e 240 98r automat dymi na bialo i smierdzi guma POMOCY

Silniki, skrzynie biegów, przeniesienie napędu, układ chłodzenia.

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

macko
Posty: 8
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 15:51

e 240 98r automat dymi na bialo i smierdzi guma POMOCY

Post autor: macko »

witam nie moge nigdzie znalesc co moze byc przyczyna mojego problemu a mianowicie dzisiaj wracajac z urzedu przy prubie wyprzedzenia auta zredukowalem bieg i z rury poszedl gesty bialy dym o zapachu spalonej gumy, kiedy sie zatrzymalem zgasilem silnik poczekalem chwile jakies 5-10 min odpalilem samochud i nie dymil w momecie kiedy przejechalem jakies 5 km przy redukcji znowu zaczol dymic na bialo i smierdzialo guma! plyn jest olej jest wszystkie plyny oki silnik chodzi rowno nie wiem co sie dzieje. prosze o szybka pomoc gdyz za 7 tygodni wracam do polski i nie wiem czy juz mam zaczac sie martwic a w irlandi o dobrego mechanika trudno! dziekuje
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2010, o 11:24 przez macko, łącznie zmieniany 1 raz.
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Przydałby się kanał i kolega.Ty pod samochód,a koleś w pedał,może by coś wylazło?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
macko
Posty: 8
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 15:51

Post autor: macko »

sek w tym ze z kanalem jest bardzo ale to bardzo ciezko. zadnego pomyslu co to moze byc?
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Dobra,a jesteś pewien,że dymi z rury a nie z pod samochodu?
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
macko
Posty: 8
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 15:51

Post autor: macko »

tak jestem pewien bo sprawdzalem 2 razy kolega proponowal zebym sprubowal to wypalic znaczy jak zacznie dymic to nie gasic i zobaczyc co sie dzieje ale nie jestem pewien czy to bedzie bezpieczne. gdyby to byla uszczelka pod kturas z glowic to by chyba caly cza dymil co?
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

To jeszcze może być katalizator.Po prostu się kończy i się zapycha.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

zobacz w pierwszej kolejnosci czy plyn chlodniczy nie ginie.
macko
Posty: 8
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 15:51

Post autor: macko »

sprawdzilem i nie ubywa nic ze zbiorniczka. przejzalem wszystko 2 razy i nic na dodatek zaczelo mi buczec z tylu z lewej strony ale to chyba lozysko, bylem spytac 70 euro za sztuke skandal. zastanawiam sie czemu ten dym smierdzi guma?
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Tak może śmierdzieć katalizator.Wypala się.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
merlin
Doradca VIP
Posty: 4584
Rejestracja: 17 gru 2008, o 18:30
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: merlin »

hammond24 pisze:Tak może śmierdzieć katalizator.Wypala się.
Hmm możliwe, jesli ktos ma założony LPG, podobno szybciej pada katalizator
Ex: W124 200E '88 , w210 220D'96
macko
Posty: 8
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 15:51

Post autor: macko »

no ja gazu nie mam mam przejechane 150000 mil i podejrzewam ze katalizator nie byl wymieniany od nowosci. znalazlem usterke a mianowicie uszczelke pod pokrywe zaworow ale to chyba nie ma wplywu na te dolegliwosc. mam jeszcze jedno pytanie odnosnie tego buczenia z tylu czy jak sie cos dzieje z mostem to buczy z jednej strony czy to lozysko w piascie?
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Dżwięku nie da się zdiagnozować po opisie.
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
macko
Posty: 8
Rejestracja: 13 kwie 2010, o 15:51

Post autor: macko »

dzwiek ten jest slyszalny od 60 km\h i jak skrece w lewo to sie nasila a jak w prawo to cichnie dzwiek jest podobny do "glosu sowy" tak sie dzieje z lewej a z prawej slychac jak by kolo wpadalo w rezonans znaczy glosniej ciszej glosniej ciszej i tak caly czas dodam tylko ze nie sa to takie same odglosy z lewej i z prawej
hammond24
Doradca
Posty: 4115
Rejestracja: 11 kwie 2008, o 15:30
Lokalizacja: łódź

Post autor: hammond24 »

Najprawdopodobniej łożysko,ale również może to być opona/bok.nierzadko od wewnątrz/
hammond24
W210 2.3 B+LPG 1997 ASB
WDB2100371A415889
W140 2.8+LPG 1993 Manual
WDB1400281A163186
Taxi driver /niestety/Zawsze wiedziałem że źle skończę.
Awatar użytkownika
fabek
Moderator
Posty: 9462
Rejestracja: 3 lip 2008, o 19:07
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: fabek »

lozysko prawe przod. otworz okna i posluchaj czy zamilkna.
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości