Zaparowane Szyby W210 Bez Klimy
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Zaparowane Szyby W210 Bez Klimy
Mam pytanie
Nie pamiętam jak było w zimie ale wkurza mnie to strasznie Powiedzcie mi czy to norma w mercach że w pogodę taką jak każdy widzi z małopolski czyli deszcze i zimno że nie mogę do końca odparować szyb przednich w aucie które nie ma klimy ?? dosłownie mam tylko 70% przedniej szyby odparowane i przednie boczne tak że widać tylko lusterka wsteczne pomimo że wentylator pracuje ale jakoś nie wieje tak oszałamiająco ... czy merce tak mają czy coś jest u mnie nie tak ?? czy w taką pogodę lepiej jeździć na obiegu wewnętrznym czy ciągnąć powietrze z zewnątrz ?? bo wydaje mi się że jak dam na wewnętrzny obieg to tak jakby głośnie (szybciej) pracuję wentylator ...
proszę o pomoc czy tak ma być czy coś się popsuło
Nie pamiętam jak było w zimie ale wkurza mnie to strasznie Powiedzcie mi czy to norma w mercach że w pogodę taką jak każdy widzi z małopolski czyli deszcze i zimno że nie mogę do końca odparować szyb przednich w aucie które nie ma klimy ?? dosłownie mam tylko 70% przedniej szyby odparowane i przednie boczne tak że widać tylko lusterka wsteczne pomimo że wentylator pracuje ale jakoś nie wieje tak oszałamiająco ... czy merce tak mają czy coś jest u mnie nie tak ?? czy w taką pogodę lepiej jeździć na obiegu wewnętrznym czy ciągnąć powietrze z zewnątrz ?? bo wydaje mi się że jak dam na wewnętrzny obieg to tak jakby głośnie (szybciej) pracuję wentylator ...
proszę o pomoc czy tak ma być czy coś się popsuło
Bordowe Kombi
E240 2.4 V6 1998rok
VIN : WDB2102611A669217
E240 2.4 V6 1998rok
VIN : WDB2102611A669217
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 17:31
- Lokalizacja: Rzeszów
Pierwsza rzecz to usunąć jak najwięcej wilgoci z zewnątrz... sprawdzić czy wszystkie odpływy są drożne... wysuszyć wycieraczki... wymienić filtr przeciwpyłkowy (nie wiem czy auta bez klimy go posiadają - ale jeżeli jest to wymienić)... sprawdzić czy nie ma jakichś liści w miejscu "łapania" powietrza z zewnątrz.... wyłączyć obieg zamknięty... ewentualnie spróbować jakiejś chemii typu preparaty do szyb przeciw parowaniu. Czasami pomaga kupienie środka, który pochłania wilgoć w środku auta...
Pozdrawiam...
Pozdrawiam...
S210 250 Diesel 1997 rok całe 113KM z automatem :-)))
-
- Posty: 73
- Rejestracja: 6 kwie 2008, o 17:31
- Lokalizacja: Rzeszów
Filtr przeciwpyłkowy (inaczej kabinowy) jest za schowkiem pod nogami pasażera przedniego fotela. Wymień filtr i wysusz auto.
MOD: nad kolanami pasażera.
MOD: nad kolanami pasażera.
Ostatnio zmieniony 23 maja 2010, o 00:42 przez boodoos, łącznie zmieniany 1 raz.
MB S210 E240T CLASSIC 170KM STAG300
WDB2102611A788575
MB Citan
WDF4156051U132052
WDB2102611A788575
MB Citan
WDF4156051U132052
Dokładnie . W210 bez klimy posiadają tylko jeden filtr przeciwpyłkowy mieszczący się pod schowkiem . Dla próby proponuję wymontowanie go , a zobaczysz jak poprawia się po tym wentylacja ... już w połowie skali pokrętła poczujesz wiatr we włosach , i zapomnisz o zaparowanych szybach ! Oczywiście po teście zamontuj nowy filtr , ja stosuję zamiennik "filtron" niedrogi , i pasuje jak należy .
Podpowiem Wam sposob na nieparowanie szyb zaslyszany od kierowcy PKS,szampon do mycia wlosow nalozyc na szmatke i wetrzec do sucha na szybe.Powiem Wam rewelacja-absolutnie nie paruja.Sprawdzcie to na lusterku-pol wetrzec szmponem a druga polowe zostawic i chuchnac na lusterko.Pozdrawiam.
Sa samochody i jest Mercedes!!!
Juz niestety nie w210:(
Vaneo 1.7 cdi
Jezeli pomogłem wypij za moje zdrowie:)
Juz niestety nie w210:(
Vaneo 1.7 cdi
Jezeli pomogłem wypij za moje zdrowie:)
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Witam.
Czytałem tutaj dużo filtrach i parowaniu szyb i zauważyłem ,że u mnie tez szyby trochę w deszcz parują i nie ma za mocnego nadmuchu na max. obrotach dmuchawy.Dzisiaj wytargałem dwa filtry węglowe z nad kolan pasażera i nie widziałem na nich żadnych zmian, kurzu brudu, etc.
Idąc dalej zacząłem szukać filtra pyłkowego za schowkiem.Odkręciłem wszystkie 4 wkręty metalowe i 2 plastikowe, wyjąłem lampkę oświetlenia i za diabła nie chce się ruszyć. Obawiając się o ewent. uszkodzenia dałem sobie na dzisiaj siana z tym tematem.
Co trzyma ten schowek?
Czytałem tutaj dużo filtrach i parowaniu szyb i zauważyłem ,że u mnie tez szyby trochę w deszcz parują i nie ma za mocnego nadmuchu na max. obrotach dmuchawy.Dzisiaj wytargałem dwa filtry węglowe z nad kolan pasażera i nie widziałem na nich żadnych zmian, kurzu brudu, etc.
Idąc dalej zacząłem szukać filtra pyłkowego za schowkiem.Odkręciłem wszystkie 4 wkręty metalowe i 2 plastikowe, wyjąłem lampkę oświetlenia i za diabła nie chce się ruszyć. Obawiając się o ewent. uszkodzenia dałem sobie na dzisiaj siana z tym tematem.
Co trzyma ten schowek?
Mercedes W210 ELEGANCE,
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
poj. 3,2 Pb + lpg,
wersja z USA
duży wypas, 1999 r.
Mercedesami jeżdżę od 1995 r
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
viewtopic.php?t=7786stanleym210 pisze:Może przeoczyłem ten opis, a jak byś mógł kolego mi pomóc i wskazać temat z opisem byłbym wdzięczny.ZGi pisze:musisz od gory podwazyc do dolu i wyjdzie. jest opis na forum.
Jest W203 C180T kompressor
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
.:WDB2032461F829195:.
ex W210 Classic '97 E200T - LPG Stag 300
.:WDB2102351A504364:.
- stanleym210
- Posty: 1887
- Rejestracja: 14 wrz 2010, o 16:22
- Lokalizacja: siedlce, mazowieckie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości