Drży karoseria na wolnych obrotach. 2,2 CDi 143 KM Pomocy!!!
Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210
Drży karoseria na wolnych obrotach. 2,2 CDi 143 KM Pomocy!!!
Witam po raz pierwszy na forum.
Mam następujący problem ze swoim samochodem... Po odpaleniu, na wolnych obrotach drży cała karoseria. Samochód ma automatyczną skrzynię biegów, na Pozycji R nie drży prawie w ogóle, na P i N odczuwa się ewidentnie drżenie, najgorzej jest z pozycją D. Wtedy trzęsie bardzo. Obroty normalne z tego co się orientowałem dla tego silnika, więc wykluczyłem taką ewentualność.
Zauważyłem jeszcze że drga tak jakby prawa strona komory silnika patrząc z za kierownicy, ponieważ w nocy gdy np. stoję na czerwonym świetle, na samochodzie który znajduje się przede mną widać jak drga prawa lampa. Wszystko ustępuje po przekroczeniu 1000 obrotów/min.
Zdarzyło mi się także że gdy wpadłem w dziurę przy dużej prędkości, zaczął jeszcze bardziej drgać na postoju, na pozycji D. Gdy wtedy ruszyłem bo pomyślałem że to kwestia którejś z poduszek, zacząłem szarpać samochodem wciskając i od razu puszczając pedał gazu to usłyszałem takie jakby uderzenie, strzał i drganie ustało. 2 razy ostatnio zdarzyło mi się że nie drgał w ogóle.
Podczas jazdy jest wszystko w porządku, przyśpiesza rewelacyjnie, po mocnym wciśnięciu pedału do końca puści małego bączka ale na tym się kończy. Może jedynie przy wyższych obrotach, słychać jak delikatnie drży jakiś element wnętrza samochodu, tak jakby wpadał z silnikiem w jakiś rezonans ale po przekroczeniu tego zakresu przestaje się to dziać.
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Na różnych forach różnie czytałem. W zasadzie co użytkownik to i nowa opinia. Jedni twierdzą że to poduszka, inni że uszczelka pod głowicą, może pompa wtryskowa... Nie wiem sam co mam myśleć.
Najgorsze jest tylko to, że dzieje się tak na wolnych obrotach na postoju, podczas jazdy wszystko jest ok.
Z góry Dzięki za pomoc, Pozdrawiam Wszystkich Użytkowników w210.pl
Jestem nowym użytkownikiem forum, to jest moja pierwsza gwiazda, o której zawsze marzyłem. Samochód sprowadzony był z za granicy, silnik 2,2 CDi 143 KM, wersja avantgarde.
Mam następujący problem ze swoim samochodem... Po odpaleniu, na wolnych obrotach drży cała karoseria. Samochód ma automatyczną skrzynię biegów, na Pozycji R nie drży prawie w ogóle, na P i N odczuwa się ewidentnie drżenie, najgorzej jest z pozycją D. Wtedy trzęsie bardzo. Obroty normalne z tego co się orientowałem dla tego silnika, więc wykluczyłem taką ewentualność.
Zauważyłem jeszcze że drga tak jakby prawa strona komory silnika patrząc z za kierownicy, ponieważ w nocy gdy np. stoję na czerwonym świetle, na samochodzie który znajduje się przede mną widać jak drga prawa lampa. Wszystko ustępuje po przekroczeniu 1000 obrotów/min.
Zdarzyło mi się także że gdy wpadłem w dziurę przy dużej prędkości, zaczął jeszcze bardziej drgać na postoju, na pozycji D. Gdy wtedy ruszyłem bo pomyślałem że to kwestia którejś z poduszek, zacząłem szarpać samochodem wciskając i od razu puszczając pedał gazu to usłyszałem takie jakby uderzenie, strzał i drganie ustało. 2 razy ostatnio zdarzyło mi się że nie drgał w ogóle.
Podczas jazdy jest wszystko w porządku, przyśpiesza rewelacyjnie, po mocnym wciśnięciu pedału do końca puści małego bączka ale na tym się kończy. Może jedynie przy wyższych obrotach, słychać jak delikatnie drży jakiś element wnętrza samochodu, tak jakby wpadał z silnikiem w jakiś rezonans ale po przekroczeniu tego zakresu przestaje się to dziać.
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy? Na różnych forach różnie czytałem. W zasadzie co użytkownik to i nowa opinia. Jedni twierdzą że to poduszka, inni że uszczelka pod głowicą, może pompa wtryskowa... Nie wiem sam co mam myśleć.
Najgorsze jest tylko to, że dzieje się tak na wolnych obrotach na postoju, podczas jazdy wszystko jest ok.
Z góry Dzięki za pomoc, Pozdrawiam Wszystkich Użytkowników w210.pl
Jestem nowym użytkownikiem forum, to jest moja pierwsza gwiazda, o której zawsze marzyłem. Samochód sprowadzony był z za granicy, silnik 2,2 CDi 143 KM, wersja avantgarde.
--posłuchaj tego gościa! zaczyna sie od najprostrzych spraw.hammond24 pisze:Zaczni od poduszek silnika i może pod skrzynią,to nie duży koszt
Na wolnych obrotach wszystko wpada w rezonans, a na wyższych obrotach wychodzi z częstotliwości rezonansowej i jest spoko. H.
Ważne jest aby jechać ! Niech pełny wtrysk będzie z wami!! E300 TD aftomat 1998 Classic
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
licznik: zostało niewiele do 400 !!
Stalówka S320/2004
A mam pytanko bo też mam do wymiany poduszkę lub poduszki. Chcę kupić komplet 2 na silnik i 1 na skrzynię i mieć spokój, nie wiem tylko czy w E290 jest różnica prawa lewa na silnik? Na allegro wyglądają tak samo, niektórzy piszą że nie ma różnicy, a niektórzy na aukcjach piszą lewa prawa...
E290 na oku
WDB2100171A280313
WDB2100171A280313
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości