Pisk w okolicy Turbiny E300TD
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Pisk w okolicy Turbiny E300TD
Witam...
W okolicach turbiny slychac dziwny pisk. Zaczyna go byc slychac przy okolo 2200obr/min do prawie 4000..Na poczatku bylo naprawde glosno. Gdy po zimie przestalem jezdzic na EC (wlaczylem klime), to zaczal powoli ustawac.. Teraz juz go prawie nie slychac, a czasami wogole go nie slychac. W wasztacie powiedzieli zebym sie nie przejmowal, ale ja nie do konca ufam mechanikom. Moje pytanie brzmi: Czy ktos wie co moze byc przyczyna lub spotkal sie z czyms takim??
Pozdrawiam...
W okolicach turbiny slychac dziwny pisk. Zaczyna go byc slychac przy okolo 2200obr/min do prawie 4000..Na poczatku bylo naprawde glosno. Gdy po zimie przestalem jezdzic na EC (wlaczylem klime), to zaczal powoli ustawac.. Teraz juz go prawie nie slychac, a czasami wogole go nie slychac. W wasztacie powiedzieli zebym sie nie przejmowal, ale ja nie do konca ufam mechanikom. Moje pytanie brzmi: Czy ktos wie co moze byc przyczyna lub spotkal sie z czyms takim??
Pozdrawiam...
MERCEDES-BENZ E300 TD KOMBI AVANTGARDE 98'
Re: Pisk w okolicy Turbiny E300TD
Na dobry początek zmień warsztat...Mictost pisze:W wasztacie powiedzieli zebym sie nie przejmowal, ale ja nie do konca ufam mechanikom.
Mercedes E220 CDI, sedan, 2002r.
Warsztat zmienie na pewno, zobacze co w Bosh'u powiedza..Dziwne jest dla mnie tylko to ze pisk ustaje jak jade na klimie. Jak wylacze to jest gorzej..To nie jest metaliczny pisk, tylko jakby powietrze pod cisnieniem (cos jakby gwizd). Na samym poczatku myslalem ze to pasek alternatora, ale wymienilem i pasek i napinacz. Nasmarowalem WD40 wszystkie rolki paska oraz psiknalem pasek specjalnym preparatem co poprawia przyczepnosc. Oczywiscie nie pomoglo, wiec zaczolem sie zastanawiac nad turbina..Jak juz zlokalizuje przyczyne to napisze..
Pozdro...
Pozdro...
MERCEDES-BENZ E300 TD KOMBI AVANTGARDE 98'
Ja mam wlasnie identyczny objaw. Jak dodam mocno gazu to w okolicach 3000rpm slychac piszczenie podobne do takiego jakie wydaje zuzyty pasek klinowy (jest nowy, dopiero co go wymienialem wraz z rolka na alternatorze).qoompel pisze:Bylem w środę u Garcarkow w Ociążu (wymiana oleju w ASB) i pan, ktorzy odstawiał auto powiedział, że pisk w okolicach 2500obr/min może być objawem pękniętej/wydmuchanej uszczelki pod kolektorem wydechowym...
Co wiecej mam na 100% nieszczelna uszczelke pod kolektorem wydechowym. Takze chyba ta teoria sie potwierdza. Mam nadzieje, ze piszczenie zniknie po wymianie uszczelki.
Mam coprawda W140, ale takze z silnikiem OM606 z turbina.
Tyklo nie WD !!
To nie jest smar! Poczytaj chłopie zanim nasmarujesz !
Wyzywał cie nie badę boś nowy. choć mnie korci.
Gdyby to była turbina, to juz byś miał dziurę w masce! Hej!
To nie jest smar! Poczytaj chłopie zanim nasmarujesz !
Wyzywał cie nie badę boś nowy. choć mnie korci.
Gdyby to była turbina, to juz byś miał dziurę w masce! Hej!
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Ja sie podpinam - umnie też gwizdze jak wciskam w podloge- a z tą uszczelka to droga sprawa? może ktoś w 3miescie by sie podioł zagladnoć do mojego oka co mu tam dolega! bo mam wrazenie jak bym niemial tych 177 kucykow!
Jak tak sobie probowałem na prostej w jakim czasie dojade do setki to tak po odliczeniu czasu reakci ASB to tak 10,5s! na rezerwie zato na dobrej ropie, takze chyba długi to czas w porownaniu jak to niektorzy pisza ze mieszcza sie ponizej 10s!!
Ps. pozniej wrzuce fotke okolic turbiny i kolektora może coś wypatrzycie.
Pytanie - czy te miejsca okopcone sa przyczyna tego gwizdu przy przyspieszaniu?
Pozd.
Jak tak sobie probowałem na prostej w jakim czasie dojade do setki to tak po odliczeniu czasu reakci ASB to tak 10,5s! na rezerwie zato na dobrej ropie, takze chyba długi to czas w porownaniu jak to niektorzy pisza ze mieszcza sie ponizej 10s!!
Ps. pozniej wrzuce fotke okolic turbiny i kolektora może coś wypatrzycie.
Pytanie - czy te miejsca okopcone sa przyczyna tego gwizdu przy przyspieszaniu?
Pozd.
https://www.facebook.com/PomocDlaAmelki# Lubie to
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
320CDI WDB2102261B144870
240T 99r był
300TD 97r był
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości