Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Silnik i osprzęt

Moderatorzy: SuperBuster11, zibi2210

Awatar użytkownika
tonidriver
Posty: 9114
Rejestracja: 21 cze 2008, o 20:44
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: tonidriver »

Winowajca filtr paliwa. Był czarny i ważył ze 2kg 😎
dzwilu
VIP
Posty: 542
Rejestracja: 7 sie 2010, o 17:27
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dzwilu »

tonidriver pisze:Winowajca filtr paliwa. Był czarny i ważył ze 2kg 😎
Czasami przyczyna jest prozaiczna ;)
Było W210 2.2D, 2,2CDI Jest E270 CDI WDB2110161A032937
MrMatiR
Posty: 12
Rejestracja: 22 lut 2016, o 15:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: MrMatiR »

Witajcie, jestem tutaj nowiutki aczkolwiek forum czytuję od dawna.

Zmusza mnie do zalogowania się problem z moim okularnikiem, mianowicie zapowietrza się jak kolegom wcześniej. Ostatnio uszczelniona pompa CR, wymieniony filtr paliwa i opaski zaciskowe na przewodach idących do i z filtra.
Zauważyłem że powietrze jest brane z filtra paliwa, powód przy ostrzejszej jeździe błąd EPC gaśnie i problemy z odpalaniem.
Wszelkie uszczelnienia węży też robiłem na bieżąco.
Jestem już bezsilny proszę Was o pomoc.

W210 2000 rok, kombi, 2.7 CDI VIN:WDB2102161B279694
W210, Avantgarde, 2000 rok, kombi, 2.7 CDI, Automat, VIN:WDB2102161B279694
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: mesio14 »

Przeczytaj regulamin , odwiedz przywitaj się z nami , nie mów że jesteś taki gapkowaty :hyhy:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: kmtaxi »

MrMatiR pisze:Witajcie, jestem tutaj nowiutki aczkolwiek forum czytuję od dawna.

Zmusza mnie do zalogowania się problem z moim okularnikiem, mianowicie zapowietrza się jak kolegom wcześniej. Ostatnio uszczelniona pompa CR, wymieniony filtr paliwa i opaski zaciskowe na przewodach idących do i z filtra.
Zauważyłem że powietrze jest brane z filtra paliwa
Nikt Cię nie zmusza :kwasny: i jakie opaski, :niepewny:
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: kid »

Obrazek

:D :D :D
:hyhy:
Obrazek
MrMatiR
Posty: 12
Rejestracja: 22 lut 2016, o 15:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: MrMatiR »

Dokładnie te metalowe opaski. Co do powitania tego działu nie czytałem ;) Ale krótko i zwięźle to jestem Mateusz, jestem ze Szczecina a okulara mam od 1,5 roku :) Praktykuje naprawiam sam z braku zaufania do mechaników :)
W210, Avantgarde, 2000 rok, kombi, 2.7 CDI, Automat, VIN:WDB2102161B279694
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: kmtaxi »

Jeżeli powietrze widać na plastykowym przewodzie z filtra, to albo nieszczelność na połączeniach tego przewodu, albo na dużym oringu pod nakrętką obudowy filtra. Należy przed dokręcaniem pokrywki nasmarować ten oring i gwint pokrywki, aby poprawnie uszczelnić przy dokręcaniu. Te zaciski metalowe o których pisałeś nie mają tak istotnego wpływu na zapowietrzanie.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
MrMatiR
Posty: 12
Rejestracja: 22 lut 2016, o 15:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: MrMatiR »

Ostatnio właśnie wyjąłem cały filtr paliwa i wszystko sumiennie poskręcałem, nasmarowałem. Pomogło ale na jeden dzień, pragnę zauważyć ze mam syk po odkręceniu korka paliwa, zastanawiam się czy to nie dziurawa któraś rurka w zbiorniku paliwa jak ktoś wcześniej pisał. Wszystko codziennie oglądam albo i kilka razy dziennie nic nie kapie i się nie poci a jednak powietrze gdzieś gad bierze.
W210, Avantgarde, 2000 rok, kombi, 2.7 CDI, Automat, VIN:WDB2102161B279694
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: kmtaxi »

Jak miałeś poskręcaną obudowę filtra na górze, to trzeba było sprawdzić szczelność pompując powietrze w jeden otwor i zamykając pozostałe, a obudowę zanurzając we wodzie. Spróbuj jeszcze w przewód nadmiarowy, wracający do zbiornika wtłoczyć powietrze pod ciśnieniem, na odkręconym korku wlewu.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
MrMatiR
Posty: 12
Rejestracja: 22 lut 2016, o 15:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: MrMatiR »

W sensie że ten przewód mógł się zapchać jakimś syfem? Zrobię to jeszcze dziś :)
W210, Avantgarde, 2000 rok, kombi, 2.7 CDI, Automat, VIN:WDB2102161B279694
MrMatiR
Posty: 12
Rejestracja: 22 lut 2016, o 15:00
Lokalizacja: Szczecin

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: MrMatiR »

No i kiszka, przewód przedmuchany aż w zbiorniku bulgotało. Nic się nie zmieniło raz odpali sam innym razem bez Plaka nie podchodź, istnieje możliwość że któryś wtrysk puszcza górą powietrze ? Autko ma 360k nalotu a pod wtryskami tylko podkładki wymieniłem i to pod dwoma.
W210, Avantgarde, 2000 rok, kombi, 2.7 CDI, Automat, VIN:WDB2102161B279694
Awatar użytkownika
kid
Posty: 4807
Rejestracja: 5 sty 2012, o 16:09
Lokalizacja: 100licaKochana

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: kid »

Jak by puszczał to byś słyszał.
:hyhy:
Obrazek
Awatar użytkownika
mesio14
VIP
Posty: 4170
Rejestracja: 9 maja 2009, o 12:46
Lokalizacja: pleszew

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: mesio14 »

A jak głuchy :orany:
E 270 CDI 2000r, lift, manual
Awatar użytkownika
kmtaxi
Doradca
Posty: 3273
Rejestracja: 9 sty 2009, o 18:46
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Powietrze w przewodach-oringi, przewody wymienione..

Post autor: kmtaxi »

Weź wyjmij plastykowy przewód z filtra i szczelnie prowizorycznie połącz z jakąś końcówką plastykową (nie uszkodź przewodu), którą włóż do plastykowej butelki z ropą, a otwór we filtrze zatkaj korkiem. Umieść ją w komorze silnika i zapal, a potem wyłącz silnik. Po dłuższym czasie spróbuj zapalić. Przynajmniej w ten sposób wyeliminujesz filtr paliwa. Zależnie od efektu będzie jakiś krok do przodu, aby szukać dalej.
w210 2,2cdi automat elegance / 2001r
WDB2100062B427953
ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości