Brak mocy
Mam problem ze swoim oczkiem. Byłem na komputerze ( KTS Boscha) wykazał bład regulatora doładowania powietrza, pojechałem do swojego mechanika sprawdzil ten regulator, podcisnienia i szczelnosc układu wszystko jest ok. Nastepnie sprawdził luzy na turbinie sa ale dolikatne turbo sie kreci ale autko dalej nie ma mocy. Pomozcie bo juz niewiem co mam robic.
[ Dodano: 2010-05-29, 16:07 ]
Sprwawdzilismy jeszczwe jeszcze cisnienie na wezykach od turba i manometr wykazał ok 0.1-0.2 bara przy ok 3500 tys obrotow. Czy zostaje tylko regeneracja lub kupno uzywanego turbo? Moze ktos miał taki przypadek? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
[ Dodano: 2010-05-29, 16:07 ]
Sprwawdzilismy jeszczwe jeszcze cisnienie na wezykach od turba i manometr wykazał ok 0.1-0.2 bara przy ok 3500 tys obrotow. Czy zostaje tylko regeneracja lub kupno uzywanego turbo? Moze ktos miał taki przypadek? Prosze o pomoc. Pozdrawiam
- Marcin13736
- Posty: 275
- Rejestracja: 17 lis 2009, o 00:12
- Lokalizacja: łódzkie
Jak moja Celina 250 TD nie miała mocy, okazał się przewód ciśnienia doładowania między kolektorem ssącym a samym czujnikiem. Nie wiem jakie powinno być ciśnienie doładowania, ale 0,2 Bar'a to chyba troche mało... A propos Jak mechanik sprawdzał czujnik? Pewny jesteś, że jest sprawny?
W202 '97 250TD 150KM- ex
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny
W210 '00 320 PB automacik
kliknij "pomógł"- jeśli byłem Ci pomocny
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
-
- Posty: 1700
- Rejestracja: 18 sty 2010, o 07:39
- Lokalizacja: poznań
Po 2 tygodniach poswieconych naprawie autka dalej nic. Jak jachałęm do mechanika auto przy redukcji przy 95 km/h z 5 na 4 przy obrotach ok 3200 prychneło i rzuciło białym dymem i potym zdarzeniu na wolnych obrotach zaczał klekotac. Mechanik stwierdzł ze trzeba wymienić koncówki wtryskiwaczy. Kupiłem orginalne bosha, autko dalej klepie. Co do szukanej mocy to wymienione zostały wszystkie wezyki podcisnienia, na manometrze pokacuje juz 0,3 bara. Mechanik wymontował turbine i stwierdził ze turbina jest mechanicznie sprawna ma tylko luz roboczy, nie widać zeby były wypalone łopatki wirnika, zawor tez sprawnie działa, jedynie ma mały nalot sadzy na łopatkach od strony wydechu. Byłem wczoraj w serwisie mercedesa w Szczecinie u Mojsiuka i po diagnostyce panowie stwierdzili zeby wymienic czujnik stopu bo to moze byc przyczyna błednej pracy silnika. Dzisiaj autko weszło mi w tryb awaryjny, kupiłem ten czujnik i został wymieniony ale nic sie nie zmieniło w pracy silnika i tryb awaryjny dalej jest a turbo nie dmucha wcale. Prosze o rade bo juz nie mam siły do tego auta. Pozdrawiam
Zawór EGR został przeczyszczony i działa prawidłowo. Pojechałem jeszcze raz do mechanika i znalazł mała nieszczelnosc na aluminiowej ruze łaczącej intercooler z turbina. Juz kupiłem ta rure po południu jade do mechanika ja wymienic. Napisze jakie beda efekty po wymianie. Czy moglibyscie mi przyblizyc działanie MAPSENSOR? Jesli jest wadliwy to czemu nie pokazał sie bład podczas testu komputerowego w serwisie?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości