Drży karoseria na wolnych obrotach. 2,2 CDi 143 KM Pomocy!!!

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

jjolero
Posty: 6
Rejestracja: 14 kwie 2010, o 19:17

Drży karoseria na wolnych obrotach. 2,2 CDi 143 KM Pomocy!!!

Post autor: jjolero »

Witam po raz pierwszy na forum.

Mam następujący problem ze swoim samochodem... Po odpaleniu, na wolnych obrotach drży cała karoseria. Samochód ma automatyczną skrzynię biegów, na Pozycji R nie drży prawie w ogóle, na P i N odczuwa się ewidentnie drżenie, najgorzej jest z pozycją D. Wtedy trzęsie bardzo. Obroty normalne z tego co się orientowałem dla tego silnika, więc wykluczyłem taką ewentualność.
Zauważyłem jeszcze że drga tak jakby prawa strona komory silnika patrząc z za kierownicy, ponieważ w nocy gdy np. stoję na czerwonym świetle, na samochodzie który znajduje się przede mną widać jak drga prawa lampa. Wszystko ustępuje po przekroczeniu 1000 obrotów/min.
Zdarzyło mi się także że gdy wpadłem w dziurę przy dużej prędkości, zaczął jeszcze bardziej drgać na postoju, na pozycji D. Gdy wtedy ruszyłem bo pomyślałem że to kwestia którejś z poduszek, zacząłem szarpać samochodem wciskając i od razu puszczając pedał gazu to usłyszałem takie jakby uderzenie, strzał i drganie ustało. 2 razy ostatnio zdarzyło mi się że nie drgał w ogóle.
Podczas jazdy jest wszystko w porządku, przyśpiesza rewelacyjnie, po mocnym wciśnięciu pedału do końca puści małego bączka ale na tym się kończy. Może jedynie przy wyższych obrotach, słychać jak delikatnie drży jakiś element wnętrza samochodu, tak jakby wpadał z silnikiem w jakiś rezonans ale po przekroczeniu tego zakresu przestaje się to dziać.

Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Na różnych forach różnie czytałem. W zasadzie co użytkownik to i nowa opinia. Jedni twierdzą że to poduszka, inni że uszczelka pod głowicą, może pompa wtryskowa... Nie wiem sam co mam myśleć.
Najgorsze jest tylko to, że dzieje się tak na wolnych obrotach na postoju, podczas jazdy wszystko jest ok.

Z góry Dzięki za pomoc, Pozdrawiam Wszystkich Użytkowników w210.pl

Jestem nowym użytkownikiem forum, to jest moja pierwsza gwiazda, o której zawsze marzyłem. Samochód sprowadzony był z za granicy, silnik 2,2 CDi 143 KM, wersja avantgarde.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Zaczni od poduszek silnika i może pod skrzynią,to nie duży koszt.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
bzyku
Posty: 324
Rejestracja: 17 lut 2010, o 09:31
Lokalizacja: Kolnik Planet Earth

Post autor: bzyku »

Sprawdz jeszcze stan zawieszenia ukladu wydechowego moze ktos zle zamontowal wydech i wali o bude.
Sa samochody i jest Mercedes!!!
Juz niestety nie w210:(
Vaneo 1.7 cdi
Jezeli pomogłem wypij za moje zdrowie:)
jjolero
Posty: 6
Rejestracja: 14 kwie 2010, o 19:17

Post autor: jjolero »

Wczoraj gdy wracałem do domu, ulica była pusta i parę razy szarpnąłem kierownicą tak od lewej do prawej krawędzi jezdni przy 40/50 km/h, słychać było wyraźnie z przodu, z prawej strony jakieś głuche i mocne uderzenie. To by się chyba zgadzało co nie?
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

jjolero pisze:szarpnąłem kierownicą tak od lewej do prawej krawędzi jezdni przy 40/50 km/h
poduszki pod silnikiem.
roberts150

Post autor: roberts150 »

fabek pisze:
jjolero pisze:szarpnąłem kierownicą tak od lewej do prawej krawędzi jezdni przy 40/50 km/h
poduszki pod silnikiem.
Oczywiście że poduszki , nie ma kombinować od d... strony . Wymienić , i zapomnieć o problemie!
qoompel
Doradca
Posty: 3888
Rejestracja: 7 mar 2009, o 07:46
Lokalizacja: Chrząszczyrzewoszyce

Post autor: qoompel »

jjolero, wymieniłeś poduchy?
koalakm
Posty: 88
Rejestracja: 14 lip 2008, o 18:45
Lokalizacja: Poznan

Post autor: koalakm »

jaki jest mniej wiecej koszt takich poduch pod silnik?

pozdr
E-270CDI automat, 2000r. lift, sedan,
przebieg 250 tys.
WDB2100161a979972
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

koalakm pisze:jaki jest mniej wiecej koszt takich poduch pod silnik?
np do 2.7 cdi kolo 700zl za 2 poduszki.
jjolero
Posty: 6
Rejestracja: 14 kwie 2010, o 19:17

Post autor: jjolero »

Dziś biorę się za poduszki :)
Awatar użytkownika
baca
Posty: 3684
Rejestracja: 11 lis 2008, o 18:59
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: baca »

hammond24 pisze:Zaczni od poduszek silnika i może pod skrzynią,to nie duży koszt
--posłuchaj tego gościa! zaczyna sie od najprostrzych spraw.

Na wolnych obrotach wszystko wpada w rezonans, a na wyższych obrotach wychodzi z częstotliwości rezonansowej i jest spoko. H.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
Konrad
Posty: 56
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:51
Lokalizacja: Darłowo

Post autor: Konrad »

A mam pytanko bo też mam do wymiany poduszkę lub poduszki. Chcę kupić komplet 2 na silnik i 1 na skrzynię i mieć spokój, nie wiem tylko czy w E290 jest różnica prawa lewa na silnik? Na allegro wyglądają tak samo, niektórzy piszą że nie ma różnicy, a niektórzy na aukcjach piszą lewa prawa...
E290 na oku :)
WDB2100171A280313
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Jest prawa i lewa,i nie chodzi o mocowanie,tylko o charakterystykę pracy.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Konrad
Posty: 56
Rejestracja: 20 sty 2010, o 22:51
Lokalizacja: Darłowo

Post autor: Konrad »

Dzięki-a na skrzynię tylko jedna czy tez 2 czy może 3? Jaka firmę polecasz Corteco będzie Ok? Na skrzynie kupie Lemfordera a na silnik szukam coś tańszego bo oryginal lekko powyżej 400zł sztuka...
E290 na oku :)
WDB2100171A280313
Awatar użytkownika
eM
Posty: 105
Rejestracja: 22 kwie 2010, o 19:06
Lokalizacja: Warszafka

Post autor: eM »

Cześć.
Mi tłucze silnik przy jego gaszeniu. 2-3 walniecia z tłumione metal o metal i nie zawsze do tego lekkie drżenie budy na wolnych obrotach :-/

Pytanko. Jak się je wymienia --> podnosi silnik czy coś ?
BMW 7 E23 728i 84' (ślimacza odbudowa)
MB W 210 T 2.2 CDI 00' classic
Vin: WDB2102061B141241
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości