Nierówna praca zimnego silnika e200
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 7 sty 2010, o 10:28
- Lokalizacja: Lublin
Nierówna praca zimnego silnika e200
Witam wszystkich forumowiczów. To mój pierwszy post więc proszę o wyrozumiałość (wcześniej nie było problemów z oczkiem).
Posiadam E 200 z półroczną instalacją gazową STAG - 4 z 99 r. Problem z moim autkiem polega na tym, że odpalając go po dłuższym postoju czyli po ostygnięciu, silnik na ssaniu nierówno pracuje wręcz nim trzęsie oraz wydobywają się z niego dziwne odgłosy jakby jakieś stuki (nie jest to zjawisko występujące przy każdym odpaleniu na zimnym silniku ale bardzo częste). Co dziwne, wyłączając w tym momencie silnik i odpalając go od razu ponownie problem znika. silniczek pracuje równiutko bez najmniejszych zastrzeżeń, dodam też, że nie włącza się już wtedy ssanie.
Byłem z tym u mechanika, podłączył komp i stwierdził, że żadnych błędów nie ma. Po za tym sam nie mógł zaobserwować tego ponieważ silnik był ciepły i ładnie pracował.
Może któryś z szanownych kolegów spotkał się z czymś podobnym i coś poradzi.
Z góry dziękuję i liczę na pomoc.
P.s. W wyszukiwarce nic podobnego nie znalazłem.
Posiadam E 200 z półroczną instalacją gazową STAG - 4 z 99 r. Problem z moim autkiem polega na tym, że odpalając go po dłuższym postoju czyli po ostygnięciu, silnik na ssaniu nierówno pracuje wręcz nim trzęsie oraz wydobywają się z niego dziwne odgłosy jakby jakieś stuki (nie jest to zjawisko występujące przy każdym odpaleniu na zimnym silniku ale bardzo częste). Co dziwne, wyłączając w tym momencie silnik i odpalając go od razu ponownie problem znika. silniczek pracuje równiutko bez najmniejszych zastrzeżeń, dodam też, że nie włącza się już wtedy ssanie.
Byłem z tym u mechanika, podłączył komp i stwierdził, że żadnych błędów nie ma. Po za tym sam nie mógł zaobserwować tego ponieważ silnik był ciepły i ładnie pracował.
Może któryś z szanownych kolegów spotkał się z czymś podobnym i coś poradzi.
Z góry dziękuję i liczę na pomoc.
P.s. W wyszukiwarce nic podobnego nie znalazłem.
Ostatnio zmieniony 21 maja 2010, o 15:34 przez 1982lukaszg, łącznie zmieniany 1 raz.
E200 Elegance/'99 automat + STAG-4
Vin WDB2100351A927048
Vin WDB2100351A927048
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 7 sty 2010, o 10:28
- Lokalizacja: Lublin
prawdopodobnie wtryski benzynowe sa zanieczyszczone, malo jezdzisz na benzynie. przed zgaszeniem przelaczaj na benzyne zeby wtryski nie byly suche. zatankuj dobrej benzyny i wyjezdzij caly bak, powinno pomoc. profilaktycznie wymien filtra paliwa i powietrza oraz sprawdz czy kable wysokiego napiecia nie maja przebic.
uzupelnij podpis.
uzupelnij podpis.
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 maja 2010, o 21:50
- Lokalizacja: Warszawa
Ja mam dokladnie to samo co kolega wyzej...doslownie identycze objawy.
Te stuki o ktorych piszesz ja bym bardziej opisal jak strzelanie w kolektorze bo u mnie to tak slychac - doslownie jakby gubil zaplon - cos jak kiedys sie strzelalo z tlumika w maluchu
Boje sie zeby mi kolektora nie rozwalilo...
Te stuki o ktorych piszesz ja bym bardziej opisal jak strzelanie w kolektorze bo u mnie to tak slychac - doslownie jakby gubil zaplon - cos jak kiedys sie strzelalo z tlumika w maluchu
Boje sie zeby mi kolektora nie rozwalilo...
W210 2.0 Benzyna
VIN:
WDB2100351A633075
VIN:
WDB2100351A633075
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 7 sty 2010, o 10:28
- Lokalizacja: Lublin
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 maja 2010, o 21:50
- Lokalizacja: Warszawa
ja mam tak codziennie1982lukaszg pisze:Jak najbardziej dźwięk który słychać można by uznać za strzelanie. Zresztą dziś rano sytuacja się powtórzyła :-/ .
moze ktos sie wypowie w temacie ...
Tak jak u Kolegi u mnie na gazie pracuje idealnie, ale... no wlasnie ale jest takie ze trzeba poczekac zeby silnik zlapal temp - bo to sekwencja i sam sobie nie przelacze na zimnym motorze
W210 2.0 Benzyna
VIN:
WDB2100351A633075
VIN:
WDB2100351A633075
-
- Posty: 27
- Rejestracja: 7 sty 2010, o 10:28
- Lokalizacja: Lublin
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 maja 2010, o 21:50
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 maja 2010, o 21:50
- Lokalizacja: Warszawa
ale nie zastanawiaj sie gdzie w wydechu benzyna dostaje zaplonu, bo na pewno nie tam powinna. lepiej zastanowic sie dlaczego nie spala sie w cylindrach. opcje moga byc dwie:daniel_gsm pisze:a jak sprawdzić gdzie benzyna dostaje zapłonu? a jeśli jest tak jak mówisz to czego to jest przyczyną, że benzyna dopiero tam dostaje zapłon?
1) problemy z iskra, czyli cewki, kable, swiece
2) problemy z paliwem, czyli wtryski, filtra paliwa, sondy, czujniki
pierwszy punkt mozesz wyeliminowac, bo mialbys rowniez problemy na gazie, takze zajmij sie drugim punktem.
-
- Posty: 86
- Rejestracja: 19 maja 2010, o 21:50
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 2 cze 2010, o 23:03
- Lokalizacja: warszawa
mam identyczny proble jak coś zaradzicie to napiszcie
[ Dodano: 2010-06-04, 22:43 ]
http://www.forumsamochodowe.pl/1ercedes ... t26253.htm to pytanie zostało wstawione dość dawno ale też brak odpowiedzi .
[ Dodano: 2010-06-04, 22:43 ]
http://www.forumsamochodowe.pl/1ercedes ... t26253.htm to pytanie zostało wstawione dość dawno ale też brak odpowiedzi .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości